piątek, 18 stycznia 2019

Wielkanoc z paletą kolorów - styczeń.

Witajcie! Ucieszyłam się, że moje maleństwo spodobało wam się tak, jak mnie - Zaklęta Igiełka , Anna Klimkiewicz, Renia: czekam teraz na wasze hafciki.:) Basia - widziałam twoją kartkę z myszką, bardzo mi się spodobała.:) Co do kształtu gwiazdki - ależ odgapiajcie, ile chcecie. Co wam będę szklić, sama tego układu nie wymyśliłam, też go gdzieś zobaczyłam, a że pierwszy trójkąt skojarzył mi się z choinką, stąd cała dalsza koncepcja.:)
Mam nadzieję, że kolejne pomysły Uli też uda mi się szczęśliwie zrealizować - dzięki, Uleńko, za uznanie.;)
Trochę to trwało (dużo pracy miałam w ostatnim tygodniu), ale gdy wreszcie zyskałam wolne popołudnie, przystąpiłam z entuzjazmem do nowej zabawy u Ani. Piszę, nowej, bo też i nowe są wytyczne. Zabawa na razie zakłada 4 miesiące poświęcone wyłącznie kartkom wielkanocnym (ewentualnie okolicznościowym). Ma też dalsze wytyczne: paletę kolorów - z której należy wybrać maksimum trzy - i motyw, jaki ma się na kartce znajdować. Styczeń zapowiada się tak:


A mnie w tym miesiącu udało się z haftem: szukając bombkowej ramki do poprzedniego projektu, ze zdumieniem odkryłam w szufladzie mały hafcik, który idealnie wpasował się w wytyczne. I tak powstała taka karteczka z zajączkiem, jako przedstawicielem fauny:


Kolory dominujące to biały, zielony i żółty.
Pewnie znacie ten wzorek i nie kojarzycie konturów, które się na nim znalazły: sama je sobie dodałam, bo jakoś blado wypadł bez nich.;)
Chciałam zgłosić tę kartkę jeszcze do wyzwania u Magos, bo są tu kwiaty, ale  pomyślałam, że zrobię jeszcze jedną kartkę w tym miesiącu - tym razem bez haftu.
Ale za to z tulipanami.;)



37 komentarzy:

  1. Kartka jest śliczna! Bardzo lubię hafciki i ten z zajączkiem bardzo mi się podoba.
    Super papier w pisanki! Te jajeczka to naklejone skrapki czy wytłaczane?
    Świetnie wpasowane kolory Promyku:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) Pisanki są wytłaczane, mam taki folder. Ściskam!

      Usuń
  2. Podoba mi się Twoja szuflada... ciekawe co jeszcze bym tam znalazła? ;-)
    Śliczny hafcik i bardzo dobrze, że dorobiłaś mu kontury, bo rzeczywiście byłby bledziutki...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie tego bez konturów.
    Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna!!! Cudna!! I jeszcze raz Cudna!!! Króliczek śliczny i świetny pomysł z ogonkiem :) Całość bardzo zachwyca :)) Uściski Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zastanawialam skąd ja znam tego zajączka...I to właśnie teraz przypomniało mi się że kiedyś go już widziałam ;-) Super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, bardzo się mi podobają Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ależ super kartka! Znam ten wzór, ale ta oprawa wydobywa z niego całe piękno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiłam ci już kiedyś, że jesteś mistrzynią karteczek? Jeśli tak, to powtarzam, jeśli nie - to właśnie ci to mówię. JESTEŚ MISTRZYNIĄ KARTECZEK
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ten zajączek, a kartka pierwsza klasa. Folder z jajkami świetny. No i jak zawsze perfekcja w każdym calu.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, cudna kartka, ten haft z zajączkiem jest taki urokliwy.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna karteczka! Całość wyszła bardzo swojsko i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajączek jest słodki. Cała kartka bardzo udana. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka! Hafcik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie wpasowałaś się w wytyczona paletę barw. Urocze są takie malutkie hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny hafcik i zachwycająca karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle kolejna karteczka pięknie sie prezentuje. Króliczek przeurocZy i ten ogonek z wacika, jak sądzę. extra!!!Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft jest prześliczny i cudnie komponuje się na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna kartka, a zajączek zachwyca!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczka bardzo mi się podoba. Zajączek miluśki i dobrze, że go znalazłaś. Pasuje idealnie.. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka,ten hafcik jest prześliczny :)
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko karteczke juz podziwiałam na Fb ale tu powiem po raz drugi piekna karteczka cudnie jej w tych kolorkach a zajączek przesłodki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna, wiosenna, zajęcza kartka! Ten folder jest ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że tempo niesamowite, jeszcze się nawet styczeń nie skończył, nie mówiąc już o karnawale, a tu już przygotowania do Wielkanocy. Kartka oczywiście piękna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny hafcik! Szkoda byłoby, żeby nadal leżał sobie w szufladzie. Piękną kartkę stworzyłaś!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że zajączek wyskoczył z tej szuflady w jak najbardziej odpowiednim momencie, bo stworzyłaś śliczną kartkę.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna karteczka, a zajączek wyszedł Ci świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hafcik zajączka mnie zauroczył!!
    Gdzie Ty go wyszperałaś?
    :-))))
    Karteczki prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.