poniedziałek, 7 stycznia 2019

Kartki BN - IV edycja zabawy u Uli oraz Choinka 2019.

Nietrudno się domyśleć, że moją drugą miłością obok wyszywania stało się tworzenie kartek. Nie mogłam więc nie wziąć udziału w kolejnych edycjach zabaw kartkowych. Ponieważ zarówno Ula jak i Ania postanowiły kontynuować swoje zabawy, a jak wiemy z "Rejsu", człowiek najbardziej lubi, to co zna, jestem im nadal wierna i przystąpiłam do ich wyzwań.;) Ale trzeba dodać, że dziewczyny nie osiadają na laurach, tylko starają się wymyślać nowe zasady i zadania.
I tak u Uli w ubiegłym roku bawiłyśmy się mapkami, w tym roku będą to formy. W styczniu jest to kartka w kształcie gwiazdki.
Bardzo się ucieszyłam, że pozostałe elementy są dowolne, bowiem już od jakiegoś czasu chciałam wyszyć i umieścić na kartce maleństwo - takie z cyklu "wyszyć człowiek musi, inaczej się udusi".

Czyż nie jest urocze?

Gwiazdkowa kartka natomiast wygląda tak:

Szkoda, że nie widać, jak się mieni...

A tak prezentuje się na choince, którą niestety, mój mąż zaraz będzie rozbierał. Sypie się, że hej!


I jeszcze obowiązkowo banerek.

Podczas wyszywania pojawiło się w myślach pierwsze noworoczne postanowienie: pójść do optyka na badanie i po nowe okulary...
A na zakończenie chciałam wam pokazać, co do mnie przyszło (już dawno temu) w przesyłce od Marzki, u której wygrałam candy. Cudeńka do kartek - jedna bombka już na w/w kartce.:)


To na razie tyle. Uściski!:)
P.S. Ponieważ Kasia - xgalaktyka zaprosiła mnie do swojej zabawy, pomyślałam, że chyba dam radę wywiązać się i u niej - mam motywację, by kartki do Uli były z haftem. Dzięki, Kasiu, dołączam! I powyższą kartkę prezentuję również w zabawie Choinka 2019.:)
Banerek:



56 komentarzy:

  1. ...no popatrz!! Otóż ja też mam za sobą kartkę w kształcie gwiazdki bardzo podobnego pomysłu! :-))) Twoja cudowna, a i ze swojej jestem dumna :-)))
    I na zdjęciu z wygraną też widzę ozdobne rameczki w zieleni i bordo, jakie mam wśród swoich skarbów :-)))....niesamowite... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka cudna, a to maleństwo właśnie dzisiaj znalazłam na Pinterest i zapisałam w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszła ta karteczka, podoba mi się pomysł tych trójkątów na kartce a hafcik to i mój must stitch :) ja do form Uli podchodzę z małą obawą czy im podołam ale pierw trzeba się zmierzyć żeby potem gadać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta gwiazdka, a hafcik przeuroczy i świetnie pasuje do tej kartki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka , a nagroda ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Promyczku, cudowna ta karteczka, ah, żebym ja miała więcej czasu... tak mi tęskno za codziennym robieniem kartek i krzyżykowaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna kartka! Hafcik z uroczą myszką idealnie wkomponował się w całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idziesz jak burza Kochana, karteczka i hafcik przesłodki:)
    Jestem pełna podziwu dla dziewcząt, które potrafią tak pięknie łączą
    pracę, obowiązki i swoją pasję :)
    U mnie to idzie jak po grudzie ale przynajmniej mam noworoczne postanowienie.
    Uściski
    K.
    ps. Serdecznie Cię zapraszam do choinkowej zabawy u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna kartka! Pomysł na gwiazdkę złożoną z dwóch trójkątów chyba chyba podkradnę :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko ale szybka jesteś :-) Ja jeszcze nie zdążyłam pomyśleć nad kartka a Ty już gotowa jesteś. Świetny pomysł z odwróconymi trójkątami, a hafcik z myszką przeuroczy.
    Gotowa karteczka rewelacja !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przyozdobiona gwiazdka:) śliczny hafcik na niej. Gratulacje super wygranej

