wtorek, 13 grudnia 2022

"Trzej królowie jadą, złoto, mirrę kładą..." czyli Choinka 2022 - grudzień. Finał!

Dzień dobry, wszystkim!

Będzie krótko. Może być tak, że mi ręka odmówi posłuszeństwa albowiem zdiagnozowano u mnie naderwanie ścięgna prawej ręki. Jest już trochę lepiej, ale nie do końca. Szczęście w nieszczęściu wszystkie prace na grudzień zrobiłam w zeszłym miesiącu, mogę zatem z dumą ogłosić zakończenie kolejnej zabawy czyli Choinka 2022 zorganizowanej przez Kasię.:)

Jeżeli śledzicie moją szopkową epopeję, wiecie, że został mi ostatni Mędrzec zwany również Królem. A oto on:


Nie wiem, czy uda mi się do Wigilii zrobić szopkę taką, jaką chciałam, Jeżeli tak, to wam ją jeszcze pokażę. Na wszelki wypadek jednak zrobiłam symulację tejże i voila:


A tu kolaż dla Kasi - prosiłabym o zamieszczenie w prezentacji u ciebie tego zdjęcia.:)



Kasiu - bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy i za to, że mogłam brać w niej udział. To była prawdziwa przyjemność.:)

Na razie pozdrawiam, jeszcze napiszę w tym miesiącu, bo mam coś do pokazania. A teraz żegnam się, bo już nie daję rady pisać.:(  Buziaczki!:)

22 komentarze:

  1. Przykra sprawa z tą ręką, życzę Ci by szybko wróciła do sprawności. A Szopka bardzo oryginalna będzie Ci służyła wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, szopka wygląda prześlicznie.
    Mam nadzieję, że ręka szybko dojdzie do pełnej sprawności.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet symulacja na szybko wygląda świetnie, miałaś bardzo dobry pomysł z tą szopką. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szopka wyszła rewelacyjne.
    Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szopka jak marzenie! Gratuluję pomysłu i wykonania!
    Kuruj się kochana, dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śledziłam powstawanie kolejnych figur i jestem pod wrażeniem ostatecznego wyglądu Szopki. Piękna jest. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała jest już teraz Twoja szopka😍 Super było śledzić przez cały rok Twoją pracę nad nią. Życzę szybkiego powrotu do sprawności 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest bajeczne, życzę zdrówka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt końcowy Twojej szopki. Fajnie że udało Ci się wyhaftować wszystkie elementy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szopka kapitalna. Niech ta ręka szybko wraca do pełnej sprawności! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. trudno mi uwierzyć, że znów minął rok. Pamiętam jak zaczynałaś ten projekt, a tu już koniec. Symulacja szopki bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszła piękna szopka. Szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta szopka. Jest taka niepowtarzalna i oryginalna bo wyszywana a na dodatek przestrzenna. Super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna szopka.Dobrze, że zdążyłaś ją zrobić. Teraz dbaj o rękę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Justyś! Mam nadzieję, że z ręką coraz lepiej!
    Cieszę się, że wyhaftowałaś wszystkie elementy szopki! Świetnie wygląda! Ciekawa jestem finalnego wyglądu :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna szopka! Brawa za ukończenie i wyszycie jej wszystkich elementów :) Życzę szybkiego wyleczenia rączki i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo. Zazdroszczę. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała szopka!
    Przykro mi, że masz problem z ręką, ale mam nadzieję, że z każdym dniem jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no prześliczna szopka, dużo pracy, ciekawa jestem efektu końcowego, dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Justynko...ta szopka to małe dzieło sztuki !
    Nawet nie przypuszczałam,że figurki wyszyte będą się tak cudownie prezentować:)
    Jestem zachwycona, warto było czekać na taki finał haftowania.
    Dziękuję za Twój udział i mam nadzieję,że w kolejnej edycji również się zobaczymy.
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Justynko, szopka robi wspaniałe wrażenie piękna jest! Nigdy czegoś takiego nie widziałam więc zachwycam się baaaaardzi i napatrzeć się nie mogę)
    Mam nadzieję, że z Twoją ręką jest już dużo lepiej, pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.