środa, 27 lipca 2022

Kartki przez cały rok - lipiec.

 Witajcie!

Od ostatniego wpisu minęło 22 dni, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie to milczenie - w końcu wakacje nie sprzyjają częstym wpisom. Tym bardziej że całkiem niedawno wróciłam znad morza. Byłam na Helu, co niniejszym udowadniam.:)





Bardzo żałuję, że nie mogłam tam zostać dłużej.

A ponieważ miesiąc się powoli kończy, czym prędzej prezentuję kartki wg mapek w zabawie u Ani.


A to  moja interpretacja:

Pierwsza z haftem na plastikowej kanwie.

Druga z użyciem nowych wykrojników od Violi - Violuś, dziękuję raz jeszcze!:)

I zbiorówka dla Ani.

Tradycyjnie dziękuję też za zachwyty nad Mikołajem - przyznam wam się po cichu, że mnie też się podoba.;) I na pewno nie pozbawię go drugiej czapki!:)

15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :). My na Helu byliśmy w czerwcu :). A kartki wspaniałe Justynko!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki. :)
    Super kartki. :)
    Lato szybko mija, ale wspomnienia pozostają. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki śliczne, szczególnie ta z haftem, podziwiam cierpliwość do konturów. :) a urlopu troszeczkę zazdraszczam, jeszcze nigdy nie byłam nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka , jak widać po fotografiach wakacje były udane😊 Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, śliczne kartki, zwłaszcza ta pierwsza mi się podoba, chyba przez ten hafcik.
    Jakie piękne nadmorskie kadry.
    Uściski.
    Małgosia X (nie mogę się zalogować)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetne kartki i zgodne z mapkami a to najważniejsze!! Fajnie że odpoczęłaś i naładowałaś akumulatory !! Cudne widoki na Helu... tam nie jeszcze nie było.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są. Szczególnie ta z bukietem 🤩

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki! Oj, na Helu byłam z 10 lat temu. Wróciłabym tam chętnie:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko jak urlop to urlop, od bloga tęż należy się odpoczynek:)
    Urlop spędziłaś w fajnym miejscu, najważniejsze, że jesteś zadowolona i wypoczęta.
    Karteczki z haftem zawsze mnie zachwycają, śliczne wszystkie bez wyjątku:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W pięknym miejscu odpoczywałaś:) Kartki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie karteczki śliczne, na tej drugiej robotę zrobił wykrojnik :) , Santa Claus z poprzedniego posta cudowny, nie wiem czemu nie skomentowałam posta :), mój aniołek 3 d czeka na zrealizowanie, w tym miesiącu znowu będzie kartka z jamniczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne karteczki. Bukiet róż na plastikowej kanwie śliczny. Całość kompozycji świetnie się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne obie karteczki. Fajnie skomponowane. Haft zawsze pięknie wygląda na kartkach. Wakacje na Helu zapewne były udane. Atrakcji sporo, a samo miejsce warto odwiedzić i zapoznać się z jego historią. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam też na Helu i bardzo mi się podobało :).
    Odwiedziliśmy Fokarium i oczywiście Muzeum Obrony Wybrzeża.

    Obie kartki są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.