poniedziałek, 12 marca 2018

Kartki przez cały rok - marzec oraz Wielkanocne kartkowanie.

No i przyszedł czas na nową technikę w zabawie u Ani - po pierwsze okazało się, że dla mnie to rzeczywiście nowa technika, a po drugie - że nie ma się czego bać.;) Ania zadysponowała kartkę w technice "iris folding". Dla niezorientowanych TU jest kursik, a oto moje realizacje.
Zaczęłam nieśmiało od jajka, bo wydało mi się najprostsze.

A jak już powstała kartka z jajem, to zachciało mi się zajączka. Tu poszło trudniej, bo musiałam zająca wycinać ręcznie, ale jakoś mi się udało. A że na kartce jest zając i są pisanki, zgłaszam ją do jeszcze jednej zabawy - Wielkanocne kartkowanie  przez cały rok u Magos.


Kolaż dla Ani:


I w tym miesiącu tyle. Dodam na koniec, że nawet mi się spodobała ta technika.:)
Dziękuję serdecznie za pochwały pod ostatnią kartką - jeżeli chciałybyście zrobić takie kartki, to załączam LINK do kursu na nią. Robi się ją prosto (Aga Jarzębinowa, naprawdę!), a efekt zaskakujący.:) Oczekujcie u mnie kolejnej!
P.S. Na blogu scrapkowo.pl jest marcowe wyzwanie: kurczak, króliki jajeczko. Wszystko to pojawiło się na moich kartkach, to co mi szkodzi je zgłosić? Zatem zgłaszam!:)


46 komentarzy:

  1. Robią wspaniałe wrażenie obie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskakujesz tymi swoimi ślicznymi kartkami. Faktycznie ciekawa technika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są! I takie nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite i bardzo pomysłowe kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowe karteczki. Kiedyś próbowałam zrobić ślubną, ale za żadne skarby nie chciała wyjść. Tym bardziej podziwiam Twoje karteczki wielkanocne.

    Na moim blogu ogłosiłam tulipanową Rozdawajkę. Może będziesz nią zainteresowana?

    http://z-wyobrazni-atramk.blogspot.com/2018/03/rozdawajka-wiosenna.html

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki :-) fajnie wygląda ten kurczaczek, jakby przez okienko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Promyczku, piękne karteczki! Urzekła mnie z zajączkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obie! Brawo! Uroczy jest ten kurczaczek wyglądający z pisanki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę ,że pochłonęły Cię kartki:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczne obie, to jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podglądnęłam instrukcję wprawdzie, ale i tak nie ogarniam :)Wolę podziwiać tutaj tę technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki. Zazdroszczę umiejętności :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Iris folding jest super :) Podoba mi się użycie wzorzystego papieru. Ja kiedyś zrobiłam bombkę z wykorzystaniem satynowych wstążek :) Świetne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się twoje karteczki. Świetny pomysł na użycie przepołowionych jajek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, kartki są prześliczne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Inne niż dotychczas. Widać, że kartki Cię cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne karteczki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, cudo.... Nie wiem czy bym coś takiego umiała zrobić. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super Ci wyszły te kartki , aż się wierzyć nie chce, że to Twoje pierwsze w tej technice. Cieszy mnie że spróbowałaś czegoś nowego.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że świetnie sobie poradziłaś z tymi iryskami. Dla mnie jajo wymiata. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki wyszły rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne karteczki:) ciekawa technika. Dziekuje za link :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo bardzo ciekawe karteczki, nie znałam tej techniki wcześniej, dzięki za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Justynko! karteczki sa super. Swietnie sobie poradziłaś z tematem u Ani. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. kateczki wyszły megastyczne! pierwsza klasa! jak to mówią "młodzi" ;-)
    bardzo mi się podoba Twoje wykonanie :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe karteczki :)
    Obydwie bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super karteczki, ciekawa technika :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie piekne:)! ciekawa technika:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Super karteczki, takich jeszcze nie widziałam, super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie wyglądają te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy pomysł na kartkę :) Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna technika to i śliczne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne karteczki! Zając z ogonkiem wymiata;)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, śliczne prace, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczna, wielkanocna do granic mozliwości praca. Dziękuję za udział w marcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. ŁAŁ!! Promyczku!! Cudne obie dwie :-)))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.