sobota, 29 listopada 2014

Kwiatowo mi... Oraz wyróżnienie.

Melduję, że kartki świąteczne powstają: hafciki przyklejone, napisy przygotowane, teraz tylko trzeba znaleźć trochę czasu na ostateczne ozdobienie. A na razie pokażę wam imieninowe kwiatki: na podkładce i na kartce.


Podkładka powstała jako komplet do wcześniej zrobionej: KLIK




Odkąd zobaczyłam u Janeczki kartki 3D, zachorowałam na nie i od czasu do czasu robię takie oprócz haftowanych. Można kupić takie elementy do wycięcia i naklejenia przy pomocy przestrzennych kostek z klejem. Napis jest od Jolagg, której dziękuję za możliwość wykorzystania tegoż. Jeszcze nie raz to się stanie.:)
Dostałam jeszcze jedno wyróżnienie, tym razem od Lucynki. Jest to:


Należy odpowiedzieć na 11 pytań i nominować 11 blogów. I wymyślić własne 11 pytań. O rany...
Odpowiadam.

1. Dlaczego prowadzicie bloga?
Chciałam dzielić się moją pasją z podobnymi do mnie pasjonatami i uczyć się, uczyć i jeszcze raz uczyć....  Trochę mi brakowało słów uznania od kogoś, kto się zna na rzeczy. Widzę też, że potrzebowałam motywacji do wyszywania - jedno i drugie znalazłam w naszym blogowym świecie.
2. Co byście zrobiły, gdybyście wiedziały, że za tydzień będzie koniec świata?
Pewnie starałabym się odkręcać to, co w moim życiu zakręcone, naprawiać, co zepsute... Choć w części. Hmm... Może warto już zacząć?
3. Ile godzin dziennie poświęcacie na swoje rękodzielnicze hobby?
Tyle ile trwa film lub program danego dnia oglądany w TV.:)
4. Jakie było Wasze najskrytsze marzenie z dzieciństwa?
Zostać astronautką.
5. Czy lubicie swoje miasto i dlaczego?
Bardzo lubię. Żyję w nim od urodzenia, mam tu najbliższą rodzinę, przyjaciół, pracę, wszystko, co mi do szczęścia potrzeba.:)
6. Czego najbardziej nie lubicie w prowadzeniu bloga?
Wszystko lubię!
7. I analogicznie - co najbardziej lubicie w prowadzeniu bloga?
Komentarze, oczywiście.;)
8. Jakie jest Wasze ulubione jedzonko? (znowu myślę o śledziach w śmietanie...)
Pieczony kurczak.
9. Czego nie może brakować w Waszej lodówce?
Kiszonych ogórków.
10. Co najbardziej lubicie w blogach, które odwiedzacie?
Wszystko: lubię oglądać twory czyichś rąk, czytać, jak powstają itp., itd.
11. Jak znosicie ciężar bycia tak wyjątkowymi, że aż Was nominowałam?
Cóż, był czas przywyknąć... ŻART!:)

I co teraz? Już wiem! Jedenastkę nominuję i pytania ułożę po świętach.:) Będzie więcej czasu... I może nikt o mnie źle nie pomyśli...;)

33 komentarze:

  1. Gratuluję kolejnego wyróżnienia :) A podkładka i kartka tworzą super komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :))
    Karteczka i podkładka śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wyróżnienia. śliczna karteczka i podkładka, cały komplecik pasuje jak ulał :) pozdrawiam Sylwuska

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładka jak dla mnie rewelacja. Podobają mi się takie ,,przytłumione'' kolorki.

    Fajnie się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace przepiękne :). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkładka jak i kartka prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna podkładka i karteczka!:)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na kartkę:) Wraz z podkładką tworzy piękny komplet:)
    Kiszone ogórki nieustannie pod ręką?;)
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne... nie jestem w stanie nic więcej wydusić bo mi sąsiad zagłusza myśli muzyką biesiadną...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia, a karteczka i podkładka piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia :) No i kolejnych pięknych rzeczy, które stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się takie haftowane podkładki, Super to zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe hafciki Justynko. Gratuluję wyróżnienia ciekawe i takie inne pytania :) odpowiedzi również w fajnym tonie :). Miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkładka rządzi - świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje podkładki są świetne, wiem coś o tym :))
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia! Świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy komplecik.
    Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatuchy są wspaniałe:) Fajnie się czyta taką spowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kwiatki oraz karta :) Gratuluje wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatuszki, czyli jak zauważyłam- to co Promyk lubi bardzo :)
    Super prace!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podkładka w cudnych kolorach, karteczka dopasowana do kompletu :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyróżnienia ci gratuluję w pełni zasłużone a karteczki są cudowne - ale zakochałąm się w tej haftowanej - jest taka cudna - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. Kwiatowy hafcik bardzo ładny,a kartka warta podziwu,na pewno trzeba dużej pracy,żeby osiągnąć taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  24. 3D... hmmm... ile razy tu nie przylezę to później muszę kombinować jak by tu zapomnieć, bo Promyczek znów coś wymyślił. Jeszcze nie widziałam takich kartek, superowe!!!

    Pozdrawiam serdecznie Ania

    http://zkolowrotkiemwsrodzwierzat.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. uroczy hafcik, gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam XXX i super kartkę dla mnie robienie takiej to czarna magia !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.