piątek, 18 sierpnia 2017

Kartki BN - sierpień.

Bardzo mi się spodobały ostatnie tematy wyzwania u Uli - w lipcu św. Rodzina, w sierpniu stajenka/szopka. Przyznam, że mam jeszcze nadzieję na Trzech Króli i kolędników, ale zdaje się, że jestem w mniejszości, jeśli chodzi o takie tematy...;)
Jeden wzorek szczególnie mi się spodobał - wybrałam fragment i tak zrealizowałam temat:

Kartkę pokażę jeszcze raz, bo weźmie udział w kolejnym wyzwaniu u Ani - taki bonus.:)
I banerek:


Dziękuję wam serdecznie za życzenia zdrowia dla taty - niestety, wyzdrowienie trochę potrwa, bo tata ma wgniecioną jedną z kostek w kręgosłupie, a że mój rodziciel ma już ponad 80 lat, więc same rozumiecie...
Cieszę się, że podoba wam się zakładka - mam jeszcze podobny wzór pieska, też uroczy, więc może powstanie kolejna. Madzia M. - to może jeszcze wstrzymaj się z kombinowaniem...;)
Bozenas - a ja używam moich zakładek i dlatego dwie mi zginęły... Prawdopodobnie znalazły się w książkach oddawanych do biblioteki miejskiej. Pewnie komuś służą... Ale tej będę pilnować jak oka w głowie!;)
Gosiu K. - oprócz "Dumy i uprzedzenia" na zdjęciu są "Madame" Antoniego Libery i "Esther" Stefana Chwina. Jeżeli nie czytałaś, gorąco polecam!:)
Nieśmiało nadmieniam, że  pod koniec sierpnia/na początku września, jeżeli tylko czas pozwoli na dokończenie, dokonam pokazu trzeciej strony HAED-a.:)
Pozdrawiam mimo wszystko wakacyjnie i przypominam o moim candy - TUTAJ.:)

35 komentarzy:

  1. Magiczna kartka! Haft na kanwie w kropeczki wygląda jakby padał śnieg, a papier w deski wygląda jak prawdziwa stajenka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. Idealna na święta - też lubię takie motywy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Też bardzo spodobały mi się te religijne tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejny cudny hafcik , aczkolwiek trochę skomplikowany wyszyty perfekcyjnie. Lubie bardzo tą kanwe w kropeczki i ciesze się że karteczka trafi i do mojej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka i perfekcyjne wykonanie.
    Też należę do tej mniejszości, której podobały się tematy z lipca i sierpnia.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna piękna pracowita kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana nie jesteś w mniejszości bo ja też uwielbiam taką tematykę:)
    Piękny haft zrobiłaś, a karteczka z nim prezentuje się bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kartka! Ja też lubię taką tematykę 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest śliczna! Kwintesencja świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka, mi się podobają takie motywy :) Dzięki za tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta Rodzinka :) Karteczka bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka wyszła :) pomyślę o tych królach... wszystko da się tak zorganizować, żeby wszyscy byli zadowoleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka pięknie wyszła. I trzymam nadal kciuki za Tatę !!!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafcik jest super:)
    Piękna karteczka z nim wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również lubię kartki ze Świętą Rodziną, może w tym roku uda mi się coś w tym temacie wyhaftować, bo mam już kilka ciekawych wzorów. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma swój cudowny urok:) Mnie też się podobają takie tematy: żłobek, Jezusek, Trzech Króli....

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze śliczna karteczka wyszła spod twoich rączek. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny świąteczny klimat kartki:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwyciłam się i zapatrzyłam. Cuuudność karteczka!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna kartka! :) bardzo podoba mi się wzór :) zgadzam sie z Toba w sprawie trzech króli - byloby ciekawie i świątecznie :) ojej.. Biedny tata :| zdrowka zycze

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna kartka,cudny wzorek wybrałaś:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie sobie poradziłaś z wyzwaniem:))ja odpadłam na Maryi z dzieciątkiem,a czy zrobię szopkę ..nie wiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    Też jestem w tej większości, która woli inne tematy :).

    OdpowiedzUsuń
  24. :) Dużo dużo tego zdrowia dla Taty, wcześniej pisałam o odwiedzinach na bloga, tu się powtórze, bo nie wiem czy patrzysz na komentarze pod starymi postami. Nie przejmuj się tym, że nie dajesz rady ogarnąć wszystkich blogów, ja też nie potrafię, staram się co kilka miesięcy odwiedzać kilka blogów i czytać w miarę możliwości wszystkie posty które mnie ominęły, ale to też jest trudne ;) jeśli się ma w ulubionych kogos kto pisze bardzo często. No ale nie o to chodzi. Prawda? Kartka jak zwykle bardzo ładna, zastanawiam się jak szukasz wzory.
    http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny wzór i sliczna karteczka! Bardzo mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.