wtorek, 9 czerwca 2020

Fotograficzna zabawa u Czarnej Damy.

Dzięki, dziewczyny, za miłe słowa o moich makowych karteczkach, cieszę, się, że wam się spodobały, bo sama też jestem z nich zadowolona.:)
U mnie mały zastój jeśli chodzi o robótki, zatem postanowiłam wziąć udział w bardzo sympatycznej fotozabawie, która wymyśliła Czarna Dama. Jeżeli jeszcze nie znacie wszystkich wytycznych, to bannerek z odnośnikiem jest po prawej stronie posta.




Zabawa polega na zrobieniu 20 zdjęć na zadany temat. A  tematem jesteśmy my i nasze ulubione rzeczy, czyli:

1. Jak rzecz, która przynosi mi szczęście, to...

 Obrazek, który dostałam od nieżyjącej już cioci - miał mnie chronić i chroni. Noszę go w portfelu.
2. Jak miejsce, gdzie bym chciała pojechać na wakacje, to...

Jeszcze raz Norwegia i jej słynne fiordy. Cudowne miejsce.
3. Jak czas na rekreację, to...


 W obecnych czasach - nasz balkon. Zagospodarowany kwieciście przez męża.
4. Jak ulubiona pora roku, to..

 Wiosna - odkąd pamiętam, uwielbiam ją.
5. Jak środek transportu którym lubię jeździć, to...

 Samochód - nie trzeba się liczyć z godziną wyjazdu i powrotu, z limitem bagażu, przystanki, kiedy się chce... A na zdjęciu mój wymarzony samochodzik, choć, oczywiście, mnie na niego nie stać. Ale pomarzyć można.;)
6. Jak ulubione kwiaty, to...
 Tulipany.
7. Jak ulubione zwierzątko, to...

 Tygrys.
8. Jak ulubiony kolor, to...

 U mnie jak u Joanny Chmielewskiej - wszystko czerwone. Co zresztą widać na zdjęciach.;)
9. Jak ulubiony program w telewizji, to...

 Programy wnętrzarskie na HGTV - wszystkie Doroty Szelągowskiej i Krzysztofa Mirucia.
10. Jak spędzanie wolnego czasu, to...

 Przede wszystkim czytanie. Ale i wyszywanie, kartkowanie, podróże, chodzenie po górach... A na zdjęciu moja biblioteczka.
11. Jak rękodzieło, to...
Haft krzyżykowy number one - oraz kartkowanie, szydełkowanie...
12. Jak hobby, to...
Patrz: punkt 10 i 11.
13. Jak coś ulubionego do picia, to...
  Kawa. A jak kawa, to i do kawy...
14. Jak coś słodkiego do jedzenia. to...

 Jestem łasuchem, przyznaję się bez bicia.  Zdjęć zatem byłoby mnóstwo. Ale najbardziej lubię czekoladę, zatem zamieszczam jej zdjęcie. Ta to ideał, bo zawiera kokos i migdał, które to dodatki są bliskie memu sercu.;)
15. Jak ulubiona część garderoby, to...
Torebki. Na zdjęciu najnowsza.
16. Jak zapach, to...
 Si Passione. Nawet kolorystycznie mi przypasował.;) 
17. Jak szczęśliwa liczba, to...

 Nie mam szczęśliwej liczby. Ale w moim życiu przewija się czwórka (miesiąc urodzin, ślubu, kilka czwórek w peselu), zatem ją tu zamieszczam.
18. Jak ulubiona bajka, to...

 "Piękna i Bestia" (może być baśń?)

Dwie dodatkowe rzeczy miałyśmy wymyślić same, zatem:
19. Jak ulubiona piosenka, to...
"Angels" Robina Williamsa. Uwielbiam ją!
20. Jak miłość od pierwszego wejrzenia, to...

 Karkonosze, a szczególnie Kocioł Małego Stawu ze schroniskiem Samotnia. Kiedy moim oczom ukazał się ten widok... Przepadłam.:)

Lidko, dzięki za zabawę - świetnie się bawiłam i oderwałam trochę myśli od przygnębiających rzeczy.:)

Będę czekać na jej realizację u was.:)

21 komentarzy:

  1. Jakie fajne zdjęcia, kilka wyjątkowo zgodnych z moim gustem. :) Miło poznać Cię jeszcze troszkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam i obejrzałam z wielkim zainteresowaniem:) Fajnie Cie troszkę lepiej poznać.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia i dużo wspólnych elementów :D wiosna, czerwony, tulipany i samochód, i haft, i książki.... fajnie Cię poznać "bliżej". Uściski, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia zrobiłaś:)świetna zabawa:))ja jeszcze myślę nad dodatkowymi pytaniami:)))dzięki takim zabawom możemy sie troszkę bliżej poznać:)super:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz te zdjęcia, a to ostatnie.... chyba tez przepadłam, aczkolwiek tam jeszcze nie byłam . Brawo !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, że sie ze mną pobawiłaś i takie świetne zdjęcia zrobiłaś. Ala masz ładnie na balkonie, brawa dla męża za to ukwiecenie :) Torebki, to wiadomo - każda kobieta lubi, ja też :) Prześliczne zdjęcia Norwegii, nie byłam i raczej nie będę więc sobie choć pooglądałam u Ciebie. A święty obrazek tez mam taki jeden od ponad 30 lat już cały wyblakły. Z tym że u mnie zawsze jest nad łóżkiem. Chronił mnie podczas choroby w dzieciństwie i chroni mnie do dziś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta zabawa, możemy się lepiej przez nią poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa, można się trochę o naszych blogowych koleżankach dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej. Bardzo ładne zdjęcia.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Justynko jak fajnie odkryć, że łączy nas czerwień, haft, książki, czekolada, koty i "Piękna i bestia! Przepiękne wydanie!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko wspaniale można było więcej o Tobie się dowiedzieć :). Kurka, fajna ta zabawa... może i ja się skuszę :). W kilku rzeczach mamy tak samo - Norwegia (chociaż są jeszcze inne kraje), torebki - właśnie dziś zamówiłam sobie kolejną :))), Piękna i Bestia :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra, ale mi się spodobała zabaw też się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łatwo chyba nie było wybrać, bo kreatywna osoba ma milion pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia mój też ulubiony kolor to czerwony jako Ksiązka Chmielewskiej tez i jaka spora bibblotekcza . Widzę nawet moją ulubiną fantastykę

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko, przepiękna fotorelacja. Miło poznać cię nieco lepiej po tym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że można Cię bardziej poznać :) mamy wspólny cel :) Norwegię.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia i komentarze do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdjęcia :) Bardzo miło mi się je oglądało :)
    Ja też UWIELBIAM programy z Dorotą Szelągowską i wszystkie tego pokroju !!!
    Super post :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłaś super fotorelację :).

    Jakbym nie bała się latać, to na pewno odwiedziłabym Norwegię :).
    Tulipany, to też moje ulubione kwiaty.
    Masz super biblioteczkę i balkon.
    Widzę, że lubimy też tą samą bajkę :).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.