czwartek, 28 lutego 2019

Wielkanocne kartkowanie u Magos - luty.

Przyszedł czas na ostatnią odsłonę wielkanocnej zabawy u Magos. W lutym panowała całkowita dowolność formy i treści, zatem poszłam w świąteczną grafikę i taką karteczkę wam prezentuję:


A tu podsumowanie całorocznej zabawy:
Madziu, dzięki za ten cały rok, z przyjemnością realizowałam twoje wytyczne.:)
A teraz zapowiadam następny post z odsłoną HAED-a - udało mi się wyszyć kolejną stronę. To już tylko 4 i pasek... :)
A wam życzę dziś smacznych pączusiów!:)

22 komentarze:

  1. No zestaw świąteczny pierwsza klasa! Zasłużyłaś co najmniej na trzy pączki!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała świąteczna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentuje się ta świąteczno-wielkanocna galeria!
    Smaczności pączkowych życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki przygotowałaś w ramach tej zabawy, Justynko!
    Ja już jednego pączusia zjadłam :-)
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki jedna w jedną !
    Zaliczyłam 3,5 pączka i chyba mam dość na rok :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne ,ale ta w prawym dolnym rogu szczególnie się wyróżnia.
    Oby pączki nie weszły w boczki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki powstały. Smacznego pączusia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko, przepiękna, prawdziwie wiosenna kartka. Cały zbiór prezentuje się wspaniale.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka urzeka kompozycją. Wszystkie razem stanowią wspaniały, bogaty w różnorodne motywy zestaw. Podziwiam Twoją pomysłowość w realizacji tych wytycznych :-)
    Radosnego tłustego czwartku - to dzień, w którym czuję się usprawiedliwiona i bezkarnie jem pączków, ile wlezie. A najchętniej te z alkoholem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej! Co jedna to ładniejsza! Naprawdę przepiękne są Twoje kartki wielkanocne!
    Czekam na kota :-)
    Pączki zjadłam aż dwa i jak na mnie to rekord ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne! Pączki kuszą, trudno się oprzeć by nie zjeść następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponująca kolekcja kartek :)I wszysstkie sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko śliczna karteczka, a kolaż imponujący! Tyle pięknych prac!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest urocza :)
    Czekam na kota :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No piękne wszystkie karteczki,nie wiadomo na którą spojrzeć takie śliczne!
    Do pączusiów tez się oczy śmieją ...ale to wczoraj można było się objadać ,
    Dzisiaj zafundowałaś mi ucztę karteczkową :} Pozdrawiam Justynko :}}}

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!podziwiam:)))...czy Ty musisz kusić tymi pączkami????

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę wspaniała kolekcja kartek się uzbierała. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczki ;) teraz jestes przygotowana na wielkanoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczna karteczka, jak i pozostałe kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudna galeria karteczek co jedna to piekniejsza ja mam jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna karteczka, fajnie skomponowana i efektowna.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.