poniedziałek, 10 grudnia 2018

Kartki BN - grudzień.

I nastał grudzień, a co za tym idzie, ostatni raz w tym roku robimy kartki wg mapki w zabawie u Uli. Ula dała nam wolną rękę, miałyśmy wybrać sobie mapkę z 11 zaproponowanych wcześniej. Najpierw nie wiedziałam, którą wybrać, w końcu mój wybór padł na kwietniową  (miesiąc moich urodzin) i jak już wybrałam, to kartkę szybko zrobiłam. Oto ona:


Do jej zrobienia wykorzystałam papierki, które sama przygotowałam z serwetki (wiecie, na zasadzie: serwetka, folia, tekturka, żelazko:)).
A oto wspomniana mapka.

I tak zakończył się mój drugi sezon kartkowania z Ulą. Taki kolażyk z całego roku jeszcze przygotowałam na koniec.


 Ula - dziękuję Ci serdecznie za zabawę i całokształt - wyrazy uznania za twoją ogromną pracę tu włożoną. Nawiasem mówiąc bałam się tych mapek, a jak się okazało, nie taki diabeł straszny...:)
Ogromnie dziękuję wam wszystkim za pochwały gwiazdek i słowa uznania dla mnie - spuchłam z dumy.:)) Pokrzepiona przez was biorę się za kolejne.
P.S. Nowy wykrojnik będzie użyty do kartki BN w zabawie u Ani.

32 komentarze:

  1. Przepiękne karteczki, co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki stworzyłaś dla Uli! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sobie poradziłaś z tą mapką, cudna kartka powstała.
    Czekam niecierpliwie na nowy wykrojnik :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiści galeria wszystkich kartek prezentuje się obłędnie. Co jedna to ładniejsza.

      Usuń
  4. Piękna kartka (też przymierzam się do tej mapki)i wspaniała galeria zrobionych prac. Zgadzam się z Tobą, że zabawa u Uli była świetna a mapka, pozornie prosta, daje dużo możliwości interpretacyjnych. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowy kolażyk. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka,kolaż robi wrażenie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności na kolażu, przyglądałam się w miarę możliwości, naprawdę śliczne kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, śliczne są wszystkie Twoje mapkowe kartki i fajny pomysł na takie zestawienie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile wspaniałości :)). Twoje karteczki są śliczne! Super, że zestawiłaś je w kolażu bo wszystkie razem pięknie się prezentują :)). Moc pozdrowień posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja kartek, każda inna, każda śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalne kartki, zazdroszczę adresatom!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna bardzo piękna kartka! Zestawienie podkreśla jeszcze bardziej urodę kartek i zdolności ich twórczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interpretacje mapek zachwycają oryginalnością :-)
    Adresaci będą uszczęśliwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooj bogata ta Twoja kolekcja karteczek. A co jedna, to piękniejsza! A na czerwonego ptaszka w zielonej czapeczce napatrzeć się nie mogę! To mój absolutny faworyt, choć oczywiście wszystkie karteczki cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakończenie wyzwania, piękna kolekcja ciężko mi wybrać tą naj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw kartek,jest co podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ wspaniała kolekcja cudnych karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale galeria karteczek, śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, jaka cudowna kolekcja karteczek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, wyjątkowe :) Każda precyzyjnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne karteczki wykonałaś w tym roku :) grudniowa propozycja bardzo mi się podoba:)
    Wesołych Świąt!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała kolekcja kartek! Bardzo mi się podobają, każda inna, wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Justynko :) nie taki diabeł straszny jak go malują ;) dziękuję za rok wspólnej zabawy i piękne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co roku coraz piękniejsze kartki pokazujesz, jakbys kiedyś otworzyła sklep z kartkami to miałabym albo puste konto, bo wszystko bym wydała albo jak ten osiołek nie mogłabym się zdecydować czy sianko czy owies.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.