wtorek, 27 marca 2018

Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos - marzec.

Jak zwykle prześlicznie dziękuję za słowa uznania i dopingu pod moim HAED-em - to również dzięki wam kota przybywa w coraz szybszym tempie.:) Edytko, miałam te same myśli, co ty, po pierwszej stronie... Ale sponsor (czytaj: mąż) nie odpuścił.;)
W tym miesiącu Magos i Jasiowa Mama znów wykazały się kreatywnością i zapodały bardzo wdzięczne tematy w swojej zabawie.

Przy okazji chciałam ślicznie podziękować wszystkim koleżankom blogowiczkom, które głosowały na moją kartkę walentynkową w lutym. Ucieszyłam się ogromnie, a jeszcze jak dostałam nagrodę... Zresztą, zobaczcie same, jaki szał.

Zestaw do wyszywania, prześliczne papierki, tekturki i perełki do kartek. :)
Jeszcze raz dziękuję organizatorkom zabawy.:)
A ja, tak jak zapowiadałam, znów zrobiłam kartkę skręcaną sztalugową - oto kartka nr 1. Czy możemy udawać, że tego kwiatka tam nie ma?;)


Najtrudniej było mi zrobić wieszak... ;)
Co do drugiej kartki to zgłaszam karteczkę, którą już widziałyście - w końcu wielkanocne kartki to wiosna w czystej postaci. :)

I tym sposobem wywiązałam się z wszystkich zabaw w tym miesiącu. Do pokazania został mi jeszcze prezent wykonany na wielkanocną wymiankę, ale to już raczej po świętach. Niech najpierw dotrze do adresatki. :)

26 komentarzy:

  1. Piękne kartki, gratulacje z wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Justyno! A Kartki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Promyczku a karteczki marcowe śliczne ta sztaluga bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest ta kartka z sukienka . Prezencik extra!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Forma kartki sztalugowej jest bardzo fajna. Muszę kiedyś się z nią zmierzyć ;)
    PS. Udaję, że kwiatka nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. Należy się !!! :) Kartki świetne, wieszaczek bardzo zgrabny :) Ja często zbieram takie wieszaczki które sa przy metkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Kartki, tradycyjnie już, przyciągają wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie śliczne, ale ta z sukienką jest nr 1 i jaki misterny wieszaczek :) A nagrody fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój nr 1 to też ta z wieszaczkiem (wyszedł świetnie) :) Gratuluję nagród, należały się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki, Justynko!
    Ta z kiecką jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona karteczką z sukienką! :) Cudownie pomyślana i wykonana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No gratulacje:))))śliczne kartki zrobiłaś i fajną nagrodę dostałas:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow , jakie cudeńka tu się pojawiają :)
    A propo wieszaczka , następnym razem podeślę Tobie od Moni - lalki Barbie mają ich w nadmiarze :)
    Kartki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki a sukieneczka po mistrzowsku uszyta.
    WESOŁYCH ŚWIĄT życzę! Ciepłych, wiosennych, rodzinnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej!
    Kartki wyjątkowe, a zwłaszcza ta sukienusia na maleńkim wieszaczku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co chcesz od tego kwiatka. Pasuje pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej!
    Kartki śliczne.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Justynko,piękne karteczki. Ta z suknią mnie urzekła, a wieszak wyszedł perfekcyjnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej.
    Kartki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sztalugowa kartka fantastyczna i już ją sobie "odgapiam". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje gratulacje. Karteczki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje gratulacje. Karteczki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Radosnej Wielkanocy Promyczku :) Niech Jezus Zmartwychwstały Wam błogosławi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej, a kartki śliczne obie:))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.