niedziela, 17 grudnia 2017

Kartki przez cały rok - grudzień.

Myślałam, że nie zdążę przed świętami - a jednak się udało. Ostatni raz w tym roku pokazuję kartki własnej roboty wykonane na zabawę u Ani Iwańskiej. Zostaną mi one na przyszły rok.
I tu chciałam obu organizatorkom wspaniałych zabaw - Ani i Uli -  podziękować za genialną organizację. Dzięki wam w grudniu pozostało mi jedynie kartki wypisać, zaadresować i wysłać. WIELKIE DZIĘKI!
Ponieważ Ania już ogłosiła zasady zabawy na przyszły rok, śpieszę zapewnić wszystkich, że nadal biorę udział!:)
W grudniu projektantką była:


A zasady były następujące:
1. Boże Narodzenie - prezenty pod choinką.
2. Okolicznościowa - zima w ramce lub za oknem.
3a. Wielkanoc - kurczak w koszyku 
lub zamiennie 3b. Boże Narodzenie - dzwonki.
A oto moja realizacja: do prezentów pod choinką dodałam gratisowo kota.;)


Okolicznościowa również bożonarodzeniowa.



I kurczak w koszyku.
A, jeszcze jeden.:)


Na koniec kolaż.
Do dwóch kartek wykorzystałam papierki i wstążkę z jednego z candy - powiem wam, że cudeńka dostałam. Wybaczcie jednak, pokażę całość po świętach, bo czekam na jeszcze jedną przesyłkę i chcę to już na spokojnie w dziennym swietle sfotografować. Odezwę się jeszcze przed świętami z życzeniami, a na razie się żegnam.

32 komentarze:

  1. Śliczne kartki, ale urzekła mnie kocia. Super.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, jak zawsze u Ciebie :) Ale ta z kotem... myślałam, że połknę laptopa! CUUUUDOOO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, prześliczne kartki. Kotek ubierający choinkę skradł moje serce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Twoje karteczki. Zwłaszcza kotek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki jak zwykle cudne.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle piękne, dopracowane detale! Kotek przy choince wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocia jest cudowna!!! piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Promyczku cieszę się, że zabawa Ci się spodobała. Dziękuję Ci za 100% frekwencję. Swoją drogą mnie też została mały zapasik kartek na przyszły rok :-)
    Grudniowe kartki cudne, zwłaszcza mnie ubawił kot pod choinką, genialny jest ten hafcik , zresztą ten z kurczakiem "pod prądem" też . Widoczek za oknem sprawia wrażenie 3D no jak dla mnie extra!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są śliczne! A ta z kotkiem jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój kot zawładnął wszystkimi oglądającymi twoje kartki. Mnie też ta kartka najbardziej podoba!
    pozdrawiam już świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki zrobiłaś cudowne ale ta kocia wymiata! :) fajnie że w przyszłym roku również kartkujesz, dalej bd cieszyć nasze oczy swoimi pracami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda w innym stylu i każda przemyślana drobiazgowo. Wzorek z kotkiem bardzo fajny! Świetne kompozycje, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne...ale ta z okienkiem kojarzy mi się tak bardzo ciepło.. Ten śnieg, towarzycho na sankach i domowe ciepełko. Miód!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki przygotowałaś, ta z kotkiem podoba mi się najbardziej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twoje kartki Promyczku, są obłędne :) A ta z gratisowym kotem skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki stworzyłaś, a ta z bonusowym kotem jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne karteczki, ta z kocurkiem przeurocza, ale wszystkie wyszły zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki,ale ta z koteczkiem wymiata 😍
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kot wymiata! Gratuluję wygranych...masz ewidentnego farta w tej materii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko, piękne kartki!
    A hafcik z kotkiem jest przesympatyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki wykonane w pięknym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie zazdroszczę Wam udziału w tych zabawach. Teraz macie komplet wspaniałych kartek. Śliczne są Twoje karteczki i koteł oczywiście wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafciki są rewelacyjne!! śliczne karteczki przygotowałaś na moje wytyczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie Twoje kartki są pełne serca i pasji. Miło patrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Promyczku śliczne karteczki, a ta z kociakiem przebija wszystkie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.