czwartek, 10 października 2019

Nadzieja...czyli Choinka 2019 - październik.

Wróciłam do robótek. Właściwie należałoby napisać: do robótki, ponieważ inne rzeczy wynikające z zobowiązań robię tak przy okazji (i niezbędne minimum). Natomiast kot z jabłkami wyszedł na znaczące prowadzenie - przedostatnia strona okazała się wybitnie "pikselowata", jeszcze nie wiem, jak będzie z ostatnią, a termin ukończenia pracy - pamiętacie? Pewnie nie, zatem przypomnę: styczeń 2020 r. Co prawda mąż twierdzi, że może poczekać, jak nie zdążę na jego urodziny, to nic się nie stanie, ale ja się zawzięłam.;)
Dziś jednak nie pokażę wam kolejnej odsłony, bo do końca wspomnianej przedostatniej strony jeszcze sporo brakuje. Natomiast mogę zaprezentować kolejną zawieszkę do prezentów, jaką przygotowałam na zabawę u Kasi: Choinka 2019.


Poprzednie zawieszki oprócz wzorków miały również wyszyte hasła odnoszące się do świąt: był już  anioł, Noel, pokój i miłość. Zostały dwa hasła, z których na ten miesiąc wybrałam nadzieję.

Hasło nie tylko na święta, czyż nie?
A teraz chciałam jeszcze raz serdecznie podziękować Ani - Wojcieszkowi za przepiękną kartkę imieninową:


Violi natomiast i za wspaniałą kartkę, i za prezenty ręcznie robione (specjalność Violi):

 Ogromne buziaki dla was, dziewczyny!:)
Wracając jeszcze do HAED-a: chociaż uwielbiam ten obraz, to jednak nie mogę się doczekać, kiedy go wreszcie ukończę. Mam wrażenie, że wraz z tym skończy się jakaś epoka, a ja zyskam wolność. Ileż bowiem mnie ominęło i omija, jeśli chodzi o wyszywanie... I inne robótki (np. szydełkowanie).
Byle do lutego.;)
Pozdrawiam was z mojego nowego fotela, na którym zawzięcie wyszywam.;)

22 komentarze:

  1. Promyczku, pięknie haftujesz i czekam na tę odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam, że jak kończę haft, to mam wrażenie, że kończy się pewna epoka. A potem wikłam się w następny projekt.
    No to pochwał się fotelem i powiedz, czy wygodny do haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)A nadzieja - to coś, co mam co wieczór :) nadzieję, że wreszcie wezmę igłę do ręki i lipa - dziś znów zasnełam przed komputerem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna zawieszka na prezent:-)
    I wszystkiego dobrego z okazji imienin:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszka jest urokliwa!
    Trzymam kciuki za Twoją wytrwałość, kot jest wart wszelkich wyrzeczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie są tę małe hafciki :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zawieszki są tak urocze, że już nawet prezent nie byłby mi do nich potrzebny:)
    Ktoś naprawdę się ucieszy podczas świątecznego buszowania pod choinką :)
    Dziękuję Justynko za ciepły i przemiłe słowa u mnie na blogu:*
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna piękna zawieszka!
    Też tak jak Kasia, żadnego prezentu bym do niej nie potrzebowała :-)
    moc serdeczność Justynko ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafty piękne a karteczki jak zawsze profesjonalne. Czekam na odsłonę twojego kolosa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, przeurocza karteczka. To prawda - nadzieja jest nam potrzebna na każdy czas.
    Serdeczne życzenia imieninowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako wielbicielka i miłośniczka wszelakich Matrioszek totalnie zakochałam się Justynko w Twoim haftowanym maleństwie :))) Jest śliczna!!! Piękne kartki otrzymałaś i prezenty :) Trzymam kciuki za kota :)). Uściski Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha ekstra zawieszka :) powodzenia z headem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny tag prezentowy :)
    Kibicuję by ten Head jak najszybciej dał Ci odpocząć od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Justynko ślicznie jak zawsze u Ciebie:)
    Tag mnie oczarował!
    Prezenty dostałaś boskie, a kolczyki od Violi...Ahhh!
    Pozdrawiam:)
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace Justynko :) Faktycznie, tag może posłużyć i na inne okoliczności.
    Powodzenia z kotem. Zakończenie coraz bliżej. Trzymam kciuki abyś zdążyła na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też dołączam do życzeń imieninowych, piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna zawieszka. Trzymam kciuki za HAED, żebyś zdążyła.

    OdpowiedzUsuń
  18. I super! Drobne projekty? Grunt, że się coś dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna zawieszka, za chwilkę się przyda, bo to zleci nam w tri miga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie małe haftowane drobiazgi są piękne! Kot ma swoje prawa :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.