poniedziałek, 6 maja 2013

Powrót z majówki i zakończenie wymianki

Wróciłam! Kciuki były trzymane? Myślę, że tak, bo mimo iż było zimno, to jednak nie padało i świeciło piękne słońce.:)
Ale zanim pokażę zdjęcia z Tropical Islands, bo to was chyba najbardziej interesuje, najpierw dokończenie pokazu wymiankowych prezentów.
Wymianka z Damią zaczęła się przed Wielkanocą (prezenty dla mnie), a skończyła 30 kwietnia -ponieważ zamówione hafty miały ozdabiać prezenty dla męża Ani na urodziny przypadające właśnie 30 kwietnia. Ania poprosiła o 3 serduszka, a wybrała ten wzór:

 Dodatkowo dostała zawieszkę - usta, które pokazywałam poprzednio i parę drobiazgów.
Natomiast co Damia zrobiła z tymi serduszkami, to już musicie zobaczyć u niej na blogu  TU -  a zaręczam wam, że warto spojrzeć. Cudeńka!
A tak jest na Tropical Islands:
Tropikalny las jest prawdziwy, tak samo papugi i flamingi.

Pięknie, prawda? A ja jakoś tego nie czułam. Może dlatego, że było tam zbyt gorąco, wilgotno, duszno... A może za długo tam musieliśmy siedzieć... I ten blaszany dach... Poza tym ja nie jestem wodnym zwierzęciem. Ale dla uwielbiających plażowanie, wysoką temperaturę i umiejących pływać, zapewne będzie to raj. Toffi, jedź! W końcu masz tak blisko...:)
Ciekawostka: kto ma danego dnia urodziny, wchodzi za darmo!:)
Następny post będzie o wygranym candy u Beatki, bo takie śliczne rzeczy dostałam, że zasługują na osobny post.
Witam Kasię która robi Sweter - :)
Do zobaczenia wkrótce!

37 komentarzy:

  1. Śliczna wymianka :) tropical bajecznie tam szkoda,że ma ten dach :D jednak bym wolała na prawdziwy tropical pojechać ;) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też! O ile w ogóle, bo jednak klimat tropikalny dla mnie nie teges...:)

      Usuń
  2. Cudowne hafciki. Zazdroszczę wspaniałej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze serducha zrobiłaś, a wypoczynek, lepsze plażowanie jak siedzenie przed tv pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne serduszka :)) A wycieczka - super :))

    OdpowiedzUsuń
  5. łowł.... aleś normalnie zaszalało... chociaż ja też nie lubię zbytnio takich klimatów, ale widoczki można podziwiać, zwierzątka i roślinki.
    Serducha wspaniałe,.... więc idę dalej buszować jak polecasz w linkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zobaczyłam zdjęcia od razu pomyślałam, że zapytałabym się Ciebie czy faktycznie warto tam jechać, czasem na zdjęciach super, ale mi się wydaję, że to będzie trochę takie sztuczne, przeludnione? z dziećmi warto tam jechać?
    serduszka urocze! zajrzę co tam z nich powstało:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dziećmi jak najbardziej! W ich basenikach bardziej płytko, woda dużo cieplejsza, a zwierzętami na pewno będą zachwycone. Oprócz tych, które pokazałam, są tam też ryby i zatrzęsienie żółwi. A czy warto jechać? Najlepiej pojechać i samemu ocenić. Mnóstwo ludzi się zachwyca. Raj wodny, dodatkowe atrakcje w postaci saun i spa (niestety, dodatkowo płatne), pyszne jedzenie... Ludzi rzeczywiście sporo, ale można poczuć się swojsko, bo głównie Polacy.:)

      Usuń
  7. Serduszka śliczniutkie! Obrazki z tropików cudne:), ale raczej nie dla mnie.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hafciki pierwsza klasa!
    Taki wyjazd to odskocznia od zwykłego, codziennego rytmu i też raczej nie dla mnie :)) ale dla takich widoków na pewno warto.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solidaryzuję się z wami dwiema. Ale byłam, zobaczyłam...:)

      Usuń
  9. Śliczne hafciki i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś udaną majówkę - wycieczkę!. W Polsce też było wilgotno ale od ciągle padającego deszczu :)) Hafciki śliczne. Muszę podejrzeć, jak zostały wykorzystane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te serduszka, wyglądają jak malowane. Oj to wyspa dla mnie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serduszka. Wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszka prześliczne a wycieczka rewelacyjna, chociaż ja bym wolała góry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też...;) Ale to była wycieczka z funduszu socjalnego, z małą dopłatą, wiec grzech byłby nie skorzystać.:)

      Usuń
  14. Serduszka urocze :)Zdjęcia piękne,papugi profesjonalnie pozują :)Mój mąż czułby się jak "ryba w wodzie",ja chyba niekoniecznie z racji tego,że typowo lądowy stwór ze mnie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely stitching! This pool is fantastic and reminds me of stays at Center Parks!!! (Sorry, the translation is not working, so have no idea where you went!!) x

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że długo będziesz wspominać tę wyprawę :) Serduszka słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie wysłałabym tam całą rodzinkę, a sama została w domu i odpoczęła ;)
    Hafciki już podziwiałam na blogu Ani, śliczne i idealnie wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Pięknie i kolorowo tu u Ciebie.Pozwolisz,że się rozgoszczę,a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny.Lidka

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello

    Just found your blog.
    Your stitching is beautiful and the photos are lovely.

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę wycieczki :))), coś czuję żebym tam raz dwa się odnalazła :)). Fajne hafciki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Serduszka śliczne! Ptaszyska z tropików też! Cieszę się, że jesteś zadowolona z wycieczki. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne serduszka ..

    Łał śliczne krajobrazy i nawet ten blaszany dach mi by nie przeszkadzał ,,chyba widziałam film jak powstawał ten park ..

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam okazję tam jechać ale ja na upały jestem
    uczulona hihi więc raczej nie pojadę ;)
    Serduszka cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mialas wspanialy weekand i te serducha piekne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zanim padnę z zachwytu powiem, że świetne te serduszka, a to co z nich wyszło jest bardzo oryginalne i generalnie cudne! :)
    z teraz padam z zachwytu: WOoooooooooooooooow! *zgon*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty chcesz. żebym ja też padła? Ze śmiechu?:))

      Usuń
    2. nie, nie, Ty nie padaj ;-)

      ściągnij sobie ten programik, odczytuje format xsd ;)
      http://www.hobbyware.com/pm_downloads.htm

      Usuń
  26. Serduszka cudne. Fajnie został wykorzystany ten zestaw. Byłam z wizytą na blogu i widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniałe rzeczy można u ciebie pooglądać :)
    pozdrawiam i zapraszam! :)
    http://filcowasowa.blogspot.com/2013/05/zielony-uspokaja.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że majówka udana, życzę więcej takich przyjemności! Serduszka pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.