sobota, 17 listopada 2018

Kartki BN - listopad.

Zawsze po wyszyciu kolejnej strony pozwalam sobie na oderwanie się na parę dni od mojego wielkiego obrazu. Tak się stało i teraz, ale nie myślcie, że próżnowałam: wyszyłam bowiem małe obrazki, które trafiły na "wyzwaniowe" kartki.
Już dawno chciałam wyszyć przepięknego rudzika w zimowej czapce - i wreszcie się udało :)


Po wyszyciu wylądował na kartce w zabawie u Uli.
Tu mapka z wytycznymi:

A to moja realizacja:


Okazało się też, że kartka zawiera elementy z bingo pasujące do zabawy u Ani, zamieszczę ją zatem jeszcze raz, ale w towarzystwie kartki okolicznościowej.
Dziękuję za pochwały obu kotów i kciuki za mnie trzymane - przydadzą się! Albowiem czerń mnie wykończy.;) Barbara S - obraz będzie miał mniej więcej 62 na 44 cm, a pozostałe dane podałam TU. Bozenas - żeby to było takie proste... Dawno byłby już gotowy.
Ściskam!



88 komentarzy:

  1. Fantastyczna karteczka, a ptaszyna przesłodka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Trochę dużo czasu mi zajął, ale warto go było wyszyć.:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Do twojej zabawy też mam śliczny hafcik.;) Dzięki!:)

      Usuń
  3. Rozbrajający jest ten rudzik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawadiacki rudzik i cudna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewalacyjny i ta czapa 😀. Lux

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapa też mnie ujęła. A mam jeszcze takie dwa wzorki...;)

      Usuń
  6. Prześliczna!!!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka rewelacyjna, a tło dla ptaszorka wręcz stworzone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa, spojrzysz i wiesz, że to jest to. Żadne inne mi tak nie pasowało, jak właśnie to tło. Dzięki!:)

      Usuń
  8. super ptaszor! :D idelnie wyglada na tej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, przeuroczy ten ptaszek i niezwykle pięknie prezentuje się na Twojej kartce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszysko szalenie zawadiackie :-)
    Karteczka z nim wywoła z pewnością mnóstwo uśmiechu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś uroczy jest ptaszek. Uwielbiam taki małe, świąteczne hafciki - są bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały, ale zajął mi ze trzy wieczory. Mimo to, warto było go wyszyć. Dzięki!:)

      Usuń
  12. Piekny ptaszek :) cudna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny ten ptaszorek:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się zauroczyć - choć trochę czasu zajmuje jego wyszycie. Dzięki!:)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Choć w trakcie wyszywania dał mi popalić.:)

      Usuń
  15. Piękna ptaszyna w cudnej oprawie!
    U mnie też ptaszek na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uroczy ptaszek i pięknie się wkomponował w tę kropkowaną kanwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kanwa sama się prosiła, by ją tu wykorzystać.:) Dziękuję!

      Usuń
  17. Super ptaszorek. Wciąż podziwiam te doskonałe krzyżyczki. karteczka świetna i ładnie skomponowana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, ogromne dzięki! Z tymi krzyżykami jesteś bardzo dla mnie łaskawa.;)

      Usuń
  18. Urocza ptaszyna przysiadła na bożonarodzeniowej karteczce:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny hafcik i karteczka :), ten ptaszor uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Violuś! Musiałam go w końcu wyszyć.

      Usuń
  20. Ptaszorek przeuroczy :)) Pięknie go ulokowałaś na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubimy takie hafciki, prawda? Dziękuję ci bardzo.:)

      Usuń
  21. ależ przesłodki ten ptaszorek, a kartka fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Od dużego haftu zdecydowanie trzeba co jakiś czas odpocząć. Od swoich miechunek odpoczywam przy szydełku i choć mój haft nie jest wielki, to i tak dał mi popalić :)
    Rudzik wygląda uroczo i fajnie się wpasował do tej kartki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiesz najlepiej, o czym piszę. Poza tym czasem trzeba pokazać coś innego, bo inaczej czytający się zanudzą.;)Dziękuję!:)

      Usuń
  23. Promyczku cudowny ten rudzik , i świetna kartka dla Uli. Cieszę się że trafi i do mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło być inaczej, wytyczne się wpasowały idealnie. Dziękuję!:)

      Usuń
  24. Genialny ptasior! Kartka jest fantastyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie mi tam do twoich, ale jak na moje możliwości... Dzięki!:)

      Usuń
  25. Wesoła ptaszynka, cudowna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybór hafciku, wykonanie i sposób oprawienia na karteczce dały doskonały efekt :-)
    Całość przesympatyczna :-)
    Pozdrawiam, Justynko :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki za twój duży haft, karteczka śliczna wyszła - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. KArteczka prześliczna z tym ptaszorkiem! a i trzymam kciuki za ten duży haft. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Przydadzą się, bo aktualnie tonę w dołującej czerni.;)

      Usuń
  29. Fantastycznie wyszedł Ci ten ptaszorek. Kartka cudna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, też cię gorąco pozdrawiam.:)

      Usuń
  30. Jest tak cudny ten ptaszorek, że oczu oderwać nie można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? I tak się długo trzymałam, ale nie mogłam go w końcu nie wyszyć.:)

      Usuń
  31. A wiesz? MAm też tego ptaszka, ale siedzi ze swoimi koleżkami na drążku przystrojonym w lampki i ogonek ma w drugą stronę odwrócony... a pojedynczego nie widziałam.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem, o którym wzorze piszesz. A ja mam w sumie trzy wzory typu tego, który wyszyłam, w tym jedna parka i bardzo mnie kusi, żeby wyszyć resztę.:)

      Usuń
    2. Oooj, nie dziwię Ci się. Też bym się pokusiła, bez wątpienia! Może mi się kiedys trafi. A u Ciebie chętnie bym zobaczyłą te pozostałe!
      :-))

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Ja też! To przez tę czerwień.:) A tu mnie jeszcze ta czapka rozbroiła...

      Usuń
  33. Ptaszor wymiata! Pięknie Go opatrzyłaś w karteczkę!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokochałam go od pierwszego wejrzenia!:) Dzięki, Basiu, ściskam mocno.:)

      Usuń
  34. Ja nie wiem Justynko gdzie Ty te wzorki hafcików kupujesz, są SUPER, a Twoje ich haftowanie wciąż mnie zachwyca. Nie bez przyczyny znalazłaś się w TOP blogu hafciarskim u Katarzyny. Gratuluję !!! Piękny jest ten rudzik. Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, Elu, kochana jesteś.:) Ściskam mocno.

      Usuń
  35. I wzór i kolory spowodowały ,że kartka jest nie tylko śliczna ale i niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie słowa to miód na moje serce. Dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ptaszek zmarzlak w czapeczce i jak zawsze pięknie oprawiony, super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastycznie wyszła Ci ta kartka ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale słodziak! Uwielbiam "kartkowe" zimowe wzorki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uroczy hafcik:) i śliczna karteczka z nim wyszła

    OdpowiedzUsuń
  41. Super ptaszor :) świetna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny kardynał ;) Rudzik ma brzuszek tylko czerwony, kardynał jest natomiast cały czerwony z czarną bródką ;). Kartka niezmiernie mi się podoba, kocham zestawienie zieleni z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.