piątek, 11 sierpnia 2017

Koci, koci łapci...

Niby mam wakacje, a jednak pracowity to czas - dzielę go między dwa domy, bo tata miał mały wypadek... Krótko mówiąc, jest co robić. Ale staram się znajdować chwile na wyszywanie, jakby nie było, jest to relaks.:)
Uznałam, że od czasu do czasu, by przewietrzyć umysł, muszę oderwać się od kota (zwłaszcza, że posuwam się do przodu). A że poginęły mi wszystkie wyszywane zakładki, nad czym ogromnie ubolewam, postanowiłam wyszyć wreszcie tę, o której już dawno marzyłam. Madzia Nitki Ariadny - ty wiesz, o co chodzi. ;)
Od obrazu z kotem się oderwałam, ale od tematyki się nie dało.;)

Wyszywana na kanwie plastikowej, tył podszyłam filcem.
I zbliżenie.


Tej nie dam zaginąć.
Podczas wakacyjnych podróży spotkało mnie też coś bardzo miłego, o czym niektóre z was już wiedzą, a mianowicie spotkanie z naszą blogową koleżanką Madzią z bloga Kramik Magdy.

A to takie przewrotne zdjęcie, znajdźcie nas!;)
Było przemiło, nie mogłyśmy się nagadać, a jedyną wadą tego spotkania było to, że było krótkie.;)
Dostałam od Madzi obiecane skarpetki w kotki, tekturki i takie cudeńko na igły, które na pewno już u niej podziwiałyście - ja też, nie mając pojęcia, że to dla mnie.:)
Zdjęcie zapożyczone z bloga Madzi.
Dziękuję wam za miłe słowa pod adresem kartki - mam nadzieję, że młodym też się spodoba. Wybaczcie, że mało mnie u was na blogach, ale na samym początku zamieściłam wyjaśnienie. Mam nadzieję, że to nie potrwa długo. Nie dajcie się burzom! Uściski.

35 komentarzy:

  1. No ba! Pewnie, że wiem :)
    Zakładka jest prześliczna!
    Życzę, aby wszystkie sprawy prędko wróciły na właściwe tory. Trzymaj się dzielnie!
    A spotkania zazdroszczę okrutnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięna zakładka Justynko, aż zazdroszczę i chyba sobie coś takiego skombinuje :D
    Spotkania sama sobie zazdroszczę :D Czas nam tak szybko minął. Cieszę się, że serduszko Cię ucieszyło :) A to zdjęcie to rzeczywiście z tajemnicą w lewym dolnym rogu ;)
    Tacie życzę dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka dla taty życzę. Zakładka z kotkiem jest cudowna ! Spotkania blogowe w realu są super , a prezencik miodzio.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka! Wspaniałe spotkanie i cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i słodka jest twoja zakładka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny koteczek :) Też mam takie super nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna zakładka:-)
    Zdrówka dla taty:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza zakładka! Fajnie, że miałyście możliwość się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna zakładka. Spotkanie widzę udane i prezenty świetne :) Zdrówka życzę dla taty :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna zakładka :) Zazdroszczę Wam spotkania...musiało być super, zwłaszcza w takiej scenerii :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to muszę być zachwycona tą zakładką ! Przepiękny koci pyszczek - cudowny !!! Pilnuj tej zakładki jak oka w głowie :)
    Piękne prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładka super, spotkanie zapewne bardzo udane a,że za krótkie, bo w dobrym towarzystwie czas ucieka za szybko. Zdrówka dla taty. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakładka urocza i pilnuj jej bardzo ! Takie spotkania są super , sama mam za sobą spotkania z 3 blogowymi koleżankami :) Rzeczywiście trudno się nagadać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim zdrówka dla taty. A zakładka o boziu jaka cudna, wspaniała och ach miodzio :) Spotkania zawsze są za krótkie ale super, że się spotkałyście i zazdraszczam :). Igielnik superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem Ci,że ja również kilka ładnych zakładek posiadam...ale i tak jako zakładka służy mi metka od spodni:))))ale kotek na zakładce cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta mordeczka kocia mnie zauroczyła :-) Życzę by wszystko jak najszybciej wróciło do normy. Spotkania zazdroszczę :-)
    Pozdrówko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna zakładka :) A mnie ciekawi jeszcze, co tam jest pod spodem... Wydedukowałam tylko "Dumę i uprzedzenie", pozostałe dwie to dla mnie zagadka...
    Pozdrawiam i życzę, żeby się wszystko ułożyło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny koci pyszczek. Urocza zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kociakowa zakładka :)
    Mam nadzieję, ze z tata szybko wróci do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna zakładka! A i spotkanie musiało być bardzo fajne. Przesyłam pozdrowienia dla Ciebie i Twojego Taty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna zakładka...aż się chce czytać..

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo sił dla Ciebie i zdrowia dla Taty.
    Piękny, słodki kociak na zakładce!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładną zakładkę wyszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kotek na zakładce jest prześliczny:) Słodziak po prostu:) Piękne prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesłodki jest ten kiciuś. Motylek też ogromnie mi się podoba.
    Dużo zdrowia dla Taty.

    OdpowiedzUsuń
  26. zakładka robi wrażenie, piękna! wszystkiego dobrego dla Was:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Aaaaa! jest mega! Noszę się z zamiarem wyhaftowania jej jako prezent dla Teściusi :) Tylko zawsze czasu brak! Ale jak zobaczyłam ją tutaj, teraz u Ciebie to palce dygnęły :)
    Śliczny upominek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna zakładka! Fantastyczne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna zakładka , kociak jak żywy. Motylek cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Och ! jaki piękny słodziak!!! Super zakłądka. Pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny koteczek :) a takie spotkania są cudowne, i to prawda, za krótkie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.