środa, 18 lutego 2015

Wygrana w "Podaj dalej" i ogłoszenie zabawy.

Dziś pokażę wam prawdziwe dzieła sztuki - co prawda, nie moje, ale znajdujące się w moim posiadaniu.:) Otóż w ubiegłym roku na swoim blogu Aga Jarzębinowa ogłosiła zabawę "Podaj dalej", a ja miałam szczęście i zostałam wylosowana przez jej Piotrusia. Poprosiłam tylko o łapki kuchenne, a zobaczcie, co dostałam:
Ciekawe, czy mnie udałoby się wyszyć tak mistrzowsko... 
A tu jakie fajne przydatne rzeczy.:)
Zbliżenie na przydatne drobiazgi z woreczka strunowego.

A w tym woreczku znajdują się suszone plasterki pomarańczy i laski cynamonu: wiecie, jaki to zapach?...:)
 Ja jestem cały czas w szoku i nie mogę wyjść z zachwytu - na pewno to rozumiecie.:)
Jeżeli mało wam zdjęć, a chciałybyście zobaczyć takie bardziej artystyczne, to zapraszam na bloga Agi -TUTAJ.
Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić was do zabawy. Jeśli ktoś ma ochotę na niespodziankę ode mnie, to zapraszam do dodania pod tym postem komentarza z wyrażeniem chęci uczestnictwa w zabawie. Proponuję termin zgłaszania się do 1 marca. Wśród takich osób wylosuję jedną, dla której  w ciągu pół roku od wylosowania przygotuję coś od siebie. Wypada to na początku września. Osoba ta, po otrzymaniu upominku ode mnie, będzie również zobowiązana do zorganizowania zabawy na swoim blogu.
Cieszę się, że kartka walentynkowa wam się podobała.:) Jak część z was prorokowała, mój mąż po zobaczeniu kartki zakrzyknął:" Jaka śliczna!". Po czym zasmucił się:" Ja takiej ładnej nie umiem zrobić" i natychmiast się pocieszył :" Ale za to ładną kupiłem!" To prawda. Szczególnie spodobało nam się jej przesłanie.;)
 Bozenas - wspaniałego masz męża.:)
Iwonko, Tygrys został wygłaskany, a jakże, zwłaszcza że... Ale o tym poniżej.
Wczoraj był Międzynarodowy Dzień Kota - ale nam było smutno, bo nasz Tygrysek wylądował u weterynarza na zabieg usunięcia części ucha. Ma na nim narośl i boimy się, czy to nie coś złośliwego. Trzymajcie kciuki, żeby nie!
Uściski!

37 komentarzy:

  1. To ja pierwsza się ustawiam i bardzo trzymam kciuki za kotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wygrana! Ja się do zabawy nie zgłaszam, bo nie mam czasu na przygotowywanie prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne rzeczy, a kartka jaka fajna od męża...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka dostałaś od Agi, z chęcią zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam te wszystkie cudowności u Agi. Wszystko jest śliczne i dopieszczone z każdej strony.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna nagroda, gratuluję i zazdroszczę, a co :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostałaś, widziałam już u Agi i naprawdę te łapki są cudne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiałam te wspaniałości u Agi! Cuda!!!
    Prezent od Ciebie? Zawsze! Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne prezenty dostałaś Justynko - śliczne te łąpki i wszystko gólnie - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudownosci! :)
    nie moge sie napatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna wygrana. Serdecznie gratuluje! A karteczka bardzo smieszna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikusia dziękuje Tygryskowi za głaski :) I trzyma wszystkie pazurki za to, by chłopak czym prędzej wrócił do zdrowia!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za kiziora !!!
    A do zabawy się przyłączam gdyż pieknie tworzysz swoimi łapkami , zresztą na początku września ja ma urodziny .... zbieg okoliczności ??? :))))

    Cudowne rzeczy otrzymałaś....nic tylko się ślinię do monitora gdyż jak dla mnie to też mistrzostwo wykonać takie łapki kuchenne....

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty dostałaś, już je widziałam i podziwiałam na blogu Agi, ale takie rzeczy można po wielokroć oglądać z przyjemnością :) A do zabawy też się zgłaszam, bo bardzo lubię robić prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prezenty! Takich łapek to bałabym się używać, aby nie poplamić, tylko do ozdoby kuchni :)
    Oby było wszystko dobrze z Tygryskiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękny prezencik, łapki są świetne i pomysłowe. Mąż się postarał z kartką - trzeba było poświęcić czas, żeby taką odpowiednią znaleźć - jest super. Co do Tygrysa - ja wieczna optymistka - wierzę, że będzie dobrze. Pogłaskaj go ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja się stawiam na zabawę :D
    Prezenty śliczne :) A kartka od męża... awww <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prezenty dostałaś. Ja też ustawiam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ci się piękności trafiły ! Oj, dużo zdrowia dla Tygryska - trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiałam już te cudeńka na blogu Agnieszki. Dostałaś super niespodziankę :).

    Rozbawił mnie komentarz Twoje męża, że chociaż kupił ładną kartkę. Oczywiście pozytywnie :).

    Pamiętam, że jak zaczynałam blogowanie, to zasady zabawy "podaj dalej" były trochę inne :). Do zabawy załapywały się trzy pierwsze osoby, które wyrażały chęć i po otrzymaniu niespodzianki i one musiały zaprosić kolejne trzy osoby.
    Teraz jest chyba lepiej, bo tylko jedną osobę się losuje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnęłam zasady od Agi, ona od Chranny... Widocznie w tzw. międzyczasie coś się zmieniło.:)

      Usuń
  21. Trzymam!!!

    A może już coś wiadomo??? Jak rekonwalescencja??? Jak zabieg? Jak pacjent?

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuda otrzymałaś - gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności Promyku dostalaś,oczywiście zapisuje się na zabawę podaj dalej, a tygryska podrap za uszkiem tym zdrowym i trzymam kciuki zeby było wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie śmiem nawet prosić, bo już od Ciebie Promyczku raz prezenty dostałam, ale chętnie wezmę udział w zabawie. Gdybyś jednak Ty, albo Twój kot, mąż czy przypadkowe myszy wylosowały moją osobę, to będę wdzięczna za coś w czerwony kolorze i do kuchni - drobiazg tylko (to może kilka osób wylosujesz :))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję pięknych prezentów,aż szkoda takich łapek używać.Pozdrawiam i zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdziwe śliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudowna nagroda - zazdroszczę i to jeszcze jak !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli mogę jeszcze to również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam już te wszystkie wspaniałości, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo bardzo się cieszę, że Ci się zestaw podoba, naprawdę się starałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też chętnie wzięłabym udział w Twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wygrana, gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. absolutnie wspaniałe!~gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.