niedziela, 17 lutego 2013

Światowy Dzień Kota

 Motto na dziś: "Ludzie, którzy nie lubią kotów, widocznie jeszcze nie spotkali tego właściwego."
Deborah A. Edwards.
Dziś święto  mojego Tygrysa, więc musi być wpis i oczywiście najnowsze zdjęcia. Ale zanim je zamieszczę, życzę ci Tygrysku, żebyś nadal czuł się u nas bezpiecznie i szczęśliwie, bo chyba tak jest? Twoje częste mruczenie i codzienne powitanie w drzwiach świadczy o tym, że tak. Swoją drogą jestem bardzo ciekawa, skąd ty wiesz, że to my wracamy do domu? :)

Budzimy się powoli i z godnością.
 Mnóstwo najlepszych życzeń dla wszystkich blogowych kotów ode mnie i mojego Tygrysa.
A jak święto, to muszą być prezenty. Dostałam kolejne  przyjazne wyróżnienie od innych dziewczyn - bardzo, bardzo wam dziękuję. To chyba znaczy, że mogę obdarować jeszcze parę osób? Jak pisałam, ta dziesiątka nie wyczerpuje tematu, a same nie chcecie się częstować.:)
To kolejna dziesiątka:
Ania - http://bliskieduszyisercu.blogspot.com/
Magda (oficjalne potwierdzenie) - http://nitkiariadny.blogspot.com/
Gosia - http://minifilcus.blogspot.com/
Agnieszka - http://koszkwiatow.blogspot.com/
Kasia - http://nicikal.blogspot.com/
Aldona - donka66.blogspot.com
Monika - http://igielka-mb.blogspot.com/
Violka - http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/
Celina - http://jesienne-kolory.blogspot.com/
Iskierka - http://iskierka71.blogspot.com/
Jest jeszcze Iwonka - tylkoprzyjemnosci.blogspot.com/
Ale Iwonka już raz mi pisała, że nie przyjmuje wyróżnień. Jeżeli jednak to ci się spodoba, bierz! Dla siebie, Gieni, Zosi i Marcelka.:)
Tymczasem Walentynki przebiegły bardzo przyjemnie, nawet kot uległ powszechnej manii:
Chaga, zapewniam cię, że kartka była jedynie dodatkiem, słodycze oczywiście były,  między innymi takie:
 
Dziękuję za tak liczne słowa uznania dla karteczki.:) Xymcia, to prawda, kartka jest skromna, ale nie chciałam odrywać uwagi od haftu, on wydawał mi się najważniejszy.
Co do zębów - jeden ząb wyleczony, drugi w trakcie leczenia, no i leczę  bakteryjne zapalenie dziąseł. Dzięki za wyrazy współczucia!

AGRI1 do mnie dołączyła - zapraszam cię jak najczęściej!
W następnym poście będą prezenty. Będzie co oglądać!:)

30 komentarzy:

  1. Tygryskowi - wszystkiego najlepszego. Zawsze mówię, że w następnym wcieleniu (jeżeli to prawda z tymi wcieleniami)to chciałabym być kotem u siebie:)Ale u Ciebie też mogłabym być:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooh, yummy looking heart cakes!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczności dla Tygrysa! Podrap Go za uszkiem:)
    Dziękuję Ci gorąco za oficjalne potwierdzenie:)))
    Słodkości takie, że palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj dla Tygryska ja dla siebie kotka przygarne dopiero wiosną

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe powitanie,będę zaglądać:)
    Dużo głasków dla Tygryska ode mnie i moich kotków (http://kociaki-miziaki.blogspot.com/)o których piszę na drugim blogu.
    Ciasteczka wyglądają tak kusząco,że ślinka płynie,oj muszę sięgnąć po serwetkę :)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten Twój kociak.Właśnie dzisiaj dowiedziałam się o kocim święcie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj , nawet nie wiedziałam, że dziś moje mruczki mają święto. Muszę je obdarować kurczaczkiem, bo go uwielbiają! Świetnego masz tygryska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koteczek prześliczny, mój tez dziś świętuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia Tygryska:-)
    a serduszkowe słodycze wyglądają baaaardzo smakowicie!:-)
    Miłej niedzielki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Dziękuję za wyróżnienie :)jak fajnie zbiegły się z Walentynkami :), takie blogowe przyjaźniowe :). Ciacho wygląda apetycznie i na pewno tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygłaszcz Tygryska ode mnie :)) Ja już kilkakrotnie miałam te właściwe koty i są w naszej pamięci i na zdjęciach.
    Ciacho bardzo apetyczne, fajnie wyglądają te połówki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w mojej zabawie;)
    Pozdrawiam serdecznie Ilona

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie gratuluje wyroznienia,a Tygryskowi w dniu Jego swieta wszystkiego najlepszego...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i dziękuję :) Kocham koty, niestety od kilkunastu lat nie mogę sobie pozwolić na zwierzątko większe od chomika :( Sto lat dla Tygrysa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia :))Dla Tygryska głaski i mizianko, niech wie, że ma święto. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całusy, głaski, przytulanki, drapanko za uchem itd. itp. dla prześlicznego Tygrysa!!! Jest cudny i na pewno u Ciebie szczęśliwy - mając taką Panią! Kochana jesteś wręczając nam następne wyróżnienie, uparciuch ze mnie i nie prześlę tego dalej, ale bardzo dziękujemy ja i moje trzy koty - przyjmujemy je w sercu i to z ogromną wdzięcznością!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wyróżnienie :) Pozwolisz, że edytuję mój wpis poświęcony temu tematowi :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham koty i mam nadzieję, że długo będą istnieć na tym świecie:) Twój tygrys wprost uroczy i jaki dostojny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wyróżnienie. Pozdrowienia dla Ciebie i oczywiście Tygryska ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzruszył mnie Twój kotek ;) Ciasta wygladają apetycznie, cieszę się, że dobrze się bawiłaś w tym dniu ;) Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego dla Tygrysa z okazji jego święta!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego Najlepszego dla Tygrysa z okazji jego święta :)

    Z tym wyczuwaniem coś musi być na rzeczy, bo u mnie z kolei jak tylko się obudzę (przed budzikiem) nasz Futrzak wstaje i przychodzi. I tak wita mnie każdego ranka :)
    Aż fajnie zacząć dzień :D

    PS. dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie smakowite serca przygotowałaś :), ślinka cieknie.
    Jestem nieuleczalną kociarą i nie wiem czemu zawsze trafiam na blogi gdzie pokazujecie swoje kociaki, a ja tylko wzdycham. Niestety teraz nie mam kota, a tęsknie za nimi okrutnie, ech.
    Tygrysku najlepsze życzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak ! Spanie to jest coś co Tygryski lubią najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kociaki sa fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cuuudny Tygrys! Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego dla tygryska.Serduszko wygląda smakowicie. Dziękuję bardzo za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.