piątek, 10 maja 2013

TUSAL 2013 - maj

Kolejna odsłona słoiczka - tym razem z widokiem.:)

12 komentarzy:

  1. Przybywa nitek, przybywa:)
    A widoczek bardzo ładny:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka śliczna wróżka na wieczku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nitek przybywa i do końca roku to pewnie następny słoik zapełnisz:)
    Pozdrawiam:)
    Mam prośbę - odezwij się do mnie na maila, bo nie mogę znaleźć Twojego adresu - 17.babucha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no widok ciekawy hihi , nawet ma blok
    ładne kolorki takie wiosenne :) A słoiczek
    widać niteczki połyka i sporo ich tam - pozdróweczki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mając taki widok z przyjemnością można wyglądać przez okno :))
    W słoiczku przybywa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny widok - i ten na oknie, i ten za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać zadbany i nakarmiony słoiczek :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie na tym Twoim parapecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przybywa Ci niteczek.
    Widok za oknem podobny jak u mojej córki tylko ona widzi wieżowce, ale też takie ładne kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ty mi mówisz, co to będzie na koniec roku ;)
    sama masz prawie pełen, a jesteśmy w maju hihihihhi
    pozdrawiam
    ps. przepraszam ,że tak długo czekasz na wędrującą książkę ,ale ostatnio miałam urwanie głowy. w poniedziałek wysyłam
    pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.