wtorek, 31 maja 2016

Konwaliowa kartka dla Madzi.

Cieszę się ogromnie, że kartka dla mamy zyskała wasze uznanie. Jednak fachowo wycięte scrapki to jest to.;) Zakupiłam takowe, więc ramki, które wam się podobają, jeszcze się pojawią.
Trzecia z zapowiadanych kartek to kartka dla Madzi, która na dniach obchodziła imieniny. Madzia lubi konwalie, więc dostała je wraz z życzeniami.:)


Powoli powstaje majowa wróżka - niestety, z przyczyn wiadomych nie udało mi się jej wyszyć w maju.
A teraz palec do budki, kto oprócz Ewy i Leidi.any chce oglądać zdjęcia z Budapesztu. :)

zaczerpnięte z Internetu

36 komentarzy:

  1. Karteczka cudna, a ja też chcę oglądać zdjęcia. Bardzo, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka bardzo mi się podoba, bo ja kocham konwalie :)
    I zgłaszam się do oglądania zdjęć.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja, moja, moja śliczna konwaliowa karteczka - dziękuję :)
    Wkładam palec pod budkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :)
    Ja chcę obejrzeć zdjęcia. Duuuuużo zdjęć! Opisz jeszcze co warto zobaczyć i gdzie zjeść coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest prześliczna, prawdziwie wiosenna!
    Poproszę o zdjęcia, duuuużo pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatny zarys, niebanalnie i elegancko, jestem pod ogromnym wrażeniem i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i taka delikatna :) Ja też chciałabym oglądać zdjęcia! Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka. Pozdrawiam M. - też nauczycielka bibliotekarka

    OdpowiedzUsuń
  9. Konwalie... któż nie kocha ich zapachu? :) Śliczna kartka i już przeczytałam na górze, że solenizantka bardzo zadowolona.

    Zdjęcia chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne konwalijki :) w pięknej oprawie. I ja, i ja wkładam palec pod budkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka cudna a zdjęcia chętnie pooglądam. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  12. budka się przepełniła i Promyczek nam zdjęcia udostępniła:)))
    pokazuj,pokazuj:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę oglądać!!! Byłam w Budapeszcie wieki temu i chętnie przypomnę sobie co nieco. Karteczka urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka urocza a zdjęcia co mają Ci się na komputerze kurzyć, proszę nas nimi poczęstować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna karteczka! Kolorki takie wiosenne.
    Co do zdjęć to rzecz jasna, e jestem chętna...choć tak będę miała możliwość "po podróżować" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna konwaliowa :) Budapeszt, może być :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka świetna! Pozdrawiam ciepło:-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka cuuudna!
    a na zdjęcia to ja czekam i czekam!!!!!!!!☺ ☺ ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna karteczka konwaliowa :)
    Ja chcę dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka piękna! Ja też jeszcze męczę majową wróżkę, ale nie dlatego że jest taka zła, tylko raczej z braku czasu i natłoku zajęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka przeurocza. Zapach konwalii mam w nozdrzach. Pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka prima sort! Ogromnie mi się podoba! Słowem wow💖

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna karteczka! a zdjęcia z ogromną ciekawością obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kartka, konwalie cudne.
    Wszystko do siebie pasuje - nic dodać nic ująć!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczka bardzo ładna. Och, jak ja lubię konwalie:) Zdjęcia z przyjemnością obejrzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ogladac Twoje kartki sa sliczne każda jedna

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaka piękna, wiosenna karta, ja też poproszę o zdjęcia z Budapesztu :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kartka cudna:) Mój palec też trafia do budki;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem tu pierwszy raz. Konwalie mnie zachwyciły więc zdjęcia też bardzo chętnie pooglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna karteczka :) Scrapowa rameczka okalająca hafcik doskonale tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczną kartkę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.