czwartek, 24 stycznia 2019

Wielkanocne kartkowanie u Magos - styczeń.


Drogie moje, dziękuję wam serdecznie za zachwyty nad poprzednią karteczką - sama jestem z niej zadowolona.:) Kicikicitata - pisanki są wytłaczane, mam taki fajny folder. Kasia S. - przyjdą ferie, zrobię porządek w szufladzie i wtedy ci napiszę, co tam jeszcze znalazłam.;) Iskierka - ty to potrafisz podbudować moje ego.:) Eliza Art - ogonek to taki malutki gotowy pomponik. Co do konturów - też uważam, że ten hafcik lepiej się teraz prezentuje, zresztą można to sprawdzić - wyszywałam już tego zajączka tylko z innymi kwiatkami TU.
Wielkanocne kartkowanie u Magos trwa, ponieważ zabawa zaczęła się w marcu ubiegłego roku, zatem do pełnego cyklu zostały jeszcze dwie odsłony. W styczniu Magos zażyczyła sobie wiosenne kwiaty.

Ach, trochę więcej czasu i na pewno wyszyłabym jakieś śliczne tulipanki - może w towarzystwie kurczaka, a może innych kwiatów... A tak musicie się zadowolić prostą kartką bazującą wyłącznie na wykrojnikach. Oto ona:

Dobrze mi się ją robiło i bardzo szybko powstała, myślę więc, że kiedyś ją powtórzę (oczywiście w różnych wariantach kolorystycznych) - gdy znów czasu będzie mało, a i kartek mi zabraknie.:)

29 komentarzy:

  1. Świetna karteczka :) Bardzo wiosenna i Wielkanocna jednocześnie.
    Ten kwiatowy zagonek to fajny dodatek do całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka :) Ja pewnie jak zwykle zaśpię

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki! Ja zawsze na ostatnią minutę je tworzę, może w sobotę coś wymodzę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka , fajny ten wykrojnik z kwiatkami w kształcie jaja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko wiadomo kartki z haftami mają swój urok ale Twoja z wykrojnikami też jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kartka wprowadza miły, wiosenny nastrój w tę zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, tulipanki też się znalazły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać aż zaczniesz ferie!!! :-)
    Kartka cudna! Nie uważam, żeby była prosta... No ale to Ty jesteś tutaj specem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykrojnikowe kartki też są fajne :) Ta Ci wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, rewelacyjna kartka. Świetnie połączyłaś ze sobą pisanki i fajnie dobrałaś kolory.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak trochę o tych wykrojnikach napisałaś, jak o tych mniej ważnych kartkowych elementach, ale mnie się bardzo kartka podoba. Taka jest elegancka i stonowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prostota w najwyższej cenie. Śliczna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwyciła mnie twoja karteczka! Cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę wiosny o tej porze zawsze miło się ogląda! Kartka śliczna i są tulipanki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka :) Fajne te pisankowe wykrojniki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Justynko bardzo mi się podoba!!! Te ażurowe wzory na gładkim tle wyglądają cudnie i elegancko :) Świetna kartka!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna mile widziana tym bardziej w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kompozycja :) Bardzo wiosennie i świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. No wiosna nadchodzi! Przynajmniej u Ciebie Justynko!
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka prosta, ale jakże urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosennie się zrobiło, ta piękna karteczka wielkanocna i te kolorowe jajeczka wygladają cudnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna kartka, Justynko!
    Kolorowa, radosna i wiosenna :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.