czwartek, 4 lipca 2019

Wiosna i lato z paletą kolorów - lipiec.

Ponarzekałam ostatnio i wyobraźcie sobie, że pomogło: dzień po moim poście dostaliśmy brakujące elementy mebli.:) Obecnie mamy złożone wszystkie meble systemowe i co najważniejsze, są już w nich wszystkie rzeczy znajdujące się w kartonach i workach. Już nie poruszamy się po mieszkaniu slalomem.;)
Nadal jednak musimy czekać na narożnik i ławę. Kupione później.
Wróciłam też do pracy - rekrutacja do szkół trwa!
Wczoraj jednak (mimo braku ławy) udało mi się zrobić kartkę, którą zamówiła przyjaciółka wybierająca się na ślub znajomych. Postanowiłam ją wpasować w wytyczne w zabawie u Ani i powstała taka kartka:

W lipcu obowiązywały kropeczki.


 Natomiast w przypadku kartek ślubnych nie obowiązuje wytyczna minimum trzech kolorów, może być mniej, ale w sumie mogę się wykazać spełnieniem warunku: jest kolor różowy, biały, trochę zielonego i złoty, który należy do rodziny żółtych ;)
Kiedy zaczęłyście zostawiać komentarze, starałam się odpowiadać bezpośrednio pod nimi - niestety, nie udało mi się odpowiedzieć wam wszystkim. Mam jednak nadzieję, że moja sytuacja życiowa będzie usprawiedliwieniem i mi wybaczycie.:)
Pozdrawiam ciepło. Do następnej odsłony!

32 komentarze:

  1. piękna kartucha!
    O remontach się nie wypowiadam, One przede mną w ilości nagminnej. Ja się upieram, mąż ostrzega. Myślę sobie jednak, co tam marne pół roku w kurzu, pyle i znoju... Póki co wciąż odkładamy...
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, piękna i pełna romantyzmu kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka! Tak delikatna i subtelna!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, pełna romantyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, klasyczna i kolory świetnie dobrane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko najważniejsze, że pomogło :)). Kartka śliczna!!! Bardzo delikatna, romantyczna :) Oj tak rekrutacja trwa i czekam z niecierpliwością kiedy już wszystko się skończy. Wtedy na spokojnie zaczniemy wakacje :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka. Bardzo delikatna i romantyczna, jak na okoliczność takową przystało. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka, bardzo ładna kolorystyka,ten złoty kolor pasuje idealnie :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko kartka cudna, kropeczki bardzo romantyczne z tymi różami na górze. Złote dodatki dodają jej elegancji.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropeczki w wersji ślubnej wyglądają znakomicie.
    Uściski Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka świetna na taką okazję :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło piękne, świetne obrączki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest Twoja ślubna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna karteczka, slicznie jej w tych kropkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też codziennie w pracy w ramach długich wakacyji;-) Śliczna i elegancka karteczka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka jest delikatna i piękna. Młodzi będa zachwyceni taka pamiatką. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam myślę, że czasami ponarzekać sobie trzeba, mnie to pomaga. hihi Wykonałaś przepiękną kartkę, niesamowicie podoba mi się tło. :) Pozdrawiam, udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna ta kartka ;) super ze masz juz meble i mozesz mieszkac w pieknym mieszkaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna karteczka.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna kompozycja :) Będzie śliczną pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka niesamowita. Bardzo bardzo urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna karteczka, państwo młodzi dostaną piękną pamiątkę

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.