xxx

xxx
"Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, że Arkę Noego zbudowali amatorzy a Titanic'a profesjonaliści"

piątek, 22 lutego 2013

Ciąg dalszy wielkanocnej wymianki

Wczoraj dostałam maila od Gosi, że przesyłka ode mnie doszła (swoją drogą jestem zaskoczona: przesyłki dochodzą na drugi dzień po wysłaniu), zatem mogę pokazać, co wysłałam w zamian za cudne Filcusie przedstawione w poprzednim poście.
Gosia życzyła sobie zakładkę z aniołkiem, oto ona:
Uznałam jednak, że to trochę za mało, więc w ramach niespodzianki dołożyłam pisankę; w końcu wymianka miała być wielkanocna:
 A tak wygląda całość:
 Gosia twierdzi, że jest zadowolona, a to najważniejsze.
Odnosząc się do waszych komentarzy, dodam, że ja też jestem ciężko zakochana w owieczce, choć pozostałe Filcusie również uwielbiam.:)
 Miałam pokazać Giuseppe, ale nie chwaląc się, stwierdzam, że tak mi wyszedł, iż zasługuje na osobny post.;)
Poczekacie jeszcze chwilę?
Dostałam wyróżnienia od dwóch dziewczyn, pochwalę się nimi wraz z kucharzem.
Witam buranę, miło mi cię gościć.
Ferie mi się skończyły...:(
Udanego weekendu!:)

33 komentarze:

  1. Nie dziwię się, że Gosia jest zadowolona:)
    Jeszcze Ci się nie skończyły - jeszcze dwa dni;)
    Czekam na Giuseppe;) - jeszcze chwilę wytrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, weekend się nie liczy i tak by był...:(

      Usuń
    2. Ojoj, niedługo przerwa świąteczna:)

      Usuń
  2. Śliczne prezenty a pisanka przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle tutaj pieknych dziel,ze az zal opuszczac ten Twoj swiat.Zapraszam Cie po wyroznienie na mojego bloga...zaslugujesz na nie:))
    http://nietylkokartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Easter egg & yummy looking chocolate rabbits :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisanka cudna,a zakładka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeej ale śliczności :))) Przepiękna ta pisanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna zakladka i jajeczko cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. I zakładka i jajeczko są cudowne! Podziwiam i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Promyczku, śliczności przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przygotowałaś bardzo ładne rzeczy na wymiankę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawik powstał! Śliczna i zakładka i jajko!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna serduszkowo-aniołkowa zakładeczka i jajeczko również:)
    Czekam na kucharza w pełnej odsłonie:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj jak ja bym chciała być na miejscu Gosi -takie cuda mieć u siebie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Promyczku jeszcze raz dziękuję za cudną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezenty :) Niecierpliwie czekam na odpowiedzi na pytania :) i na Giuseppe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz jak budować napięcie;>
    Za każdym razem jak patrzę na Twoje prace, to nie mogę się nadziwić, jakości wykonania. Np ten aniołek wygląda jak namalowany - nie wyszyty. Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna macie wymianke , jajo boskie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace wymiankowe!:)
    czekam z niecierpliwością na Twojego Giuseppe:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekamy na Giuseppe!!!! Pokazuj go koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały prezencik przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę super te Wielkanocne jajko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zakładusia urocza, nie trzeba po całości haftować aby dzieło było imponujące. Świetnie wykończona a jajko pierwsza klasa....

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna zakładka i jajo też:) Czekam na tego słynnego kucharza!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny prezent, a ten aniołek przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczy ten aniołek ;) Wyszła piękna zakładka. A jajeczko... fiu fiu ;) cud miód i orzeszki ;) Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna zakładka, jeśli pozwolisz zaczerpnę pomysł od Ciebie :)?

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że tutaj trafiłam. Prace przepiękne. Na pewno będę prosiła o zrobienie zakładki, tylko muszę się zastanowić który wzór wybrać, bo wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.