środa, 24 lipca 2019

Choinka 2019 (w środku lata) - lipiec.

Witajcie po długiej przerwie - przynajmniej mnie ona wydaje się długa, bo jeszcze chyba takiej nie miałam. Ale też dawno nie ogarnął mnie taki marazm i niechęć do robótek oraz - o zgrozo - do blogowania. Zwalam to od razu na pracę przy rekrutacji i ciągłe zawirowania związane z metamorfozą salonu. Co prawda dotarły ława, narożnik, kupiliśmy dywan, pododawałam niezbędne dekoracje - ale żeby nie było zbyt łatwo - narożnik do reklamacji. Oczywiście czekamy kolejne tygodnie na to, by przybyli do nas technicy od producenta...
Ach, już nie chce mi się dalej o tym pisać, lepiej napiszę, że całoroczne zabawy, w których biorę udział, są niezwykle przydatne, bo gdyby nie one, blog nadal zarastałby kurzem.;) A tak musiałam poczynić hafcik na zabawę Choinka 2019 u Kasi.
Na tamborek wskoczyła kolejna zawieszka:

A dla przypomnienia trzy poprzednie:


 I banerek:


A teraz  ponownie znikam - wyjeżdżam, może wraz ze mną wróci do domu radość życia oraz wena twórcza.;) Ściskam was!

31 komentarzy:

  1. Mnie też zabawa u Kasi mobilizuje do haftowania. Powodzenia w odzyskiwaniu weny robótkowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te zawieszki:)
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas na odpoczynek też jest potrzebny, wtedy wraca zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zawieszki, trzymam kciuki za metamorfozę salonu i szybka naprawę narożnika, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zawieszki....z aniołkiem moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te zawieszki i będą przydatne do prezentów albo na choinkę. Też miałam mały kryzys ale już minął i nadal działam. Pozdrawiam Promyczku😁j

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hafcik, Justynko.
    Udanego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te zawieszki :-) Tworzą cudny komplecik :-)
    Miłego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny komplet zawieszek :)
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz że u mnie podobnie . Gdyby nie zabawy blogowe blog by zarósł pajęczynami . Nie mam ochoty na blogowanie . Od początku mojej blogowej przygody ( 5,5 roku) były chyba tylko dwa miesiące z tak małą ilością postów jak w lipcu :-(
    kolejna zawieszka świetna , będzie fajny zestaw .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łada zawieszka. Dobrej podróży i dobrego wypoczynku życzę. Wena wróci na pewno i chęć do blogowania również. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zawieszki, ja taki czas niechęci robienia mam za sobą :), więc u Ciebie chęć tworzenia na pewno powróci Justynko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Justynko, zawieszka super, a wszystkie razem wyglądają ślicznie :)). Justynko, nie martw się wena zapewne wróci, czasami i jej trzeba dać odpocząć :). A robótki i pisanie bloga ma sprawiać przyjemność, nic na siłę :). Odpoczynek od tych wszystkich zawirowań zapewne dobrze Tobie zrobi :). Ściskam Ciebie mocno!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne zawieszki ;) zycze udanego urlopu! Oby wena wrocila ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba pomysł na kolekcję zawieszek w tym samym tonie - wzory są przyjemne dla oka, takie w sam raz na choinkę :)
    A wena nie zając, wróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zawieszki:) Powodzenia w załatwianiu reklamacji, mam nadzieję, że się uwiną z dostawą!:P :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności Justynko :)
    Już widzę te prezenty świąteczne ozdobione Twoimi zawieszkami.
    Pozdrawiam ciepło :)
    Ania.
    Ps.dla pocieszenia ,u mnie też nędza w temacie robótkowym:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zawieszki, moim faworytem jest gil :). Zapraszam Ciebie promyczku na moje wyzwanie :) https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/08/na-ruchomych-wydmach.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawieszki są bardzo urokliwe. Ciekawe wzorki, barwne i kolorowe. Za talent podziwiamy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uszy do góry! Mnie taka niechęć podgryza od jakiegoś czasu..
    Zawieszka jet urokliwa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super prezentują się te piękne maleństwa na karbowanej tekturce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zawieszki :) z nimi tegoroczne święta będą kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.