sobota, 6 kwietnia 2019

Na urodziny.

Kwiecień - piękny miesiąc. Dla mnie szczególny, bo to miesiąc moich urodzin, rocznicy ślubu, a także urodzin innych osób, zarówno w rodzinie jak i wśród przyjaciół. Jedną z tych osób jest Ania - moja blogowa przyjaciółka, która pojawiła się w pierwszym roku mojego blogowania w komentarzach pod ósmym postem i jest ze mną do tej pory (a piszę bloga już siódmy rok). Ani dziękuję za jej życzliwą obecność i jeszcze raz przesyłam najlepsze życzenia urodzinowe. A w stosownym czasie wysłałam taką karteczkę:


A mnie nagle dopadła choroba- wcześniej oparłam się grypie, za to teraz mam zawalone gardło.:(
Miłego weekendu wam życzę!

25 komentarzy:

  1. Kartka piękna, bogato zdobna. Ania na bank zachwycona :-)
    Tobie, Justynko, najlepsze życzenia z okazji Urodzin i rocznicy ślubu :-) No i nie choruj! Dobrego zdrówka Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Wszystkiego co najpiękniejsze Justynko - 100 LAT!
    Zdrowiej prędko!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka.:) Życzę wszystkiego dobrego, a przede wszystkim dużo zdrówka i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna kartka urodzinowa. Naprawdę wykonałaś ją po mistrzowsku. Niedawno chorowałam, wiec pamiętam jakie to uciążliwe. Zdrowiej szybko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko przede wszystkim wszystkiego najlepszego! U mnie taki jest pażdziernik i marzec :)). Kartka jest śliczna! Cudowne ażurowe elementy dałaś :)) Kochana zdrowiej szybciutko! Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest cudowna!
    Zdrowia i szczęścia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka :) Dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka:) Dużo zdrowia i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest cudowna! Piękne te ażurowe wykrojniki :) Życzę Ci zdrówka, a także spełnienia wszystkich marzeń z okazji podwójnej kwietniowej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudna karteczka! Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka na żywo jeszcze piękniejsza! Wszystko pięknie się mieni, a te ażury są super :) Dziękuję Justynko jeszcze raz.
    Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczniutka karteczka, zdrowiej JUSTYNKO :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko, kartka jest przepiękna. Zdrowiej szybko, kochana i przyjmij serdeczne życzenia z okazji urodzin i rocznicy ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda kartka jest wyjątkowa, gdy powstaje z potrzeby serca dla bliskiej osoby :-)
    Najlepsze kwietniowe życzenia :-)
    Zdrowiej szybko :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka :) Zdrówka Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrówka życzę Promyczku . A kartka jest cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka przypomina tort z bitą śmietaną :) Zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowiej jak najszybciej, bo tegoroczne wirusy to jakieś mocno zjadliwe:(
    Karteczka śliczna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo zdrowia! Karteczka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kwiecista kartka😊 dużo zdrowia dla Ciebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka, te ażury dodają jej lekkości :) życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW !!! Śliczności kwiatowe , piękny jest ten ażurek .
    Karteczka super :}
    Pozdrawiam ciepło i dużo zdrowia życzę Justynko :}

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.