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna karteczka:)
    też ta myszka u mnie w planie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przepiękna kartka! :) ten malusi hafcik jest prze słodki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wkomponowałaś to urocze maleństwo w gwiazdkową kartkę!
    Pozdrawiam, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, prześliczna ta gwiazdką z myszką. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za urocze maleństwo! A jaką godną oprawę zyskało! Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama słodycz plus piękny kształt karteczki tworzą wyjątkową całość. Gratuluję przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko ta myszka mnie rozłożyła na łopatki :))) Świetnie, że ją wyszyłaś i wkomponowałaś w tą gwiazdkę bo wygląda przeuroczo :))). W ogóle śliczna kartka! Gratuluje wygranej :)). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy hafcik - myszka ukradła mi serce. Kartka wyszła fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna karteczka! przeuroczy hafcik:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Małe hafciki są świetne do kartek :) Całość skomponowana perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy mysi mikołaj :) Bardzo ładną karteczkę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No tak... czegóż to innego miałam się spodziewać... :-) Po raz kolejny się powtórzę: wzorki wynajdujesz genialne i kompozycja na kartce rewelacyjna!!!!
    Szczególnie uwielbiam Twoją twórczość karteczkową!!! Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudny hafcik, sama słodycz! I forma kartki bardzo ciekawa, te dwa trójkąty, super! Czy mogę "odgapić" na przyszłe święta? :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza haftowana karteczka. Świetnie wyszła Ci ta forma gwiazdki:)
    Wzorek jest po prostu słodziakowy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo słodki hafcik. I świetnie wkomponowany w bombkę .

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna kartka. Widze że dostałaś od Nowego Roku w prezencie power twórczy :D A wygrana extra !

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudna gwiazdkowa kartka! Hafcik mnie zachwycił. Podoba mi się również kompozycja z trójkątów. Zagoszczę na dłużej:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  29. przeurocza karteczka, śliczna kompozycja, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysłowa i śliczna kartka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam pewna, że pisałam już komentarz... Cudnie Justynko wyszła Twoja gwiazdka :) wspaniale idzie CI mierzenie się z nowym :) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. I hafcik i kartka piękne. Wspaniałe postanowienie. Ja też powinnam to zrobić. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przesympatyczna myszka. Dobrze ze ją wybrałaś do haftu. Karteczka z nią jest boska a forma gwiazdy bardzo pomysłowa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekna karteczka ;) bardzo pomyslowe rozwiazanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wygranej,karteczka śliczna,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Słodka ta myszka i ślicznie wygląda na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodka malutka myszka w gwiazdeczce. Cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna kartka i śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta myszka jest CUDNA! :) Śliczną kartkę zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hafcik cudowny i kartka prześliczna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Myszka i moje serce skradła i wylądowała na jednej z moich karteczek ;-) Twoja wersja również cudowna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł na karteczkę, ale szybko działasz:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajna kartka, haftowana myszka jest przeurocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hafcik przeuroczy, rzeczywiście aż się prosi, żeby go wyhaftować :) Śliczna kartka, Promyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudna! Ta myszka mnie totalnie rozczuliła :) Powodzenia w zabawach, będę zaglądać i kibicować :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kartka jest wyjątkowa ! Prawdziwa z Ciebie mistrzyni kartek , Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna jest ta kartka!
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. urocza myszka, która idealanie wpasowała się w gwiazdkową kartkę

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam słabość do haftowanych kartek :) Twoja jest śliczniutka. Pięknie dopasowałaś hafcik do kartki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Te hafciki dodają kartkom niepowtarzalnego uroku, ślicznie to wygląda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.