piątek, 18 lutego 2022

"Przepis na... co mi w duszy gra" na niebiesko.

Właśnie w tej chwili skończyłam kartkę na zabawę u Uli - nazwa jak w tytule. Zanim ją jednak zaprezentuję, najpierw dziękuję za wszystkie typy kolejnej postaci w szopce, które podałyście. Niestety, nadal to będzie tajemnica, uzbrójcie się w cierpliwość, rozwiązanie zagadki nastąpi w marcu.;)

W lutym Ula nadal proponuje nam bingo - dla mnie bomba i tak  może być przez cały rok.;)


Jak widzicie, wybrałam linię: niebieski, sznurek, kwiaty i zrobiłam kartkę urodzinową dla mamy męża.

Pojawiły się też inne elementy, ale nie w ciągu, zatem nie biorę ich pod uwagę.

Tyle na dziś: niby mam ferie, a czas jakoś przecieka między palcami... 

Trzymcie się!:)

15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Swego czasu mój starszy syn uwielbiał kolor niebieski. Wszystkie ubrania musiał mieć w tym kolorze :)).
    Buziaki Justynko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka w jedynie słusznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się karteczka prezentuje, Justynko. niebieski to najpiękniejszy kolor.
    Ferie stanowczo za szybko mijają:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Podoba mi się minimalizm w kolorach:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka musi być idealna, bo jest w jedynie słusznym kolorze. Poza tym fajnie skomponowana. Słowem cudnie wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba Twoja kartka. Ten wykrojnik jest genialny !!! No i kolory tych poszczególnych elementów świetne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka nic dodać nic ująć:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka śliczna, na pewno będzie się podobała :) Wykrojnik robi robotę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kwiatowa kartka w niebieskościach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba się mi karteczka i jeszcze w niebieskim - moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała kartka, bardzo mi się podoba 🥰🌹
    Pozdrawiam 🌹🌹

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.