poniedziałek, 5 marca 2018

Kartka na urodziny - moja pierwsza twisted easel card.

Dla kogoś, kto robi wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju kartki, trudno jest zrobić takową - przynajmniej ja zaczynam się głowić, co by tu wykonać, żeby nie najeść się wstydu. Na szczęście inspiracje można znaleźć w sieci i tak jak w zeszłym roku, tak i w tym postanowiłam zaskoczyć jubilatkę inną formą karteczki. A tak mi się spodobała praca nad nią, że na pewno ją powtórzę - w formie, oczywiście.
Ale starczy zapowiedzi, oto pokaz. Tak wygląda, gdy się ją wyjmie z koperty.


Tak należy ją rozkładać.


A tak należy ją ustawić.:)

Różyczka wyszyta na kanwie plastikowej.

Przetłumaczyłam sobie nazwę jako skręcona kartka sztalugowa.:)
W tym miesiącu nie wpasowała mi się w żadne wytyczne, a nie mam cierpliwości, by czekać do kolejnego miesiąca, zatem pokazuję ją w osobnym poście.:)
A kartka poszła do Madzi Nitek Ariadny - i spodobała się jubilatce. Chociaź z drugiej strony cóż innego mogła powiedzieć?... ;)



37 komentarzy:

  1. Kartka nie mogła się nie spodobać! Jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara z obdarowanej :-) Szalejesz z pomysłami :) I co wążne zawsze jest haft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! I te kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam myślę, że na bank się spodobała :) jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, bardzo pomysłowo wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka cuuudności! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna karteczka... Czy już ci pisałam, że jesteś profesjonalistką w tym zakresie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, przepiękna karteczka! Ta haftowana róża i te ażurowe jakby z tego samego bukietu :) A jeszcze jaka wyrafinowana forma kartki.. Razem Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest . Cudna ta wyszywana różyczka i te wycinanki w różyczki również. Sama kartka bardzo pomysłowa, tez by mi sie taka spodobała :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna i bardzo pomysłowa kartka. Różyczka urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kartka,ślicznie zrobiona :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, coś pięknego i aż korci, aby samemu zrobić podobną.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka. Haftowana r9ża bajeczna, w moich kolorkach. Słowem miło by było taką dostać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł, karteczka śliczna... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładna ! Jeszcze takiej nie widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna! Świetnie, że można ją nawet ustawić :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super pomysł,świetna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna,niesamowita praca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko, karteczka nie mogła się nie spodobać, bo jest przepiękna. Te ażurowe różyczki dają niesamowity efekt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowa karteczka i cudne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa karteczka, ślicznie wykonana a takiej formy jeszcze nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyjątkowa kartka, Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic innego powiedzieć się po prostu nie da!! Jest CUDNA! Jedyna w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna i zachwycająca. Bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna i na pewno inna niż wszystkie! musiała się spodobać! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. No muszę powiedzieć, że jest to dla mnie sztuka wyższa, takie.....orgiami :D Ja miałabym problem, żeby takie cos skleić nawet! Świetny pomysł i piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Piekna karteczka;) nic dziwnego ze sie spodobala ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Justynko! Chyba zbyt słabo wyraziłam swój zachwyt, skoro masz co do niego wątpliwości ;) Jest mi tak niesamowicie miło, że co roku próbujesz mnie zaskoczyć oryginalnością swoich kartkowych cudeniek, że słowa nie są w stanie tego wyrazić.. Po prostu więzną w gardle i nie chcą spaść na klawiaturę. Trwam w euforii, że Komuś, kto jest bardzo daleko ode mnie, nie widział mnie nigdy na oczy po prostu się chce... Niebywałe, bezcenne i warte pielęgnowania. Gorąco Ci dziękuję, Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna, bardzo ciekawa praca:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna karteczka! Jej forma, kolorystyka i jeszcze hafcik... Jednym słowem śiczna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że kartka prawdziwie się podoba i nie są to tylko słowa, które akurat wypada powiedzieć. Jak dla mnie jest przepiękna! Nie miałam okazji jeszcze takich oglądać.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudo!! muszę to zobaczyć koniecznie na żywo przy kolejnej okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.