środa, 5 czerwca 2013

Wiosna nadal trwa! I zaległości.:)

Wiosna trwa, ale odnoszę wrażenie, że wyłącznie na mojej kanwie, na pewno nie za oknem! Dlatego też z przyjemnością pokazuję drugą odsłonę:
Pojawił się dach domku, czyli jestem prawie na półmetku.:)
Natomiast zaległości, to dary, jakie ostatnio otrzymałam. Najpierw prezenty od Magdusi, które to przysłała mi wraz z "wędrującą książką" (zabawa Tiny)
Gazetki, wzór z kompletem muliny, breloczek, zakładka i pyyyszna czekolada do picia.
Tu breloczek i zakładka z bliska. Piękne, prawda?
Ale jestem gapa! Jeszcze dostałam barwnik do tkanin, nie załapał się na zdjęcie...
Dzięki, Magda! Bardzo hojny z ciebie Mikołaj!:)
Drugi prezent to wygrana w gazetowej rozdawajce u Oli (realizacjamarzen): gazetki Anchora i bardzo ciekawe klamerki oraz napoje.:)
Dziękuję, Olu, za zabawę i wygraną.:)
A jak już jestem przy konkursach, to muszę przyznać, że w najśmielszych snach nie oczekiwałam tak wielkiego odzewu na moje candy! Cieszę się ogromnie, że spodobały wam się moje twory, dziękuję za piękne słowa na ich temat i życzę wam wszystkim powodzenia! Oczywiście jest jeszcze mnóstwo czasu i nadal można się zapisywać.:)
Zyskałam również aż 21 nowych obserwatorek, może niektóre z was zostaną dłużej, czego bym sobie bardzo życzyła.:) Witam was wszystkie serdecznie i wybaczcie, że tym razem nie imiennie, bo trochę by to trwało... :))
Czas zrobić kawę i pobuszować po waszych blogach. Całuski!:)

49 komentarzy:

  1. Jaka wiosna, u mnie lato w pełni, jutro 30 C :). Niestety tylko burze straszą i są intensywne ale krótkie.
    No i sezon grzybowy otwarty :)
    Dużo fajnych rzeczy dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie Chaga mnie swoim komentarzem powaliła!!!!!!!!! przeprowadzam się!!!!!!!!!!!!! u nas nawet tak strasznej jesieni nie pamiętam,a z chorobami walczymy od dwóch tygodni:((
    a Twój obrazek nabiera wyrazu:) fajne rzeczy dostałaś od Magdy i gratuluję wygranej! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też powaliła. Patrzę sobie za okno, gdzie od trzech dni obserwuję wyłącznie deszcz, na termometrze 12 stopni... :(Jest mi zimno!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pogody to u mnie nie pada, ale od dwóch dni 12 stopni i ciągle wieje!!! Czy w tym roku będzie jakieś lato? Prezenciki super, tak jak twoje prace!!! Jestem pod wrażeniem:-) Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga. Ciebie również witam cieplutko na moim blogu, mam nadzieję, że coś tam znajdziesz ciekawego dla siebie:-)
    Pozdrowionka, Beata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałości,gratuluję;)Pędzisz z wiosną,i wychodzi Ci to wspaniale.A odnośnie pogody to szkoda słów-zaczynam tracić nadzieję,że kiedykolwiek ujrzę jeszcze słońce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty, a na obrazek czekam z niecierpliwością !
    U mnie też pada. Tak jeszcze nie było, żeby w czerwcu ogrzewać dom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty otrzymałaś :) A obrazek wygląda ciekawie :) Czekam na dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poproszę o sklasyfikowanie komentarza Chagi jako spam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, może by i należało, ale jeszcze się obrazi i już mnie nigdy nie odwiedzi!;)

      Usuń
  9. Gratuluję tylu wspaniałości :)Marzy mi się takie błękitne niebo z białymi obłoczkami jak na Twoim hafcie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobał mi się wiosenny brelok:)
    A obrazek zapowiada się extra:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenciki oj zazdraszczam , zazdraszczam
    oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;)
    Życzę wkońcu cudnie grzejącego słonka , wiosny , lata
    byleby cieplusio było no nie kochana !!! No to buziolki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Może to Twoja wiosna przywoła słoneczko! Obdaruj Nas ciepłym obrazkiem, tak jak Ciebie obdarowano :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę za oknem takiej wiosny jaka u Ciebie na kanwie powstaje!!!! A tu tylko deszcz i deszcz - pranie schnie już trzeci dzień :( A prezenciki prześliczne dostałaś i jak widzę sporo inspiracji na przyszłość :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niezły budowniczy z ciebie i nietypowy, tworzysz domek od dachu :D
    ale sie nazbierało prezencików. Nic tylko pozazdrościć takich rarytasków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że chociaż u Ciebie wiosna w pełni:) Prezenciki urocze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja dzisiaj chodziłam w krótkim rękawku,było baaaaardzo ciepło:)
    Gratuluję pięknych prezentów!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Aniu, uważaj, bo się kwalifikujesz do spamu (czyt. komentarz Basi).;))

