sobota, 24 sierpnia 2019

Wiosna i lato z paletą kolorów - sierpień

Kartka na sierpniową odsłonę zabawy u Ani Iwańskiej była gotowa już od połowy sierpnia. Miała jednak być niespodzianką dla mojej blogowej przyjaciółki Violi, która obchodzi urodziny bliżej końca miesiąca. Musiałam więc poczekać, aż kartka zostanie odebrana oraz... na zgodę Violi, czy mogę upublicznić jej wizerunek. Bo to wiecie, RODO, te rzeczy...;)
Ale najpierw bannerek zabawy.


O co chodzi z tym upublicznieniem wizerunku? Same zobaczcie.

Kartka ma moja ulubioną formę twisted easel card, czyli kartki sztalugowej skrętnej.
 Jest obowiązkowa kokardka, a z palety kolorów wybrałam: czerwony, różowy, biały i zielony.
Kartka się spodobała, co cieszy mnie niezmiernie, bo  wiecie, Viola jest mistrzynią w tym fachu, więc zawsze jakiś stresik mam.;)
Elu,  dzięki za zaproszenie! Nie wiem, kiedy, ale może się uda.:)
OlKa - ja też mam daleko, zresztą we wszystkie góry, ale kochamy je z mężem i odległości nam nie straszne.
A za słowa uznania w kwestii kociej podkładki dziękuję uniżenie. Madzia, to prawda, święta bez kota - never!:)

22 komentarze:

  1. Justynko kartka śliczna. Bardzo przypomina mi toaletkę damy, bo i lustereczko, i błyskotki jak biżuteria. Śliczna. Fajny prezent dla Violi.
    Też podoba mi się forma kartki.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Justynka! Rewelacyjna kartka! Dzięki tej formie wygląda jak lusterko postawione na toaletce :-) Jest i odbicie właścicielki :-)
    serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyszła ta kartka. Super efekt uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się Twoja kartka bardzo podoba. Jest śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka dla pięknej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha moja ci ona, na zywo jeszcze piekniejsza, pomyslowa bardzo, dziekuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, ile tu skomplikowanych szczegółow!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudną karteczkę zmajstrowałaś dla Violi, Justynko!
    Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, kartka jest piękna i jaka ciekawa forma!:)) Viola zapewne zachwycona, dostać tak spersonalizowany prezent od serca to marzenie każdego :) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowna karteczka, coś niesamowitego dostać tak spersonalizowaną karteczkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko, to kartka jest zachwycająca. Miałaś świetny pomysł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja, Ty to masz pomysły :) Jak kotek Ci idzie? Czekam na koniec z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna kartka powstała, a kokardka sprytnie umieszczona.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękna kartka, romantyczne, pełna piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna forma kartki. Jest bardzo widowiskowa i elegancka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomyslowa kartka! ;) cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To mnie zaskoczyłaś formą kartki :).
    Powiem tak po młodzieżowemu "czadowa jest" :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka sztalugowa skrętna - brzmi dla mnie wielce enigmatycznie :-))
    Może kiedyś się zmierzę z taką formą, a na razie podziwiam u Ciebie. Ślicznie wyszłą karteczka dla naszej kochanej Violi :-))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.