poniedziałek, 28 października 2019

Jesień i zima z paletą kolorów - październik.

 Drogie dziewczyny, jak czytam wasze zachwyty nad moim obrazem, to zaczynam żałować, że już go kończę...;) Oczywiście, żartuję, ale co ja wam w przyszłości będę pokazywać, żeby wywołać  podobny entuzjazm, nie mam pojęcia.:) Dzięki za wszystkie piękne słowa. Bozenas - cierpliwości, już za chwileczkę, już za momencik...:)
A dziś wywiązuję się z obowiązku w zabawie u Ani Iwańskiej.
Paleta kolorów pozostaje bez zmian w stosunku do poprzedniego miesiąca, natomiast element obowiązkowy to liście.


W Internecie natknęłam się na kartki, w których pojawiły się przezroczyste elementy - tak mi się spodobał efekt, że postanowiłam go wypróbować w swojej kartce. Trochę się namęczyłam, bo kiedy już zrobiłam kartkę, okazało się , że nie można jej postawić, folia się rozjeżdża. Musiałam ją rozbroić i pokombinować, co tu zrobić, żeby można było kartkę postawić na półce. Udało się i tak się obecnie prezentuje:


Napis i liście to stempelki.



A tu w wersji z życzeniami, na razie ruchomymi:



Jeśli chodzi o paletę to mamy tu kolory: biały, srebrny, czerwony, zielony i czarny. A liście - chyba widoczne?:)
Rzutem na taśmę zrobiłam jeszcze jedną kartkę pasującą na listopad. Zatem prezentacja w przyszłym miesiącu. Karteczka nie będzie foliowa, za to kolory prawie te same.:)
A pod koniec miesiąca jeszcze jeden post z kartką do Uli, choć przyznam, że  coś mi ta forma nie podchodzi... Sorki, Ula!

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna taka przezroczysta karteczka. Haft z poprzedniego wpisu rewelacyjny. Futerko jak prawdziwe. Kartkę swig dla Uli zrobiłam. Nie jest taka straszna jak wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda kartka z folia , też już kiedyś takie widziałam i mi się spodobały.
    Fajny jest ten wykrojnikowy border.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy efekt z tą przeźroczysta folią :-) Świetna kartka!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł i efekt nawet dość ciekawy,ale...
    Ale zdecydowanie wolę kartki bez plastiku.

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow! Cudna! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, cudna jest ta kartka, nie wiedziałam, że tak fajnie można wykorzystać folię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy efekt uzyskałaś. Świetna :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę taką kartkę. Bardzo ciekawa forma :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa, ale .... hmm , no chyba, że to plastik z recyklingu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany Justynko, a Ty się boisz kochana, że nie będziemy miały co podziwiać :)) A tu taka piękna, oryginalna kartka. Jeszcze nigdy takiej nie widziałam! Super!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie i fajnie wygląda kartka z taką przezroczystą folią. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, ciekawy pomysł na ten rodzaj kartki! a całość prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna i pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.