czwartek, 18 kwietnia 2019

Wesołych Świąt!

Jak się cieszę, że wam się podoba moja bożonarodzeniowa kartka. Dodam po cichu, że też jestem z niej zadowolona.;) Starałam się, żeby to była taka zimowa świąteczna opowieść i chyba wyszło, skoro też to zauważyłyście. Rzeczywiście, Aniu, dziewczynka ma moje pewne cechy...:)
Przeziębienie w dużej części już minęło, nawet udało mi się jedną wielkanocną rzecz zrobić: otóż natknęłam się kiedyś na jednym blogu na świece wykonane przy pomocy serwetki i suszarki i zapragnęłam je zrobić. Dla niezorientowanych: bierze się świecę, serwetkę, zostawia jedną warstwę, owija się świeczkę, zakrywa papierem do pieczenia i ogrzewa suszarką, aż bibułka wtopi się w świecę. Co prawda trochę ostudziła mnie opinia Ani Iwańskiej, że też próbowała i świeca jej się nadtopiła, ale postanowiłam jednak spróbować. A co tam, najwyżej zmarnuję świeczkę - tak sobie pomyślałam.
No i Ania miała rację, bo o mało co, a doprowadziłabym do katastrofy, ale jednak włączyłam trzeci stopień ostrożności i udało się. Świeczka powędrowała do przyjaciółki z okazji "zająca", a wygląda tak:


Spotkamy się po świętach, a teraz już życzę wam:


26 komentarzy:

  1. Gratuluje Promyczku, ze Ci się udało. Świeczka wyszła cudnie.
    Tobie również życzę radosnego Alleluja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna świeczka, a rzeczywiście trzeba bardzo uważać jak się je robi, Radosnych Świąt i do zobaczenia po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczka super wyszła :)
    Dla Ciebie również Zdrowych i Radosnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę zdrowych spokojnych świąt! Odpoczynku i pokoju w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczka rewelacyjna! Super, że się udała :-)
    Radosnego Alleluja dla Ciebie i Twoich bliskich :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt Promyku:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ta świeczuszka się prezentuje. Jesteś bardzo zdolną osóbką.
    Dziękuję za zyczenia i Tobie również Wesołego Alleluja.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna świeczuszka.:) Radosnego Alleluja, obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna świąteczna ozdoba😊 Tobie również życzę Wesołych Świąt 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesolych swiat! Przesliczna ta swieca

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko, świeca wyszła bardzo pięknie. Cieszę się, że przeziębienie mija.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych,spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna świeca. Zdrowych, spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no, świeczka wyszła zawodowo! :) Wysiłek zdecydowanie zwieńczony sukcesem! Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. zdrowych, radosnych,spokojnych, pełnych nadziei i miłości Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spokojnych, rodzinnych i pogodnych Świąt :)
    A pomysł ze świecą ciekawy - niby banał, a jednak wyższa szkoła jazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesołego Alleluja !!!
    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych
    pełnych radości miłości i nadzieji:)))
    Świeca extra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeczka wyszła doskonale! Czym Ty mnie jeszcze zaskoczysz, Promyczku???
    Radosnego świętowania w asyście wiosennych promyków i ptasich treli, wśród kwiecia odurzającego cudnym zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta metoda ze świeczką! :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych! Zapraszam do mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołego świętowania w gronie najbliższych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Drogie moje koleżanki, dziękuję serdecznie za wszystkie wspaniałe życzenia - mam nadzieję, że radośnie spędziłyście święta.:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.