piątek, 24 listopada 2017

Kartki przez cały rok - listopad.

Listopadową pracę domową zadała nam kolejna projektantka w zabawie u Ani.:)


Właśnie się zastanawiałam, skąd wziąć konika, kiedy mój wzrok padł na karton z płytami mojego męża - miał go sprzątnąć, ale dobrze że tego nie zrobił.;) Kartonik oklejony był bożonarodzeniową taśmą, na której widniał m. in.... konik na biegunach.:) Mając zatem całość materiałów ruszyłam głową, uruchomiłam ręce i tak powstały trzy obowiązkowe karteczki: bożonarodzeniowa, wielkanocna i okolicznościowa.
BN - konik na biegunach. który po zrobieniu kartki okazał się reniferem. A przysięgłabym, że to był koń! Przebrał się czy co?


Widziałam, że taka sama sytuacja przytrafiła się Olce, a Ania uznała, więc już nic nie zmieniałam.:)
Wielkanoc - kartka wg mapki.


Okolicznościowa - medalion 3D albo zamiennie kwiaty i cekiny.


A na koniec kolaż.


Cieszę się, że u Ani będzie w przyszłym roku tylko jedna obowiązkowa kartka do wykonania - jakoś ciężko mi szło w tym miesiącu. Szczęście w nieszczęściu udało mi się zrobić te kartki przed unieruchomieniem - coś mi wlazło w szyję i plecy, a skończyło się zastrzykami. 

24 komentarze:

  1. Promyczku cudne kartki powstału . Renifer to prawie jak koń i ma bieguny więc spoko uznaję :-). Świetne są te baloniki z cekinami w środku i bardzo zabawny ten zając w pisankach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki są śliczne, ale najbardziej podoba mi się ta świąteczna z reniferem. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne karteczki. Bardzo pomysłowa jest ta z balonikami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią: wszystko się przydaje :) Konik na biegunach ekstra jest :) A ta kartka z cekinami po prostu cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Renifer na biegunach jest czadowy! Wszystkie kartki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, ale ładne kartki. Z konika to niezły kameleon:) Szczególnie zauroczyły mnie cekinowe baloniki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kartki szczególnie okolicznościowa bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne karteczki. Ależ Ty masz głowę pełną pomysłów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki, ale ta z balonikami to już wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowe są te karteczki, a naj... ta z reniferkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne. Ta z konio-reniferem rulez! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne, dałaś radę, zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki! Renifer na biegunach rządzi;) Super pomysłowe prace!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki :) Grafika wielkanocna jest słodka - taką lubię :) Co do wykorzystywania wszystkich fajnych drobiazgów z metek, wstążek i kartnoników to jestem jak nabardziej ZA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Promyczku, zdrowiej szybko, a kartki piękne, szczególnie ta z balonami:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki świetne wszystkie jak jedna, ale naj, naj serducho moje skradły baloniki. Rewelacyjny pomysł i wykonannie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki !!! Balonikowe shakery są fantastyczne :-D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.