środa, 25 lutego 2015

Super dziewczyny wyszywają muffiny czyli SAL babeczkowy - luty. Oraz wygrana w książkowym rozdaniu.

Przyszedł czas na kolejną babeczkę z SAL-u muffinkowego. Tym razem wyszyłam ją na Lindzie.

Dopiero na zdjęciu widzę, że jej nie przeprasowałam. No nic, gdy będę pokazywać wszystkie na koniec roku, przygotuję je na cacy.;)
Miałam ostatnio szczęście - zapisałam się na rozdanie książkowe na blogu Zacisze wyśnione i... wyleciało mi to z głowy, macie pojęcie? Tymczasem zostałam wylosowana. I tu serdecznie dziękuję Aleksandrze Janoli, która mnie poinformowała o wygranej. Olu, jestem ci niezmiernie wdzięczna.:)
A oto książki, które wczoraj do mnie przyszły:
A tak były zapakowane:
Plułabym sobie w brodę, gdyby ominęła mnie nagroda, bo zależało mi na ich przeczytaniu.
Do piątku odbywa się kolejne rozdanie na w/w blogu, jeśli macie chęć, to zajrzyjcie do Zacisza.:)
Anstahe, strelicja, AnnaM, Anna, kreciarobota, Iwona, Ania, Pasje Violi - bardzo wam, dziewczyny, dziękuję za trzymanie kciuków za Tygryska. Nasz chłopak jest już tydzień po zabiegu, ma wycięty kawałek uszka, tuż przy głowie. W tej chwili czuje się dobrze. W sobotę zdejmują mu szwy, za dwa tygodnie dowiemy się, czy narośl była złośliwa, czy nie. Jeśli nie bolą was kciuki, to proszę o dalsze ich trzymanie.:)
Muszę wam powiedzieć, że nasz kocio kochany wzruszył mnie szalenie - mimo że był jeszcze pod wpływem narkozy, czyli miał problemy z chodzeniem i ogólną orientacją, kiedy mnie zobaczył, gdy przyszłam z pracy, próbował podźwignąć się z pufy i wyjść do przedpokoju, żeby się ze mną przywitać. Dobrze, że A. przy nim siedział.  I jak tu nie kochać takiego cudnego stworzenia.
A tu Tygrys jeszcze sprzed zabiegu:





















 Rozstrzygnięcie zabawy "Podaj dalej" w następnym poście.:)
Ściskam!

35 komentarzy:

  1. Śliczna babeczka :) Gratuluję nagrody! Za Tygrysa oczywiście trzymam kciuki...niech zdrowieje kocisko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie przeprasowana babeczka pięknie się prezentuje.
    Trzymam kciuki za Tygryska. Moja Luśka też nas stresowała swoim guzkiem ale na szczęście sam zniknął.

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczka bardzo apetyczna, nawet nie prasowana ! Nadal trzymam kciuki za Tygrysa i trzymać będę! Ja tez bardzo cenię sobie miłość moich kotów, którą naprawdę okazują mi codziennie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Tygrysy, a Tobie gratuluję wygranej :) Masz szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :) Babeczka wygląda apetycznie, dobrze, że przynajmniej kalorii nie ma ;) Pozdrowienia dla Tygrysa, niech wraca szybciutko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, te nasze zwierzaki, zawsze są w stanie nas rozczulić:) Niech Tygrys zdrowieje, trzymam kciuki!
    Babeczka wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej a babeczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik. Zdrówka dla kici!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna mufinka! :)Gratuluję nagrody!Trzymam kciuki...niech kotek zdrów będzie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wiem jak to się stało, że przeoczyłam posta w którym była mowa o zabiegu Tygryska. Strasznie mi przykro że nie trzymałam kciuków, teraz będę trzymać na pewno. Uściski dla kocurka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :)
    Mufinka miodziooo :)

    Dzielny kotek, trzymam też kciuki aby wszystko było w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej, słodki hafcik :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet kot nie wierzy, że można robić takie śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna babeczka!:)
    Pozdrawiam i gratuluję wygranej☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna babeczka :) trzymam kciuki za Tygryska, koty są cudowne. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja będę jutro chwalić się swoją babeczką :).

    Oj dobrze, że jednak zgłosiłaś się po książki :).

    OdpowiedzUsuń
  17. słodka ta babeczka:))))
    ja mojego kota po operacji musiałam trzymać na kolanach bo chciał skoczyć na szafkę a był jeszcze zamroczony:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Apetyczna babeczka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super babeczka wyhaftowała słodką babeczkę ;),super nagroda wiadomo ksiazka jest dobra na wszystko ;), a kciuki nie bolą dalej je trzymam aby wyniki były dobre, pogłaszcz tygryska za zdrowym uszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka babeczka:) Niech kotek szybko zdrowieje!

    OdpowiedzUsuń
  21. O! Fajne babeczki wygrywają książeczki :))
    Trzymam kciuki nadal!

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza babeczka :)

    Sporo tych książek, dobrze, że nie przegapiłaś.
    Fajnie, że kiciuś wraca do zdrowia.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrane książki to te dwie z przodu, reszta moja, stanowią tło.;)

      Usuń
  23. Babeczka wprost do schrupania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mufinka bardzo smakowicie wygląda:) Książki to zawsze fajny prezent:) Tygryska proszę mocno wycałować. Niech bidulek zdrowieje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Różowa, słodka, no po prostu super ciacho :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodka babeczka :) Miłego czytania książek a dla kotka dużo zdrowia :) no i myszek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna babeczka! Gratuluję wygranej! Trzymam i ja kciuki, żeby z Tygrysem było ok! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super babka! Wygrana też całkiem przyjemna :) Mam nadzieję, że z Kotem wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Smakowita muffinka :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudnie wygląda ta babeczka. gratuluję wygranej!:) trzymam kciuki za kotka!:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna muffinka i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.