czwartek, 23 maja 2019

Oto druga ja.:)

Gdyby ktoś zajrzał na mój blog jakiś czas temu, stwierdziłby, że jednym z moich znaków rozpoznawczych jest... wyszywana zakładka. Narobiłam ich sporo w swoim czasie, większość dla innych osób. Ostatniej pilnuję jak oka w głowie, bo jest na niej cudny kot. I pewnie dlatego, gdy Ula ogłosiła wyzwanie zakładkowe, nie potrafiłam się oprzeć, choć jak wiecie, jeśli chodzi o zabawy, staram się być dzielna, bo przecież kot z jabłkami najważniejszy.
Wzorów na zakładki jest mnóstwo - wiele z nich mrugało do mnie zachęcająco. Ale nie mogłam się zdecydować - dopiero gdy na jednym z nich zobaczyłam siebie, wiedziałam, że to jest to (choć nie był to haft krzyżykowy). Zakupiłam wzór, troszkę go zmodyfikowałam (dodałam krzyżyki) i voila! Oto ja:




No dobrze, w rzeczywistości jestem trochę starsza.;)
Zakładkę usztywniłam kawałkiem pleksi, z tyłu dałam filc.
A teraz formalności:
- zakładkę wyszyłam na wyzwanie "Lubię czytać - zakładka" u Uli z Kulskowa;


-  w tym wyzwaniu sponsorem nagrody jest firma Needle&Art.


Nawet jeśli jury przejdzie obojętnie obok mojej zakładki, nie będę żałowała jej wyszycia.:) Ale kciuki potrzymać możecie.;)
Dziękuję za dobre słowa skierowane pod adresem kartki - reakcję mamy męża poznam w sobotę.:)
Kasia S. - podobno moje kartki są przechowywane w specjalnym pudełku. No, trochę się ich uzbierało, to fakt.:)
Viola, jak ci już pisałam, koronka to papier do kartek - z kolekcji Bee Scrap "Babciny ogród".

78 komentarzy:

  1. Zakładka jest fantastyczna!! Wykonałaś ją z pomysłem i jest bardzo, bardzo gustowna. A co to na tych wyciągniętych nitkach, te czerwone punkciki??
    A na ucho szepnę Ci, że to również cała ja ;-)))
    Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu!:)Te punkciki to takie drobne koraliki. Ciężko je było nawlec, dlatego tylko tyle.;)

      Usuń
    2. Świetny pomysł i efekt. Ciekawi mnie, jak zabezpieczone przed spadaniem... osuwaniem się...

      Usuń
    3. Pracowicie robiłam supełki na nitkach - na rożnych wysokościach. Ale dopiero po sesji zdjęciowej, dlatego na drugim zdjęciu jest trochę mniej koralików...;) Obecnie jest ich więcej, dołożyłam.:)

      Usuń
    4. No to ciekawość moją zaspokoiłaś teraz do końca. Dzięki! Może kiedyś wykorzystam Twój pomysł, jeśli pozwolisz, bo efekt jest świetny! ♥ :-)

      Usuń
  2. śliczna zakładka!
    Twoja wersja bardziej mi się podoba niż oryginał - buzia jest bardziej pogodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, wyszywałam swój portret, to dlatego...;) Dziękuję!:)

      Usuń
  3. Jakbym widziała siebie codziennie w pracy :D Zrobiłaś rewelacyjną zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka nasza praca... Ale i tak ją lubimy, czyż nie?;)Dziękuję, Ewuniu.:)

      Usuń
  4. Ślicznie Ci w tych okularkach Justynko!:)))
    Zakładka świetna. Dziewczyna z książkami cudna.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, trzymam mocno kciuki za tą wspaniałą zakładkę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka rewelacyjna!!! A te drobne koraliki wplecione w wyciągnięte nitki to majstersztyk!!!
    Powiem Ci Justynko, że do mnie też jest ta dziewczyna podobna... Tylko książki tak tacham gdy idę do biblioteki albo z niej wracam ;-)
    Kartki w specjalnym pudełku?! Wow!! Twoja praca jest doceniana! Cudnie :-) Cieszę się :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne dzięki! Widzę, że powinnam zmienić tytuł, tyle dziewczyn rozpoznaje tu siebie.;)Uściski!:)

      Usuń
    2. Fajnie wiedzieć, że jesteśmy tak zakręcone i że oprócz podobieństw zewnętrznych coś innego nas jeszcze łączy :-)

      Usuń
  7. O, mój portret :) Świetna zakładka, a te detale - koraliki, krzyżyki - fantastycznie ją wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się,że ci się spodobała.:)

