wtorek, 19 lutego 2013

Zapachniało wiosną...

Zanim przejdę do meritum, chciałam w imieniu Tygrysa podziękować za wspaniałe życzenia kierowane pod jego adresem.:) Bardzo się cieszę, że wśród nas jest tyle kociar!
Już dawno je dostałam, ale stale coś się wciskało przed ten post: a to Walentynka, a to kot... Ale już się przywołałam do porządku i szybciutko pokazuję... prezenty!
Uczestniczyłam w wymiance wielkanocnej z Gosią-Filcusiem - Gosia już zaczęła rozsyłać swoje filcusie i ja dostałam takie:
Tulipanki były dla mnie niespodzianką.:)
Czyż nie są cudne? Zresztą wszystkie jak jeden mąż zachwycamy się wyrobami Gosi, bo inaczej się nie da.:)
Gosiu, zabrakło mi jednego malutkiego elementu, by wykończyć prace dla ciebie: mam nadzieję, że jutro go dostanę, więc najpóźniej w środę paczuszka ode mnie ruszy do ciebie.:)
Kolejny prezent pochodzi od t-reni, u której wygrałam w jej całorocznej zabawie: są to wzorki, w większości też wiosenne (ach, te tulipany!), ale do wzorków t-renia dołączyła serwetki, słodkości i super bransoletkę.

Bransoletka ma bardzo pomysłowe "zapięcie", dopasowujące ją do ręki, nie widziałam jeszcze czegoś takiego. Bardzo mi się podoba (i sposób, i bransoletka)!
Witam kolejną obserwatorkę (czy obserwatorki?) - versalkę.
Giuseppe już wyszyty, wkrótce go pokażę.:)

37 komentarzy:

  1. Eh, i jak tu się nie zachwycać?:) Świetne prezenty! No i oczywiście tulipanki:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe tulipany:))))) Gosia to mistrzyni filcu!
    śliczne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty to miłe i przyjemne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku jakie świetne te rzeczy z filcu! I ile wzorów kwiatowych!:D Suuper!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prezenty:) A w baranku i w tulipanach się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Promyczku miło mi że filcaczki Ci się spodobały :)i że tulipanki są do rozpoznania (tego bałam się najbardziej :).
    Z wysyłką nie spiesz się, na spokojnie :). Gratuluje również prezentów i słodkości :) od t-reni. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty - gratuluję:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dostałaś śliczności! I dobrze, ze chociaż u Ciebie na blogu wiosna, bo u mnie za oknem dzisiaj rządzi zima :(

    OdpowiedzUsuń
  10. prezenty przeslczne,gratuluje..

    OdpowiedzUsuń
  11. Te filcusie to wielkie słodziaki, w ogóle śliczne prezenty dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się już nie mogę doczekać fotek Giuseppe :)) Co prawda brakuje wąsów, ale i tak przypomina mi kucharza Bartoliniego z bajki "Porwanie Baltazara Gąbki" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prezenty.
    Odnośnie obserwacji, szkoda, że przestałaś mnie odwiedzać.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudaśne! Tak się na to patrzę i patrze i napatrzyć się nie mogę! ;) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne filcusie! Owieczka i tulipany skradły moje serce.
    Od t-reni też same słodkości do Ciebie przyfrunęły :))

    OdpowiedzUsuń
  17. I znowu te śliczne filcowe tworki. Pierwsze widziałam u Justyny, wszystkie są super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne filcowanki, trudno się je robi? mam już jakiś czas gazetkę opisującą krok po kroku, ale nie mogę się zabrać:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam tulipany :) ale jeszcze żaden schemat z tulipanami do haftowania mnie nie porwał... odkąd jestem w blogosferze liczę na to, że któraś z nas znajdzie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesłodkie filcusie :) Nie chcę faworyzować owieczki, ale ciężko się powstrzymać... jest przecudna^^
    Śliczne prezenciki, takie od serca najbardziej cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie zapraszam po wyróznienie :-) i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na znak tego, że zaglądam pozostawiam ślad po sobie... W ramach wytłumaczenia: jestem u Ciebie bardzo często, tylko czasem tak padnięta, że wszystko na co mnie stać to trzymanie strzałki w dół i czytanie. Przepraszam - poprawię się :) Duża buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezenciki udane,śliczności,zdolna dziewczyna je czyni.
    I poczuło się wiosenkę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki uroczy kurczaczek, a owieczka boska

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznosci otrzymalas... a ta owieczka z filcu mnie urzekla... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piekności dostalas:) kwiatuszki cudne:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Promyku, dziękuję ;) wysłałam do Ciebie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo się cieszę , ze przesyłka Cię zadowoliła :)
    a to jajko z tulipankami - rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.