sobota, 10 sierpnia 2013

Zapach kopru, Wiktoria i prezenty

Wokół mnie roztacza się woń kopru, czosnku i chrzanu... Uwielbiam ten zapach! Zapewne zgadłyście, że dziś robiliśmy kiszone ogórki. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zapełniła dużego słoja ogórkami na małosolne...
Już się nie mogę doczekać.:)
W kwestii rękodzieła zrobiłam parę drobiazgów nie do pokazania, jedną rzecz jednak mogę pokazać. Najpierw jednak trochę historii.
Jakiś rok temu zobaczyłam ją na blogu Blue Anny  - wystąpiła w dwóch odsłonach: Wiki i Lenki. Od razu wiedziałam, że muszę ją kiedyś wyszyć, a dodatkowo zadziałał fakt, ze moja kuzynka ma córeczkę Wiktorię. Blue Anna była tak miła, że przysłała mi wzór, jednak dopiero teraz przyszła kolej na obrazek prześlicznej baletniczki:
Mam nadzieję, Aniu, że nie pogniewasz się, iż skorzystałam też z twojego napisu. Jest tak piękny, że nie mogłam się powstrzymać.
Biję się teraz z myślami, obrazek w ramce z tego zrobić, czy poduszeczkę. Za pierwszym wariantem przemawia fakt, że ja nie umiem za bardzo szyć...:(
Chciałabym się jeszcze pochwalić prezentem, jaki otrzymałam od Igiełki-MB w ramach szybkiego candy. Udało mi się zamieścić pierwszy komentarz pod postem.:))
Przedmiotem candy były podkładki pod kubki.
Moniko, jeszcze raz bardzo dziękuję.:)
Już się nie mogę doczekać, kiedy będę mogła pokazać finał wymianki z AniąM... :))
Udanego weekendu, mimo deszczu.:)

44 komentarze:

  1. Jaka urocza baletniczka!
    Ogórki - fajna rzecz, ja już się objadam od dłuższego czasu;)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta mała baletnica. Cokolwiek postanowisz - oprawić ją w rameczkę czy też uszyć podusię będzie świetnie wyglądać.
    Gratuluję prezentu.
    Pozdrawiam serdeczniec:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baletnica jest super. Jak już się uporasz z myślami, to pokaż też efekt końcowy. Chyba wybrałabym ramkę.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogórasy to smakowita sprawa:) A baletnica jest śliczna. Ja bym zrobiła obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny hafcik! myślę, że na podusię byłby idealny:-)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję cudnych prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi tę baletniczkę, którą widziałam u Ani, Twoja równie piękna! Myślę, że jako obrazek będzie świetną pamiątką.
    Ogóraski, mniam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak ogórki już trzeba robić. Hafcik cudny, dziewczynka będzie zachwycona, polecam zrobić podusie lub może pudełko? bardzo fajny prezent, ja już dwa zrobiłam pudełko na prezent z haftem i obdarowane były zachwycone.Pozdrawiam a zdjęcia z poprzedniego postu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj śliczności ta panienka!! a i podkładeczki niczego sobie!
    to kiedy te małosolne?? za dwa dni? uwielbiam, więc podskoczę po jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazeczek śliczny.
    Gratuluję wygranej w candy,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest! A wersji z chłopcem czasem nie ma ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale mam równie zabawny wzorek z chłopcem na choince - http://promyk2004.blogspot.com/2012/12/wedrujaca-ksiazka.html (tyle, że mały) i podobnym skrzypkiem.:)

      Usuń
    2. Chłopiec słodziak! Tak, poproszę wzór!:) esia81@o2.pl Zrobimy synkowi jego osobistą bombkę na choinkę:)) Dziekuje z góry!

      Usuń
  11. Urocza Wiki :)
    A małosolne uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna baletnica i pewnie bym ją oprawiła w rameczkę;)
    Gratuluje wygranej i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy motyw, a wykonanie perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj u mnie też ten zapach króluje :)))) Baletniczka pięknie wygląda i świetnie będzie się prezentować i na podusi i na obrazku :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna baletnica, a przemawia do mnie tym bardziej, ponieważ i ja jestem Wiki :)
    Świetną nagrodę otrzymałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękną baletnice będzie miala Mała. Cokolwiek z tym haftem zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez kiszonych ogórków nie ma zimą życia :) Domowe są naj naj lepsze.
    Baletnica jest śliczna.
    Gratuluję fajnego prezentu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej mnie też ostatnio szczęście nie
    opuszcza 2 wygrane pod rząd , zabawa i takie tam ;D
    OgÓrki uwielbiam i też często robię a na zimę już
    2 beczki mam zrobione stoją w piwnicy na działce :D
    A baletnica urocza - pozDrawiaM ciepło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. jest piękna a na podusi byłaby taka kochana i do przytulania :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli masz dużo czasu, możesz spróbować uszyć podusię. Jeśli coś nie wyjdzie po Twojej myśli, zawsze możesz potem obrazek oprawić w ramkę.
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny hafcik:) Gratuluję wygranej - podkładki bardzo fajne i przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej, a hafcik jest niezmiernie urokliwy i przykuwa wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny hafcik - zajrzę zobaczyć jak zdecydujesz się go oprawić.
    Gratuluję wygranej - podkładki bardzo przydatna rzecz.
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny hafcik, ja umiesciła bym go na podusi.Gratuluję rowniez wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny hafcik. Nieważne jak go oprawisz i tak będzie wyglądał prześlicznie. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Baletnica jest świetna! Też się kiedyś do niej przymierzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super baletnica - gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna baletnica ,gdzieś widział więcej wzorów , poszukam to dam znać ,,

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta dziewuszka zawsze zachwyca, jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przesłodką minkę ma ta baletnica :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodka baletniczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Daaawno mnie tu nie byłO! :( Gratuluję wygranej candy :) otrzymałaś śliczne prezenty!:) Wiki wygląda cudownie :) Nic dodać nic ująć, nic dziwnego, że nic nie zmieniłaś :) Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka ta baletnica śliczna! Dobrze, że przyszyta, bo chyba by uciekła :)
    No jestem ciekawa jak ją zagospodarujesz. Wydaje mi się, że i w ramce i na podusi będzie się pięknie prezentować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dopiero dziś ją zobaczyłam;) Ślicznie wyszła, spodobała się?;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.