czwartek, 5 lutego 2015

Sowo, sowo, mądra głowo...

A dziś pokażę wam sówki, które robią za zakładki. Zrobiłam je jako prezenty, więc już poszły w świat.
Dane techniczne: kanwa plastikowa, podszyta filcem (żółtym), na spinaczu.
Do jednej sówki dołączyłam kartkę  w mojej ulubionej ostatnio technice.:)
To na dziś tyle. Wspomnę na koniec, że dostałam jeszcze raz wyróżnienie Creative  Blog Tour - od Madzi - Ariadny. Dziękuję ci kochana, w następnym poście się tym zajmę.:)
Aniu, a mój kot się boi latających. Zastanawiam się, czy go kiedyś jakaś osa nie użądliła...
Gosiu, siedzę nad kucharzem! ;) Aha, na twoją prośbę zamieściłam w mojej galerii zbiorcze zdjęcie słoiczków - jeśli nadal chcesz je zobaczyć, to kliknij na Wiki (po prawej stronie): zdjęcie jest na samym końcu.
Uściski!

59 komentarzy:

  1. Ładne te sówki i jak pomysłowo wykorzystane:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te sówki i karteczka z makami 3D też bardzo mi się podoba.
    Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zakładeczki , no cudne i karteczka 3d piekna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe sówki. Karteczka równie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze sówki i pomysłowe ich wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te sówki, informuję uprzejmie Promyku, że podbiorę pomysł na zakładki bo świetny :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś, nie ma sprawy - nawet mogę ci wzory podesłać, gdybyś ich nie miała.:)

      Usuń
    2. Mam Promyku te wzorki ale dziękuję :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł na sówkowe zakładki! Ślicznie wyglądają.
    No i karteczka 3D super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sówki, z pewnością przyjemnie będzie się z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe zakładki a wzór sowy przeuroczy. Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówki to takie wdzięczne ptaszki, w dodatku wyjątkowo pasują do książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe zakładeczki, śliczna karteczka :) bardzo ładny prezent. Wszystko co zrobione od serca jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zakładki! ja nie mam cierpliwości do plastikowej kanwy, więc tym bardziej podziwiam:)
    ps. czemu masz naklejone numerki na książce?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja zdjęciowa odbywała się w mojej bibliotece - numerki na książkach miały podpowiadać czytelnikom, w jakiej kolejności mają czytać tę trylogię Szwai.:)

      Usuń
  13. Jakie urocze i pomysłowe zakładki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  14. sowy po prostu rewelacyjne....

    OdpowiedzUsuń
  15. Promyczku z kucharzykiem się nie spiesz, rób między czasie - oczywiście jeszcze się odwdzięczę :).
    Zdjęcie znalazłam - dziękuję :). Sówki boskie, w dodatku super wykorzystane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie wyglądają w tych okularach, super!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe sówki z takimi to można czytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zauroczona tymi sówkami, są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne sówki, jak widać plastikowa kanwa daje duże możliwości. Kartka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne te sówki! Widzę, że na przeźroczystej plastikowej kanwie wyszywałaś i tu mam pytanie - lepiej na żywo wygląda niż biała?
    Ściskam! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku przezroczysta była lepsza - ze względu na prześwity w okularach. Ale mnie się bardziej podoba biała...:) Sama musisz sprawdzić, bo wiesz, to są subiektywne odczucia. Ściskam równie mocno.:)

      Usuń
  21. Piękne i bardzo pomysłowe zakładeczki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł bardzo. Nigdy nie używałam kanwy plasikowej bo w zasadzie nie wiedziałam do czego mogę ją wykorzystać a tu proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakładki! A i kartka prezentuje się uroczo!:)
    Nie spiesz się;) Wyróżnienie nie zając;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Sowy w okularach są rewelacyjne :) Buzia się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sowy rewelacyjne ! Przecudne zakładki zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze sówki. W okularach wyglądają wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocze te sówki,na zakładki pasują idealnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądają niesamowicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sowiszcza są śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodziutkie te sówki, a kartka prześliczna !

    OdpowiedzUsuń
  31. Sowy są superaśne :)))
    Kartka również bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Są cudne te sówki, aż mi się buźka uśmiechnęła jak je zobaczyłam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne zakładki :) fajny pomysł na wykorzystanie wzoru, może też kiedyś takie wyszyje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sowy są odjazdowe , świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne sówki i karteczka! Osobiście nigdy nie próbowałam krzyżyków na plastikowej kanwie,a sówki świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakładki są nieziemskie, czadowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Sowie zakładki super się prezentują :).

    Do tego okulary sprawiają wrażenie 3D.

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne sowy i pomysłowe z nich zakładki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł z sowimi zakładkami! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysł :) miło popatrzeć. - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł, a sówki świetne :) Z taką zakładką przyjemność czytania zwiększa się o 100%

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam te wzory, muszę sobie przypomnieć czy oni tam proponowali na plastiku czy na aidzie...
    Twoje zakładki pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bombowe i coś dla mnie by było bom ja przecie
    sowa w nocy buszuję hehehe a rano chrapie na całego
    haha uściski kochana ;)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Super projekt! Moja "mondrala" od dawna gosci na sliniaczku dla miskow brusasow :D Pomysl zakladkowy - genialny!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.