poniedziałek, 1 czerwca 2020

Kartki przez cały rok - czerwiec.

Witajcie! A ja mam już kartki do czerwcowej odsłony zabawy u Ani! I wam je dziś pokażę.;)
Kiedy przeczytałam wytyczne na czerwiec, najpierw zwątpiłam:


- maki: super, koronka: zgoda, ale czarny? No, owszem, mak z czernią pięknie się komponuje, ale co zrobić, żeby uniknąć funeralnych skojarzeń? Z pomocą przyszedł niezawodny Pinterest, zainspirowałam się, przypomniałam sobie, że mam papier w maki i tak powstała poniższa kartka:


Aniu, czy tak może być?

Robiąc drugą kartkę zrezygnowałam z czerni.:) Koronka tym razem papierowa, a wzór maków jest autorstwa Moniki - IgiełkiMB.


Przy okazji chciałam wam pokazać oprawioną (przeze mnie) i powieszoną na ścianie (przez męża) Madmoiselle:


A tak się prezentuje nad fotelem, na którym zasiadam z robótką.:)


Tyle na dziś - czas się wziąć za wyszywanie.:) A wszystkim dzieciom - tym metrykalnym i tym, co się kryją wewnątrz dorosłych - życzę pięknego dnia!:)

34 komentarze:

  1. Ależ jesteś szybka !!! Kartki są przepiękne, mnie szczególnie zachwyciła ta właśnie z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki przepiękne, ta na czarnym tle bardzo fajnie wyszła. Madmoiselle cudnie się prezentuje nad Twoim fotelem :) Dziękuję za podpowiedź z publikacją filmiku na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aleś szybka! Ja się bardzo cieszę z tego makowego tematu, bo maki, to moje ulubione kwiaty! Karteczki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. temat fajny, piękne kartki zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły kartki. Ja jestem zaintrygowała właśnie tą czernią i chcę się z nią zmierzyć. A Twój robótkowy kącik to bajlando <3
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki i ta w czerni, i ta w bieli :) Madmoiselle fajnie wygląda zza fotela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super makowe kartki :)) Oby dwie świetnie wyglądają :). Bardzo lubię motyw maków i też kilka prac z nimi poczyniłam :). Super wygląda obrazek w oprawie :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne makowe karteczki :)
    A wyszyty obrazek wspaniały.
    Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justynko, nie wiem, którą kartkę bardziej podziwiać, bo obie ogromnie mi się podobają. Jaki śliczny ten makowy hafcik.
    Oprawa pasuje do Mademoiselle idealnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te kartki makowe :) Ale obrazek wymiata :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynka! Kartki obłędne! uwielbiam czerwień maków i na tym czarnym tle prezentują się zjawiskowo! Madmoiselle idealnie pasuje do Twojego kącika robótkowego :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki :) A madame wygląda w oprawie zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. No powiem ci , że obie karteczki śliczne, ale ta pierwsza pomimo, że bez haftu cudnej urody wyszła i z czarnym jej do twarzy. Haft przepiękny tylko czemu nie ma Ciebie na fotelu Justynko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, obie :-) Haft nad fotelem elegancko się prezentuje :-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maki na czarny tle wyglądają rewelacyjnie! Druga kartka oczywiście też mi się podoba, ale czarne tło zdecydowanie wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to mnie zastrzeliłaś. Raz tempem tych kartek, wszak dziś dopiero pierwszy dzień miesiąca a Ty już gotowa. A po drugie to obiema kartkami. Ta z haftem wiadomo kocham haftowane kartki a ta czarno czerwona jest tak elegancka że mnie się tam kojarzy tylko z pięknością , no może ciut frywolną :-)
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zacznę od haftu bo bardzo mi się podoba. Pięknie oprawiony i zachwyca mnie że igłą można namalować wyraz twarzy. Kartki śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Madmoiselle jest UROCZA i super wygląda na ścianie 😍❤️😍
    Maki są piękne 😍 uwielbiam czerwony 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czerń bardzo podkreśla maki. Piękne prace wykonałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne karteczki, ale haft z kotem jest superowy:) I fotel... marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace prześliczne, ale najbardziej wpadła mi w oko czarna karteczka. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny obraz :) pasuje cudownie do wystroju wnętrza. Karki obie bardzo ładne, rozumiem Cię doskonale z tą czernią.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie karteczki śliczne.Haftowany obrazek bardzo piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie będę oryginalna, gdy powiem, że i mnie zachwyciła karteczka z czernią. Jest piękna!
    A oprawiona Madmiselle prezentuje się fantastycznie w tej oprawie i miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie kartki są piękne, bardzo podoba mi się ta z czernią a makowy hafcik śliczny. Madmoissele pięknie oprawiona:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana obie kartki są przepiękne a w tej z haftowanymi makami, to się zakochałam na amen.Zachwycająca:)
    Obrazek prezentuje się równie pięknie, muszę przyznać, że mąż się sprawił dzielnie i możecie teraz cieszyć oczy tym cudem:)
    Pozdrawiam Kochana.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. Makowe karteczki rewelacyjne, ale obrazek jest po prostu przepiękny:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Justynko karteczki są śliczne baaardzo,a haftowane maki miodzio :)
    Obrazek zachwycający i brawa dla męża za upięknienie Twojego kącika robótkowego!
    A tak na marginesie...mój kącik do haftu wygląda podobnie, lampka prawie taka sama, a fotel mam identiko tylko w kolorze brudnego różu.
    Pozdrawiam ciepłop:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne kartki! Maki to taki wdzięczny temat :) Oprawiony hafcik też jest piękny, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękną kartka mnie to czarne tło nawet sie podoba. Podobnie użyłam koronki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne maki! W tym roku zatrzesienie tych kwiatow na lakach - przynajmniej u mnie ;) cudownie wyglada ten oprawiony obrazek. A miejsce dla niego wrecz idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Justynko podziwiam maki te powycinane i te haftowane. Obydwie kartki bardzo oryginalne i niepowtarzalne. Piękne. Dama z szalem z kota jest przepiękna. Ja jeszcze się za ten haft nie zabrałam, choć nici w komplecie. Wróciłam z urlopu, odpoczęłam, więc muszę kończyć najpierw hafty z makami. Pozdrawiam i serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne karteczki i hafty :)
    A ja właśnie z koronką miałam największy problem, bo normalnie w swoich pracach nie wykorzystuję jej, to nie wiedziałam jak się za to z sensem zabrać.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.