      Usuń
  8. Rewelacyjna zakładka, dopieszczona w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna!!!! I dla mola książkowego i dla każdej bibliotekarki. Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A że jestem jednym, i drugim, nie mogłam jej nie wyszyć.:)

      Usuń
  10. To ja potrzymam kciuki bo wygląda świetnie pomimo niewielkiej ilości xxx ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, ale są, co nie?;)Trzymaj mocno.:)Dzięki.:)

      Usuń
  11. Cudna zakładka. Wzór odmienny i super 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Ta odmienność i mnie ujęła.:)

      Usuń
  12. No muszę przyznać, że cudowna zakładka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. CUdna zakładka:) świetny wzór wybrałaś :) doskonały pomysł z tymi koralikami :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - cieszę się, że ci się podoba.:)

      Usuń
  14. Justynko zakładka jest cudna, tak oryginalna, nietypowa, że mocno trzymam kciuki :)) A poza tym to chyba najpiękniejszy autoportret jaki ostatnio widziałam :)). I pamiętaj kochana liczy się młodość duszy, a nie ciała więc wszystkie mamy "naście" lat :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justyś! Ten wzór tak mi się podoba, że chciałabym go wyszyć jeszcze raz, tym razem jako obrazek i powiesić w mojej bibliotece - jako logo i mój portret.;) Ciekawe, czy uczniom się spodoba. Uściski!

      Usuń
    2. Na pewno spodoba się!! :) Więc koniecznie kochana wyszyj!!!:)

      Usuń
  15. Aż się zarumieniłam. Dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna zakładka i piękne wykonanie ! fantastycznie się spisałaś :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu! Też lejesz mi miód na serce.;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, ze też ci się podoba.:)

      Usuń
  18. Świetna! Powodzenia w wyzwaniu, zasługujesz na wygraną:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Takie słowa już są dla mnie nagrodą.:)

      Usuń
  19. Kurczaki:))na tej zakładce to mogła bym też być ja:))taszcze tyle książek z biblioteki:))))cudna zakładka:)super to wymysliłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to bardzo cieszy, ze tyle was odnajduje się w tym wizerunku...;) Dzięki, Bożenka, za pochwały.:)

      Usuń
  20. Gwarantuję Ci, że żadna komisja nie przejdzie obojętnie obok takiej zakładki! Portret doskonały :) Te malusieńkie koraliczki dodają zakładce uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby twoje słowa okazały się prorocze.;)Dzięki, Aniu! Koraliki wymyśliłam w ostatniej chwili, taki nagły przebłysk natchnienia.:)

      Usuń
  21. Powiem tak zachwyciłam się zakładką jest , rewelacyjne, cudnie ja oprawiłaś. Autoportret idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Violuś! Cos musi być w tym autoportrecie, bo pamiętasz , jak sama to stwierdziłaś, jeszcze przede mną?;)

      Usuń
    2. Promyku ona jest obłędna...Przepiękne wykonanie, kreatywność ... Strzał w 10 :)

      Usuń
  22. Super zakładka i oddaje charakter wykonywanej pracy oraz wielkiej miłości do książek:). Bardzo mi się spodobała:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło! Dziękuję ci serdecznie.:)

      Usuń
  23. fantastyczna zakładka! świetny motyw, a wykonanie extra! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna i pomysłowa, podoba mi się to "wplecenie" kilku krzyżyków tu i ówdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) Mam nadzieję, że zostanie zaliczona w zabawie, mimo że krzyżyków mało...

      Usuń
  25. Przesliczna jest! Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna i bardzo oryginalna zakładka 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Kciuki trzymam oczywiście :) Zakładka śliczna, a wiek to zamiast starsza to pewnie tak jak i ja dojrzalsza jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre tłumaczenie, kupuję to.;) Dzięki za kciuki.:)

      Usuń
  28. Trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu. Zakładka bardzo mi się podoba. Wykończenie świetne. Takie frędzelki prezentują się bardzo ciekawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna zakładka- takiej jeszcze nie widziałam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, zakładka jest bombowa! Świetne wykorzystanie backstichy, a i krzyżyki znalazły dla siebie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudny wzór i piękna zakładka! A co do wieku - moja mama od lat obchodzi 28. urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna zakładka! Podoba mi się zwłaszcza jej wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pasuje jak ulał!
    Oj tam, rok w tę rok w tamtą stronę 😆

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowita jest ta zakładka, a te serduszko jak cudownie dopełnia się do całości.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.