czwartek, 22 marca 2018

Crab Apple - odsłona 10.

Miałam nadzieję, że uda mi się skończyć kolejną stronę mojego HAED-a jeszcze przed świętami wielkanocnymi - i udało się. Przebrnęłam przez siódmą stronę i to w dwa miesiące, co stanowi rekord. :) Tak wygląda obecnie mój obraz:


I tradycyjnie prezentuję, ile już mam.

Nie mogę się doczekać, kiedy dojdę do tej cudnej mordki.:)
A teraz dane techniczne dla ewentualnych zainteresowanych i ewentualnych niezorientowanych (bo chyba tych danych jeszcze nie podawałam, choć to już 10 odsłona):
- wymiary haftu - 400x285 krzyżyków;
- nici -  DMC 85 kolorów;
- ilość stron - 18, wyjąwszy 3 strony jedna strona ma około 80 na 95 krzyżyków.
I dla przypomnienia obraz nazywa się Crab Apple, jest autorstwa Iriny Garmashovej, a wzór zakupić można TU.
W tym miesiącu zostały mi jeszcze do pokazania kartki w zabawie u Jasiowej Mamy i Magos. Mam je już gotowe, ale przecież trzeba trochę postopniowac napięcie.;)
Dziękuję za pochwały dotyczące kartki i mojego sprytu związanego ze zdjęciem haftu: muszę czasem pokombinować, jak brakuje czasu na hafty do kartek.;) A brakowało, bo tak bardzo chciałam skończyć tę siódmą stronę... :)
Do miłego!

42 komentarze:

  1. Będzie piękny kocurek. Podziwiam za te ogromne hafty. Ja bym skończyła po pierwszej kartce 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, miałam te same myśli po pierwszej kartce... ;) Ale sponsor (czytaj: mąż) nie odpuścił.:)

      Usuń
  2. haft jest piękny :). Ja upatrzyłam go sobie na AliExpress. Może kiedyś nastąpi zakup ;). Trzymam kciuki za postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam za wyszywanie HAEDa, mi jednak chyba zabrakłoby cierpliwości :-/ trzymam kciuki, zeby kolejne kartki szły ci tak sprawnie jak ta ostatnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Też czekam na mordkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszka już się pokazały :) czekamy na resztę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie 4 strony to już jest nie do ogarnięcia, więc podziwiam i gratuluje ! Obrazek będzie cudny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale olbrzym :) Trzymam kciuki za kotecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kotek rośnie! Widać że Cię wciągnęło Justyno 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Małymi kroczkami dojdziesz do końca tego uroczego haftu. Teraz dzień dłuższy i lepsze światło do takiej pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie przecudny haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. To do tej słodkiej mordki już całkiem niedaleko :) Obraz rośnie w oczach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie następne będzie kocie oczko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie moge doczekać się mordki :), pięknie przybywa :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. On mnie niezmiennie urzeka. Lubię jej prace.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet już pierwszy wąs się pojawił, będzie piękny obraz, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pełna podziwu dla Twojego samozaparcia. Haft prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!!! Cieszę się z Tobą że osiągnęłas swój cel.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci idzie :) Nie lubię monotonnych fragmentów, na twoim miejscu też nie mogłabym się doczekać pyszczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie przybywa, Justynko!
    Też już chciałabym zobaczyć tę mordkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mi wstyd, bo tobie tak pięknie przybywa, a moje HAED-y leżą i kwiczą...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Brawo! Sukcesywnie do celu. Też czekam na tę mordkę ��

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie przybywa :) Ja już przebieram nogami z niecierpliwości i czekam na tą słodką kocią mordkę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam przy każdej odsłonie bo piekny będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Blisko, coraz bliżej ! Podziwiam Cię i trzymam kciuki za szybkie postępy, bo kot piękny i doczekać się nie mogę !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale to będzie wspaniałe cudo! Mocno kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam Cię szczerze! Mordka rzeczywiście cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam, podziwiam i trzymam kciuki, ależ to będzie cudo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Brawo! Świetnie Ci idzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wzór rzeczywiście jest przepiękny, trzymam kciuki za postęp prac. Ja wyszywam już od roku wilka o podobnym stopniu trudności, tylko, że mnie dopadło lenistwo i ostatnio utknęłam w miejscu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam ten obrazek z kotem, jest cudny, Twój hafcik z pewnościa będzie pieknie wygladał w całości. Haftujesz z wielka precyzją więc nie może być inaczej. Ja zaczęłam stawiać pierwsze krzyżyki i nawet mi się to spodobało, ale jeszcze mi daleko do dużych formatów hfciarskich. i takich mistrzowskich obrazków jak twój. Może kiedyś? zobaczymy. Pozdrawiam i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ to będzie cudo!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow :) przepiękny kotełek będzie :) hafcik gigant :)

    OdpowiedzUsuń
  33. postępy już widać, fajnie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pracy przybywa. Obraz będzie wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Brak slow! Piekna praca :) gratuluje zapalu i trzymam kciuki zeby nadal tak dobrze Ci szlo ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależby ten kot pięknie wyglądał u mnie heh... ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.