środa, 28 kwietnia 2021

Mały drobiazg i chwalipięctwa ciąg dalszy.

 Witajcie, kochane! Dziękuję wam serdecznie za gratulacje i zachwyty nad karteczką z Fizzy Moonem - czasem mam takie przebłyski i powstaje kartka z jakąś scenką. Cieszę się, że wam się podobała.:)

 Dzisiejszy post poświęcony będzie głównie dziełom, które wyszły z innych rąk: ze mną łączy je to, że są w moim posiadaniu.;) Ale żeby nie było, że nic nie robię, pokażę wam, co ostatnio wyszyłam: taki mały hafcik, który wkrótce znajdzie się na kartce w zabawie u Ani Iwańskiej  - w majowej odsłonie.

 
Tak się złożyło, że w kwietniu mam urodziny - pamiętają o nich moje blogowe przyjaciółki, nawet w czasie pandemii przysłały mi przepiękne spersonalizowane ręcznie zrobione kartki i prezenty:

 Od Madzi - Nitki Ariadny.


Od Ani - Wojcieszek.

Prezent od Violi - Pasje Violi.

Już opakowanie robi wrażenie. Widzicie przegródki?

W przegródkach wspaniałe przydasie.

 Dziewczyny, jeszcze raz serdecznie dziękuję!:)

W okolicach urodzin przyszła też wspomniana w poprzednim poście paczuszka z ITD Collection (niesamowite tempo jeśli chodzi o realizację zamówienia). Pokażę wam, jakie piękne rzeczy zamówiłam:

 Są tu trzy zestawy papierków, trzy pojedyncze arkusze i złota baza kartkowa.

Ale to nie wszystko: choć to były przecież darmowe rzeczy, dostałam również mnóstwo dodatkowych gratisów, których się nie spodziewałam - całość sprawiła, że znalazłam się w siódmym niebie rękodzielnika cardmakingu:

 Mamy tu bazy kartek, tekturki z motylami, przezroczystą folię z napisami i ważkami, folię metaliczną, specjalny papier do mixmediów (dla mnie nowość).

I jeszcze taki fajny fartuszek oraz dyplom:

Z całego serca dziękuję ITD Collection.

No, dobrze, to teraz zabieram się za mój kolejny zapowiadany w styczniu projekt - będzie kot. Zaskoczone?:)

15 komentarzy:

  1. Piękne upominki dostałaś,to bardzo miły gest ze strony dziewczyn. Nie wiedziałam, że masz urodziny w kwietniu...wszystkiego najlepszego, przyjmij chyba spóźnione życzenia zdrowia i wszystkiego co Ci jest potrzebne do szczęśliwego i aktywnego życia...wiesz podoba mi się pomysł wysyłania życzeń na takie okazje. Kiedyś na blogach były nawet takie zabawy...szkoda że tego juz nie ma to był miły zwyczaj ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jedno słowo dotyczące zabawy...luz Kochana,nic na siłę. Wiem, że te zabawy rozpraszają,ale te Święta są tak ważne, że pomyślałam szkoda je pomijać. A nie zawsze musi być to kartka czy obrazek. Czasem mozna upiec ciasto czy ciasteczka które kojarzą sie z tym okresem. Twoje kartki tak mnie zachwycają i dlatego pomyślałam, że na pewno stworzysz coś pięknego 😊ale rozumiem, że mozesz mieć inne plany 😘pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzę, że kwiecień Ci minął pod znakiem prezentów :) Kartki rzeczywiście przecudne, a przydasie super. Scapbooking to nie moja bajka, ale widzę piękne ważki

    OdpowiedzUsuń
  4. super piękności dostałaś od dziewczyn. Fajnie jak ktoś się tak cieszy z otrzymanych wygranych przydasi, będzie się działo! Miłego tworzenia :) Czekamy na kocoura

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, wszystkiego najlepszego! Pięknie zostałaś obdarowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam ,że masz urodziny, nie zawsze człowiek wie, dobrze byłoby cos takiego wymyślić, by można było zaglądnąć na bloga i już wiadomo ! ale składam ci dużo zdrowia i wszystkiego najlepszego Już widzę jak te prezenty świetnie zagospodarujesz

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy flakonik wyhaftowałaś. Justynko. A z okazji Urodzin dobra samego i piękna w życiu, szczęśliwych chwil jak najwięcej :-)
    Wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki kwiecień mógłby trwać cały rok :) Jeszcze raz gratuluję wygranej i upominków!

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko - sto lat. Piękny haft i przecudowne prezenty. Twoje zdolne paluszki teraz wyczarują jeszcze mnóstwo przepięknych karteczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat! Piękny bukiecik wyhaftowałaś! Prezenty wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Promyczku już się cieszę na tą kartkę z tym cudnym haftem.
    Spóźnione życzenia urodzinowe, sto lat w zdrówku. Pięknie Cię dziewczyny obdarowały. A ta nagroda od ITD obłędna, aż Ci zazdroszczę, zwłaszcza tych papierów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kartki otrzymalas i przepiekne prezenty. Ciekawi mnie zrobisz z tych rzeczy, jakie dziala powstana ;) najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)Gratuluję upominków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin, 100 lat :) Piękne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Śliczne maleństwo. Piękne kartki dostałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.