niedziela, 10 grudnia 2017

Kartki BN - grudzień.

Najpierw chciałam serdecznie podziękować za wszystkie życzenia powrotu do zdrowia dla Tygryska. Muszę przyznać, że szybko doszedł do siebie, dostał antybiotyk i następnego dnia już był jak nowo narodzony. Pozostałe zęby ma zdrowe, no ale w tym wieku to już różnie może być.
A ja staram się każdą wolną chwilę poświęcać obrazowi, ale jak to przed świętami, wiadomo, są inne priorytety. A są jeszcze dwie zabawy kartkowe, które trzeba godnie dokończyć (nie opuściłam żadnego miesiąca!), zatem dziś jedna karteczka w zabawie u Uli.
Tym razem Ula dała nam wolny wybór - miałyśmy wybrać jeden temat z poprzednich 11 miesięcy. A ponieważ na początku grudnia dostałam śliczny wykrojnik przedstawiający zimowy domek, postanowiłam jeszcze raz zrealizować listopadowy temat.

Napis pochodzi od Small-wingels-shop.


I ponownie banerek:

Muszę się jeszcze pochwalić, że byłam w tym roku baaardzo grzeczna: w Mikołajki i w okolicach tego dnia wygrałam aż trzy candy! W tym jedno na Facebooku. Pokażę, co dostałam, w stosownym czasie (czyli, jak dostanę te wszystkie cudeńka).:)
Życzę wam udanego przedświątecznego czasu - nie przemęczajcie się!:)

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka...elegancko się prezentuje :)
    Zazdroszczę udanych mikołajków...mam nadzieje,że pokażesz nam te cuda:)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Zimowe domki mają w sobie wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) Widziałam, że szczęście Ci dopisuje i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutka karteczka. Super ten wykrojnik :) Gratuluję Promyczku szczęścia w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super karteczka , bardzo mi się podoba :). A szczęścia w zabawach gratuluje z całego serca Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka i śliczna bombeczka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanych Mikołajek (czyli tych wygranych). No a karteczka jak zawsze idealna :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bombka jest rewelacyjna i powstała śliczna karteczka z nią:) Gratuluję wygranych

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych , widać byłaś bardzo grzeczna , A ten wykrojnik jest świetny no i kartka wyszła rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, śliczna kartka, biel z granatem to wspaniałe połączenie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że Tygrysek zdrowy. A karteczka bardzo ładna i gustowna w tvch granatach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała karteczka :) Fajnie, że kiciuś już zdorwiutki i wesolutki :) Gratuluję wygranych candy i niecierpliwie czekam na post ze zdjęciami nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy wykrojnik spisał się świetnie, a raczej to Ty wiesz, co z tym fantem zrobić żeby było cudnie :)
    Gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentuje kartka biało-granatowa, wykrojnik idealnie się wkomponował w całość:). Gratuluję szczęścia i wygranych zabaw:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny domek :) piekna kartka. Gratuluje wygranych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka . Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka, Justynko!
    Gratuluję bogatego Mikołaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna:)
    gratuluje upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka i ten wykrojnik...

    OdpowiedzUsuń
  21. I mnie bardzo podoba się ta kartka. Pięknie wzajemnie komponuje się ciemny papier i biel oraz gwiazdki. Wykrojnik dodaje uroku. Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarze. Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka świetna. Bombka rewelacyjna,wyszła bardzo delikatnie. Słowem uroczo. Gratuluję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Ci Justynko wygranych, prezenty na pewno sprawią Ci mnóstwo radości.
    Karteczka jest urocza, stworzyłaś uroczy, świąteczny klimat.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranych, ja też ostatnio miałam szczęście w candy. Bardzo ładna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne karteczki i prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.