czwartek, 16 maja 2019

Wiosna i lato z paletą kolorów - maj.

Ach ten maj! Ani toto ciepłe,  ani słoneczne... za to pracowite na tyle, że skupić się potrafię jedynie na wyszywaniu kota wieczorami przy filmie. Z jednej strony to dobrze, ale z drugiej zabawy wzywają wielkim głosem. Skorzystałam wiec skwapliwie z okazji, że odwołano spotkanie z rodzicami w jednej szkole podstawowej, do której miałam jechać, by zaprezentować ofertę mojej szkoły i niespodziewanie wolne popołudnie przeznaczyłam na wykonanie karteczki w zabawie u Ani. Czas już był na nią, bo wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki, a ja co roku wykonuję kartkę dla mamy mojego męża.
Zanim jednak zaprezentuję wam karteczkę, najpierw muszę przybliżyć nowe zasady zabawy, która nosi nazwę"Wiosna i lato z paletą kolorów".


Podczas trwania zabawy mamy robić kartki na różne okoliczności oprócz Wielkanocy i brać z palety kolorów minimum trzy. Dodatkowo kartka powinna zawierać jeden element - w maju jest to:


Chyba wszystko jasne, zatem już nie przedłużam i prezentuję kartkę dla mojej teściowej.

Kolorów jest kilka, wszystkie z palety, a koronka... na papierze pod sercem.:) Aniu, może być?
Dziewczyny, wybaczcie, że mnie tak mało pod waszymi postami - staram się zostawiać komentarze, ale jak wspomniałam, maj w szkole jest tak absorbujący, że nie nadążam. Ale zawsze jestem z wami sercem i myślami.:)

27 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka,pełna energii, życia i bardzo pozytywna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Twoja teściowa może być dumna ze swojej synowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, warto dostać tak piękną kartkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Serce pełne kwiatów. Piękna karteczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Promyczku jest pięknie kolorowo, takie kwiatowe serce na pewno ucieszy Teściową.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ prześliczna karteczka, papierek pod spodem wygląda jak zmediowany, będę robić bardzo podobną ale w jedynie słusznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, energetyczna kartka. Ciekawa kompozycja z kwiatowym sercem w centrum. Przypomniałaś, ze i ja powinnam zrobić kartkę dla teściowej. Pozdrawiam ciepło. U nas przed chwilę nieśmiało wyszło słoneczko. Ale kto to wie jak długo będzie świeciło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka :-)
    To Teściowa chyba już ma kolekcję kartek od Ciebie? Jak je przechowuje?
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko śliczna ta Twoja kartka! Pięknie wzystko skomponowałaś, tak z klasą :) Bardzo mi się podoba :)) U mnie od rana ulewa i burza :( Ach ten maj...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne karteczka :) super kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka z motywem serdecznym. Wzruszający i wymowny symbol ułożony z kolorowych kwiatuszków na pewno trafi do serca Twojej Teściowej. Wspaniałą kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka z sercem robiona:)
    Piękna kompozycja i śliczne kolorki, na miejscu teściowej byłabym zachwycona i szczęśliwa, że w tym szczególnym dniu takie cudeńko dostanie .
    Pozdrowienia dla Ciebie Justynko 😃🌹

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka. Serce i kwiatki. Teściowa musi być zachwycona.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny gest dla Teściowej! Kartka bardzo wymowna w treści :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, radosna i bardzo wiosenna kartka, Justynko. Oj tak, maj w szkole to gorący okres. A jeszcze przed nami czerwiec:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna i pełna energii kartka! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie się wpisałaś w kolorystykę :)
    pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękna i radosna karteczka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka dla teściowej! Kolorowa, pena energii, śliczna!
    Maj w tym roku raczej zimny i mało słoneczny, ale cóż? Na pogodę nie mamy wpływu, więc cieszmy się z tego co mamy 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza, energetyczna karteczka, niech przywoła piękne ciepłe dni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna kartka, z kwiatami, z sercem zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka od razu skojarzyła mi się z ceramiczną mozaiką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega jest ta kartka, co za kapitalny miałaś pomysł! Już wiem co z córką zrobimy na Dzień Babci :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.