wtorek, 28 czerwca 2022

Kartki przez cały rok - czerwiec.

 Oj, ciężko mi było zabrać się za kartki w zabawie u Ani - oczywiście z powodu upału, bo mapki w tym miesiącu bardzo wdzięczne, a i pomysł na nie też pojawił się bez problemu. Termin jednak gonił i tak wczoraj się wreszcie za nie zabrałam.:)

A mapki prezentują się tak:


Nadal jestem konsekwentna w moim postanowieniu, by robić kartki wg obu mapek i aby jedna z nich miała haft.


Jak widać, jakiś romantyczny nastrój mnie ogarnął, bo i róże, i różowości...;)

I kolaż dla Ani.

A teraz dziewczyny, mała porada dotycząca bloggera: aby nie było problemu z zamieszczaniem komentarzy u innych bloggerek i komentarzami spamami u nas, należy przejść na jedynie słuszną wg bloggera przeglądarkę Chrome. W niej blogger działa bez zarzutu.

Pozdrawiam!:)

P.S. Dzięki za porady w sprawie podkładek - szczególne podziękowania Raeszce, cha, cha, w sumie, kochana, masz rację.:)

18 komentarzy:

  1. Jedna i druga kartka fajna. Chyba też zrobiłam się romantyczką bo ta z haftowaną różyczką w tym zestawieniu dla mnie wygrywa ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki piękne - moje ukochane róże :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie świetne, a ta pierwsza bardzo pomysłowa.Jeżeli zobaczysz u mnie podobną, to proszę nie gniewaj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, ale ta z haftowaną róża cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zastanawiałam czemu nie mam problemów z nowym blogrem ?? Od lat moją przeglądarką jest Chrom :-) Teraz już wiem, dziękuję za to ostatnie zdanie .
    Co do karteczek na moją zabawę to jak zawsze spisałaś się na medal!! Lubię wyszywać różyczki a Twoje kartki są świetne !! Pomysł z okienkiem na pierwszej kartce, jest super!!.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Różyczki na kartkach przepiękne, a zwłaszcza ta z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko, cudne obie kartki, haftowana różyczka i te na pierwszej kartce bardzo mi się podobają. Róże to wspaniałe kwiaty.
    Dziękuję za wskazówkę odnośnie przeglądarki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki są urocze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kartki. Moja faworytka to ta z haftem <3
    Justyś, a ja mam chrome od wielu lat a spam pojawił się w ostatnich 2 miesiącach i tam też trafiają "dobre" komentarze. Hmm... możliwe że mam starą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krása, obe pohľadnice sú nádherné. Krásne pasparty...
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są obie kartki ale ta z haftem to arcydzieło. Dzięki za informację o przeglądarce. Udanego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są piękne Justynko! Uwielbiam róże w rękodziele, są wdzięcznym motywem!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki jak zwykle profesjonalne.
    Odnośnie bloga - mam Chrome niestety....

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki śliczne, lubie je oglądać :) na szczęście używam chroma..

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.