niedziela, 27 czerwca 2021

Kartki przez cały rok - czerwiec, vol. 2

 Dziewczyny kochane, dzięki za ciepłe przyjęcie w poprzednim poście i słowa uznania na temat karteczki. Cieszę się, że nie podjęłam jakichś ostatecznych decyzji, których potem na pewno bym żałowała. Jak by to było bez was? Nie, nawet nie chcę myśleć.:)

Pisałam ostatnio z pewną taką nieśmiałością, że może jednak zrobię drugą karteczkę w zabawie u Ani. I zrobiłam - szukałam bowiem czegoś w komputerze i natrafiłam na super grafikę 3D.

Od razu mi się zwizualizowała kartka bożonarodzeniowa, zatem upał, nie upał, będzie Boże Narodzenie.;)

Ania wyraziła zgodę na jeszcze jedną publikację, zatem zmienię link, który przekierowywać będzie do tego posta, a która z was nie widziała poprzedniej karteczki, to zapraszam TU.

Ale żeby nie przedłużać, najpierw mapki, a potem kartka wg drugiego wzoru.

 

I kolaż dla Ani:


Kasiu, mam nadzieję, że ty też otrząśniesz się z marazmu i będziesz częściej się pojawiać - ja tam bardzo lubię do ciebie zaglądać.:)

Ulcia - rzeczywiście! Nie uwierzysz, ale nie zaglądałam do Uli i nie czytałam tego przepisu, a wstrzeliłam się idealnie. Aż szkoda, że nie biorę udziału w tej zabawie.:)

Pojawię się jeszcze w tym miesiącu, bo przecież jeszcze zabawa u Kasi czeka na realizację. I doczeka się!

13 komentarzy:

  1. Piękna kartka bożonarodzeniowa choć i na chrzest św. moim zdaniem pasuje .:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, faktycznie ta grafika jest cudna. I karteczką powstała świetna, do tego zachwyca jej kolorystyka - połączenie brązu i niebieskiego zawsze mnie zachwyca.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh kobieto, skąd ty bierzesz pomysły na te karteczki. Co jedna to piękniejsza i bardziej pomysłowa. To już niemal fabryka ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No i świetnie wykorzystałaś ta grafikę, idealnie pasuje do wytycznych zabawy. Cieszy mnie ogromnie tez wspólny kolaż/ Jak dla mnie rewelacja !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysl na karteczke ;) wyglada bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! A kartka bożonarodzeniowa to po prostu majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio robiłam kartkę bożonarodzeniową :D Upał czy nie upał, takie kartki również się tworzą ;) A Twoja bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super obie karteczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.