środa, 30 października 2019

Kartka BN - październik.

Kończy się październik, czas zaprezentować kartkę w zabawie u Uli. Nie powiem, ciężko mi było się zabrać do tej kartki (forma: swing). I nie dlatego, że niby trudna, bo nie jest, ale wiedziałam, że taki kształt wymaga więcej cięcia, zarówno bazy jak i papierków, oklejania, większej precyzji - no krótko mówiąc: pracochłonna i czasochłonna jest, a ja wszystkie wolne chwile wolałam przeznaczyć na obraz. Z drugiej strony szkoda mi było nie wywiązać się w jednym miesiącu, skoro wszystkie do tej pory robiłam. No i jest kartka! A w kwestii ozdabiania postawiłam na szopkę.


Mam taki fajny wykrojniczek.
Zatem kartka prezentuje się następująco:
- tak wygląda po rozłożeniu w różnych pozach.



A tak wygląda złożona, a na przedzie znajduje się śliczna grafika od Small Wingels Shop. Papier w śnieżynki też stamtąd.


 I banerek:

Tym sposobem zakończyłam miesiąc - w listopadzie będzie łatwiej, bo już mam  jedną kartkę i coś jeszcze, co będzie dla was niespodzianką. Mogę spokojnie zająć się kotem.:)
A na koniec chwila zadumy w związku ze zbliżającym się świętem:

21 komentarzy:

  1. Bardzo piękna, dlatego ja sie za kartki nie zabieram .😋

    OdpowiedzUsuń
  2. Karta jest cudowna z tą szopką :) szalenie mi się podoba :) dziękuję za udział i za to, że się nie poddałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem dobrze wybrnęłaś z trudnego bądź co bądź zadania. ja jeszcze nie robiłam kartki tego typu, właśnie ta czasochłonność mnie odstrasza :) Wykrojnik masz świetny, a pierwsze, co pomyślałam, to że ja przecież coś podobnego haftowałam, hi hi hi :))) O tutaj mam fotkę: https://www.fotosik.pl/zdjecie/5e485d6d480c685a
    Justynko, zmień sobie łącze na blogu na bezpieczne, bo od stycznia Twój blog może już przestać być widoczny dla odwiedzających.
    P.S. Kota zazdraszczam okrutnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszła Ci ta kartka i mnie się też podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny ale cudowna, no pięknota, mi święte nie wychodzą :) Świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka forma to zdecydowanie nie moja bajka, tym bardziej podziwiam, bo świetnie podołałaś zadaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też ta forma nie przypadła do gustu. Świetnie sobie poradziłaś i śliczną kartkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osz...jaka piękna! Warta każdej poświęconej minuty! Napatrzeć się nie mogę...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, prześliczny jest Twój składaczek, a szopka idealnie się w niego wpasowała.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko, bardzo ładna kartka! Dla mnie każda forma to istna magia więc podziwiam Ciebie szczególnie za tą :) Wyszło super :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłaś niezwykłą kartkę. Taką oszczędną w formie, a tak dużo wyrażającą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Kartka jest wow! Przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna jest Twoja karteczka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna! Piękny wykrojnik, całość bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszła ta kartka, nie taki składak straszny jak go malują ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka mnie zachwyciła! Idealna pod każdym względem.
    Pozdrówko :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.