      Usuń
  17. Kanwa już wygląda pięknie, a co będzie po wykończeniu, cudo prawdziwe:) Gratuluje pięknych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ba, żyjemy w takich czasach, że zima będzie długa, lato krótkie a potem będzie nijako, o czymś takim to będziemy mogły wnukom poopowiadać. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko coś nabredziłam, miało być: Ba, żyjemy w takich czasach, że zima będzie długa, lato krótkie a w międzyczasie nijako, o czymś takim ja wiosna będzemy mogły wnukom poopowiadać...

      Usuń
  19. Fajne breloki:) I ciekawa jestem dalszych postępów wiosny- tej hafciarskiej- bo na tą pogodową to już nie liczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczny bedzie hafcik! Super tez prezenciki!
    W stolicy dopiero od wczoraj chlodno, a tak bylo cieplutko i nawet slonecznie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Haft zapowiada się ciekawie. Na candy już się zapisałam i liczę na szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknieje Ci obrazek, pięknieje.
    Gdzie Wy mieszkacie? 30 stopni? Krótki rękawek???????
    U mnie leje, 10 stopni, trzeba było zapalić w piecu.....
    Pozdraiwiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafcik prezentuje się pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy hafcik wyłania się z pod Twoich rączek, a upominki cieszą pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tą wiosną to bym się kłóciła... albo wiatr, albo deszcz, a jak Słonko wyjdzie, to grzeje jakby chciało zaległe dni nadrobić ;-)
    A hafcik rośnie i to pięknie rośnie. Powodzenia w dalszych postępach.
    Prześliczne prezenciki! Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! Hafcik bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie idziesz do przodu! Śliczne prezenciki.

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja tak sobie myślę, że jak skończysz swój hafcik to przyjdzie wreszcie wiosna:))) Motywuję i dopinguję, bo podoba mi się ten obrazek a i zimna mam dosyć!
    Prezenciki super i bardzo przydatne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szybko haftuj tą wiosenkę, to może pojawi się również za oknem:) Ładne prezenty dostałaś!
    Dziękuję za instrukcję dot. zainstalowania banerka do Twojego Candy - na mojej stronie widać że się udało! Wielkie dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś ładnego się tu zapowiada! :) Śliczne prezenty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oddaj nam trochę tej wiosny :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Hafcik pięknie się zapowiada, a prezenty cudne :) A ja biegnę zapisać się na candy, bo chyba jeszcze tego nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciesze, ze prezenty ci sie spodobaly, gazetki jednak sa spadkowe od Justyny , gdyz dwie juz mam ,a jedna sobie podebralam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps zakladka tez nie ode mnie ,myslalam ,ze to komplet do ksiazki ups
      Pa

      Usuń
    2. Gazetki, to pamiętam, ale o zakładce dobrze, że napisałaś, to ją włożę do książki i podam dalej.:)

      Usuń
  34. Super prezenciki. A co do haftu nieźle Ci idzie. Widać brak wiosny za oknem sprzyja tej na kanwie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny! Że też ja nigdy nie natknęłam się na Twój blog! A tu tyle cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super prezenty dostałaś ,,
    haftu przybywa jeszcze parę xxx i skończysz..

    OdpowiedzUsuń
  37. oooo! Ale się obłowiłaś! ;) praca z haftem wiosennym wre! Dużo już zrobiłaś :) Buziak!:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Hafcik powstaje piękny:) Podejrzewam, że efekt końcowy będzie powalający:) Mikołaj w czerwcu? Ale musiałaś być grzeczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Hafcik wygląda obiecująco. Fajne drobiazgi dostałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie dziś słonecznie, od samego rana - mam nadzieję, że i do Ciebie wiosna zawitała.
    Haftuj, haftuj, wygląda coraz to piękniej. Gratuluję prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  41. Z haftem musisz się pospieszyć bo Cię jesień nad nim zastanie;) Prezenty wypasione dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj Promyczku, "co się dziwisz?" ;)
    Ciepło pozdrawiam i prezentów gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne te brzozy. cudowna wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję prezentów, a ta wiosna wyłania się przepiękna, świeżza soczysta zieleń, jak w naturze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.