piątek, 15 lutego 2019

Miłość niejedno ma imię.

Zaczerwieniło się wczoraj na blogach, zawalentynkowało, zatem ja nieco przewrotnie zostawiłam miłosnego posta na dziś. W końcu, jak niektórzy twierdzą, miłość należy wyznawać nie tylko tego jednego dnia.;) Ale w moim poście nie będzie dziś o kochających się małżonkach, którzy oczywiście świętowali wczoraj Walentynki, ale o moich miłościach:
a) do haftu,
b) do kotów,
c) do książek.
A wszystko to, bo ciebie kocham..., eee, wróć.
A wszystko to, bo mam ferie (czytaj: więcej czasu na przyjemności) i zachciało mi się wziąć udział w dwóch wyzwaniach.:)
To, że kocham haft nie ulega chyba wątpliwości? I dlatego dziś pokażę wam wyłącznie prace z haftami.:)
Pierwsza praca z przesłodkim wzorem zakupionym przez mnie w Hobberii. Kocham koty i  nie mogłam przejść obojętnie wobec tego wzorka.

Zakochane koty znalazły się na szkatułce, której przeznaczenie jeszcze jest niejasne - może będę tu trzymać ulubioną biżuterię?

Druga praca to typowa deklaracja mola książkowego - kocham czytać i dlatego haft umieściłam na mojej "biblioteczce z książkami" - czyli zdobi futerał czytnika e-booków.;)


Obie prace postanowiłam zgłosić do wyzwania u Uli.


Według wytycznej na hafcie musi znaleźć się serce lub całość wybranego wzoru musi kojarzyć się z miłością. Wykonane.:)
Doczytałam, że muszę zamieścić prace w osobnych postach, zatem niech tu będzie szkatułka z kotami.:) I jeszcze wspomnieć muszę o sponsorze, którym jest pasmanteria Haftix.


17 lutego natomiast przypada Święto Kota i stąd wyzwanie na blogu DIY Koci Raj.

A że na szkatułce są koty, zgłaszam tę pracę na wyżej wymienione wyzwanie.:)
Ja i Tygrys ściskamy was czule.
P.S. A walentynka dla męża powstała, a jakże - ale wcześniej. Pamiętacie haft matematyczny? To TA.;)

36 komentarzy:

  1. Podobają mi się te Twoje miłości... pewnie dlatego, że to i moje są :-)
    Przyjemnych i twórczych ferii życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super obie prace, szczegolnie podoba mi sie skrzyneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, Justynko!
    Przepięknie ozdobiłaś szkatułkę.
    A hafty i książki również kocham :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, piękna ta kocia szkatułka.
    Też kocham książki i koty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak miłość nie jedno ma imię, a Twoje miłości Justynko są wspaniałe!!! Szkatułka z kotkami ekstra!!! Świetnie zagospodarowałaś ten piękny haft :)). Mój młodszy syn uwielbia koty, ma na ich punkcie bzika więc pokazałam jemu Twoją pracę :)) Jego reakcja: "Ale fajna, jakie słodkie kotki. A kiedy Ty mi mamusiu zrobisz taką" :))). Pomysł na ozdobienie futerału również świetny. Pięknie dziś u Ciebie Justynko :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace! Koniecznie muszę pomyśleć o ozdobieniu etui mojego czytnika :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta Twoja miłość :) kotki pięknie wkomponowały się w skrzyneczkę :) dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ujęcie walentynek to ja rozumiem ;)
    Az kipi u Ciebie od uczuć, a zilustrowałaś je mistrzowsko :) Skrzyneczka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo "romantycznie" :) Świetna interpretacja tematu, oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kociaki, stos książek bardzo ciekawie się prezentuje na tym futerale.Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna szkatułka i sympatycznymi kociakami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadza się z ta miłością, a do tego wszystkie są wymagające i absorbujące 🙂
    Do tego Twoje miłości dają piękne efekty w postaci ślicznych prac!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. a gdzie biało czarny kot ?????to jest moja miłość:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podzielam Twoje miłości. Haft z kotkami jest super, a umieszczenie go na szkatułce to świetny pomysł. Niech Ci służy lata - może na jakieś małe, hafciane przydasie? Okładka na czytnim z haftowanym serduchem to też super sprawa. :) ja przymierzam się do ozdobienia okładki mijego czytnika, ale wciąż nie mogę znaleźć inspiracji. Pozdrawiam i milosci życzę- nie tylko w walentynki, ale po prostu, na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyszła Ci ta szkatułka i etui teraz też ciekawie wygląda:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prace! A pomysł z takim ozdobieniem futerału czytnika jest znakomity :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prace.Hafciki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze wzorki wybrałaś .Ale najbardziej czekam na kota w czeresniach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł z haftowaną szkatułką jest rewelacyjny a do tego przesłodkie kociaki. Razem robią niesamowite wrażenie. :) Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowna ta szkatułka! Przeuroczy hafcik, a w dodatku jeszcze ta bawełniana koroneczka wokół - cudo! Czytnik też ślicznie ozdobiłaś, chociaż do mnie nie przemawiają te elektroniczne nowinki. Książki kocham w tradycyjnej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko wykonałaś z miłością i dlatego takie piękne! U mnie miłości podobne ;)
    Widzę ciasteczka, czy to te serowe? Jak smakowały?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na wykorzystanie haftu, sam w sobie wzór jest przepiękny. Taka szkatułka to świetne miejsce na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkatułka, czytnik i takie małe wzorki a mogą uczynić coś niepowtarzalnym i jednocześnie nieopatrzonym ozdobnikiem. Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Znów. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna szkatulka ;) kotki fantastycznie sie na niej prezentuja
    Super pomysl z ozdoba na etui czytnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie ozdobiłaś szkatułkę,śliczny ten hafcik :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne hafciki, ale szkatułka z kotkami rewelacyjna! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Justynko świetne te hafciki i super zagospodarowane. To co kocham haft w praktycznym zastosowaniu !!
    Pozdrawiam i powodzenia w zabawach życzę

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodziaki z tych kotków :) cudnie zdobią szkatułkę

    OdpowiedzUsuń
  29. Miłości nigdy za wiele - a Twoje prace cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj:) Kociaki Twoje przesłodkie, od razu widać że zakochane .Etui ślicznie ozdobione,bardzo mi się podoba jak praktycznie wykorzystałaś hafciki. Pozdrawiam ciepło :))) A.

    OdpowiedzUsuń
  31. Milutkie te kotki :) Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna szkatułka. Słodkie kociaki. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pomysłowe połączenie,hafcik z kotkami na szkatułce to strzał w dziesiątkę.
    Wygląda przepięknie.
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe! Śliczny hafcik! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.