środa, 24 kwietnia 2019

Choinka 2019 - kwiecień.

 Drogie moje koleżanki, dziękuję wam serdecznie za wszystkie świąteczne życzenia zamieszczone pod poprzednim postem. Mam nadzieję, że święta upłynęły wam radośnie i przyjemnie.
A skoro już jest po, można spokojnie pokazywać prace bożonarodzeniowe.;) Czas na kolejną odsłonę zabawy u Carpediem.
W marcu, jak wiecie, rozpoczęłam produkcję zawieszek do prezentów. Dziś kolejna: poprzednio był anioł, tym razem na zawieszce pojawił się ptak.




I dla przypomnienia obie:


A teraz chciałam już tradycyjnie podziękować za kartki i prezenty, które spłynęły do mnie od koleżanek blogowiczek. W tym roku w Wielką Sobotę przypadły moje urodziny. I z tej okazji dostałam urzekające kartki i prezenty od Violi, Madzi Nitek Ariadny i Ani Wojcieszka. Kochane moje - dziękuję wam po raz kolejny nadal wzruszona i oczarowana.

Od Madzi - cudowna biżuteria.
Od Violi - organizer. Cudo!
Od Ani - obłędne papiery.
Te z was,które mnie choć trochę znają, na pewno widzą, jak spersonalizowane są i kartki, i prezenty.:)
A teraz chciałabym podziękować za kartki świąteczne:
Madzi M.


Madzi - Nitki Ariadny


 Violi - Pasje Violi


 Eli - Eliza Art


 Janeczce z Janeczkowa


 Ani - Wojcieszek


I Agacie - Krecia Robota.


Dziękuję, kochane - za życzenia i serce włożone w wykonanie prawdziwych dzieł sztuki.
I już zapowiadam, że w następnym poście kolejna odsłona "Crab Apple". Skończyłam stronę!:)

48 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki i prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko kochana spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe ode mnie przyjmij - dużo uśmiechu i radości oraz wszystkiego o czym marzysz by spełniło się! Piękne prezenty od Dziewczyn! A twój haft uroczy :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Justyś, za przemiłe życzenia.:)

      Usuń
  3. Piękne kartki i upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłam spóźnione życzenia urodzinowe - dużo zdrówka 100 lat! Piękna kolekcja kartek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe niespodzianki dotarły do Ciebie. Spóźnione życzenia wszelkiej pomyślności.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty :) Wszystkiego najlepszego z okazji minionych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze życzenia urodzinowe :-) Kartki i upominki przepiękne!
    Tag to taka "wisienka na torcie" prezentów świątecznych :-) chyba, że wykorzystasz je do kartek - też prezentowałyby się obłędnie :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!:)
      No, to jest pomysł! Bo z drugiej strony zawsze jest zagrożenie, że zawieszki prezentowe obdarowani wyrzucą... :(

      Usuń
    2. Też miałabym takie obawy... To może dla tych co wiesz, że nie wyrzucą to daj do prezentów a resztę zagospodaruj na kartkach! Będą extra! :-)

      Usuń
  8. Promyczku serdeczne, choc mocno spóźnione , urodzinowe życzenia. Zdrówka przede wszystkim i dużo czasu na Twoje pasje.
    Prezenty dostałaś cudne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości nam tu dziś pokazujesz! I te wykonane przez Ciebie i te otrzymane. Jakże sympatyczne dowody pamięci :-) Wszystkiego dobrego na Urodzinki - dobrego zdrowia i radości z pasji :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, Aniu!:)I za życzenia, i za pochwały.

      Usuń
  10. Spóźnione ,ale bardzo ciepłe i szczere życzenia urodzinowe Promyczku🎉🎁🎂
    Piękne prezenty dostałaś, co jeden to bardziej urodziwy!
    Zawieszki świąteczne też podobają mi się bardzo .
    Pozdrawiam cieplutko:)A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buziaki urodzinowe dla Ciebie Promyczku :* Piękne prezenty do Ciebie zawędrowały :)Miej głowę zawsze pełną pomysłów i nigdy nie rezygnuj z marzeń :) Monika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, przyjmij i ode mnie serdeczne życzenia urodzinowe. Piękne kartki i prezenty otrzymałaś. A ten ptaszek jest taki śliczny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zawieszki i prezenty :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto się przyczynił do mojej radości?;)Dzięki za pochwały zawieszki.:)

      Usuń
    2. zainspiruję się i też zrobię takie zawieszki do prezentów :)

      Usuń
  14. Zawieszki świetne na święta będą jak znalazł. Ja z kolei w temacie bombek jestem 😊
    Przepiękne karteczki i upominki otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwalę sobie te zabawy - przynajmniej potem przed świętami nie rzucam się na robótki z obłędem w oczach, jak to kiedyś bywało.;) Dzięki!:)

      Usuń
  15. Wspaniałe te tagi prezentowe :)
    Dziewczyny też Cię ślicznie obdarowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno powstaną jeszcze cztery. To prawda, prezenty cudne.:)

      Usuń
  16. Śliczne zawieszki, a karteczek i upominków prawdziwe zatrzęsienie u Ciebie, jakie to miłe, pozdrawiam serdecznie poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! To prawda, takie prezenty to miód na serce.:)

      Usuń
  17. Gratuluję pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje zawieszki są przeurocze :) Prezenty piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu! Twoja karteczka jest super.:)

      Usuń
  19. zawieszki prześliczne a niespodzianki i kartki wspaniałe wprost:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodkie zawieszki Justynko :)
    Jak ktoś dostanie prezent z taką zawieszką, to w sumie tak jakby dostał dwa prezenty przecież :)
    I ja przesyłam najserdeczniejsze życzenia :) :*
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny pomysł z tymi tagami :)
    Piękne kartki i prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza zawieszka!
    Prezenty otrzymałaś przednie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.