sobota, 11 maja 2013

Wygrane candy i wyróżnienia

Tak jak zapowiadałam, dziś będę się chwalić, albowiem w swoim czasie wygrałam urodzinowe candy u Beatki - z okazji 2 lat blogowania. A dostałam piękne i bardzo przydatne rękodzieła:


A do tego słodycze, które sfotografowałam w ostatniej chwili...;)
Były niebiańskie w smaku...
A oto całość:
O torbę i futeralik poprosiłam, bo bardzo mi się u Beatki podobały.:) Drugi futeralik i zakładka były niespodzianką. Beatka była tak miła, że zrobiła mi futerały w moich ulubionych kolorach. Beatko, jeszcze raz bardzo dziękuję!:))
A wyróżnienia przyszły do mnie od Moniq:
Wraz z pytaniami, na które od razu odpowiadam:

1. Kawa czarna czy biała? Biała.
2. Batman czy Superman? Żaden.
3. Wolisz prezenty dawać czy dostawać? I to, i to.:)
4. Spodnie czy spódnica? Spodnie.
5. Czy uprawiasz sport? Nie...
6. Wolisz zakupy tradycyjne czy przez internet? Mam wrażenie, że jednak przez Internet.:)
7. Ile masz par butów? Powyżej dziesiątki  nie sięgam (a przynajmniej tak mi się wydaje:))
8. Lenistwo aktywne czy leżące :) ? Półleżące, ale z książką w rękach. Albo robótką. Albo laptopem. Czyżby jednak aktywne?...
9. Jesteś umysł ścisły czy humanistyczny? Humanistyczny.
10. Jedna rzecz jaką zabrałabyś na bezludną wyspę? Książki.
11. Seriale polskie czy zagraniczne? A nie, stosuję inny podział: dobre albo złe.

I od Madziorka:

Wraz z pytaniami:
1.  olimpiada zimowa czy letnia? Zimowa.
2.  Harry Potter czy Zmierzch? Żaden.
3.  ulubiony owoc? Truskawka.
4.  Największa radość? Nie umiem powiedzieć.
5.  ulubiona zupa? Rosół.
6.  W jakim kraju chciałabyś mieszkać? W Polsce. I mieszkam.:)
7.  samolot czy statek? Samolot.
8.  lubię gdy mi się śni ... wędrówki po górach.
9.  gdybym mogła cofnąć czas... skończyłabym szkołę muzyczną II stopnia.
10. uwielbiam słuchać....śpiewu ptaków.
11. od koleżanek blogowych chciałabym dostać....To, co dostaję: wspaniałe komentarze, dodające skrzydeł.:)
Ponieważ miałam to szczęście i otrzymałam te wyróżnienia już wcześniej od kilku innych osób i wywiązałam się już z regulaminów, pozwólcie, że teraz tylko jeszcze raz podziękuję ofiarodawczyniom.:)
Witam moje nowe obserwatorki: Anję i Lidkę z Nitką:)
Na wasze pytania dotyczące Tropical Islands odpowiedziałam bezpośrednio pod komentarzami, zajrzyjcie tam.:)
Udanego weekendu! A jak wam napiszę, nad czym teraz pracuję, to popukacie się w czoła. Ale o tym w następnym poście.:)

28 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej! Piękne prezenty.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje wygranej i wyróżnień! Wiele nas łączy, mając na uwadze Twoje odpowiedzi na pytania, są zbieżne z moimi chyba w 80% :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam - od samego początku naszej znajomości.:)

      Usuń

  5. Prmyczku, piekne, przydatne rzeczy wygralas! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty, gratuluję wyróżnień ;) Wielki buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia i wygranego Candy - wspaniałe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty dostałaś!
    Pozdrawiam i gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnień i wygranej! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty :)) Gratuluję wyróżnień :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nagrody, zwłaszcza torba śliczna, gratulacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej i pięknych wyróżnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie.pięknie,fantastycznie tu u Ciebie.Pozdrawiam bardzo wiosennie i kolorowo/Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że się działo ostatnio:) Prezenty z candy są super i gratuluję tylu pięknych wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęście Ci dopisało :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się prezenty:-)
    A wyróżnień gratuluję z całego serca:-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej i wyróżnień, bo rzeczywiście są zasłużone :))

    OdpowiedzUsuń
  18. super torba, idealna na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje z okazji wygranej! Śliczne prezenty i jak fajnie, że Beatka zrobiła etui w twoich kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej i wyróżnień!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna wygrana, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuję takiej fajnej wygranej;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poczwórnie gratuluję wyróżnień no i wygranej, farciara z Ciebie, tak trzymać! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, szczęściaro:) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się cieszę, że moje drobiazgi przypadły Ci do gustu :) Mam nadzieję, że będą dobrze służyły. Gratuluję wyróżnień i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.