czwartek, 19 kwietnia 2018

Kartki BN i Cykliczne Kartkowanie z Jasiową Mamą i Magos -kwiecień .

Najpierw były zamiary - wszystkie kartki w tym miesiącu będą z haftem! Potem przyszło zniechęcenie - hafty jakieś takie pracochłonne wybrałam, a kot będzie leżał odłogiem? W końcu nadeszła połowa miesiąca i opamiętanie: jak teraz nic nie zrobię, to już czasu do końca miesiąca nie będzie. I tak spuściłam z tonu i wybrałam hafciki małe, szybkie w wykonaniu, ale przecież śliczniutkie.;)


Dziś prezentacja dwóch kartek do dwóch zabaw.
1) Kartka BN w zabawie u Uli wg następującej mapki:

Moja realizacja.

Napis od Jolagg

I kartka również wg mapki, ale w zabawie u Jasiowej Mamy i Magos. Wybrałam kartkę nr 2 - Dzień Ptaków. U mnie wersja wielkanocna - w końcu kury oraz kurczaki to też ptaki... ;)

Moja realizacja:

Nie wiem, czy zauważyłyście, ale na wasze komentarze do poprzedniego postu odpowiedziałam bezpośrednio pod komentarzami.:)
Ściskam!

30 komentarzy:

  1. Justynko, te hafciki są naprawdę śliczniutkie. Kartki z nimi mają tyle uroku!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! Szczególnie spodobała mi się ta pierwsza, która kojarzy mi się z duszkami. Mąż jednak twierdzi, że to aniołki. A Tobie z czym się kojarzą te postacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu widzę trójkę dzieci kolędujących na ulicy. Fakt, trochę stylizowane... ;)

      Usuń
  3. Jesteś niesamowita z tymi karteczkami. Kot chwilę może poczekać bo kartki Cię cieszą i dają satysfakcję a to najważniejsze. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita z tymi karteczkami. Kot chwilę może poczekać bo kartki Cię cieszą i dają satysfakcję a to najważniejsze. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, sam haft to połowa sukcesu, aranżacja i wykończenie dopiero daje całość, a Twoje zdecydowanie mają to COŚ !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki! A już w ogóle haftowane kartki to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kot na pewno wybaczy ;) Kartki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki bardzo ładne. Wielkanocna super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne hafty dostały świetna oprawę , gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne :) i te mapki to bardzo fajne podpowiedzi jak stworzyć karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowita jak pszczółka :) Kartki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kartki przygotowałaś, szczególnie mi się podoba ta bożonarodzeniowa ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki. hafciki pierwsza klasa i ładnie oprawione. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne karteczki :) Aż miło popatrzeć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam cię bardzo wiosennie z Tele kwietniowy słoneczny dzień oczarowały mnie twoje kartki bardzo pozytywnie jej odbieram dlatego że widzę coś innego coś fajnego Nie pozostaje nic innego jak życzyć mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych w pracy życzę ci przyjemnego weekendu i Przesyłam ogromny uśmiech


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow. Ten hafcik niesamowicie uatrakcyjnia karteczkę. Jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to hafty są przepiękne, tak samo jak całe kartki:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki. Zawsze haftowane obrazki nadają kartkom szczególnego charakteru. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafciki są urocze a kartki z nimi prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki i cudne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zrobiłaś karteczki. Hafty perfekcyjne !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.