poniedziałek, 2 listopada 2020

Konkursowa kartka oraz Choinka 2020.

Kartka, którą chcę wam dziś pokazać, powstała na konkurs DMC Polska "Kartka okolicznościowa". Wzorek, który na niej jest, już dawno mnie zachwycił i kiedy zdecydowałam się wziąć udział w konkursie, od razu wiedziałam, że go wyszyję.

Oczywiście gdyby nie założenia konkursu: "Kartka musi być w bazie do kartek lub passepartout do kartek i nie może przekraczać wymiaru 11 x 15 cm", wyglądałaby nieco inaczej. Na pewno byłaby większa.;)

I to jest też moja listopadowa odsłona zabawy u Kasi Choinka 2020.

 

Pewnie się zastanawiacie, czy zdobyłam jakąś nagrodę: otóż przed ogłoszeniem wyników firma postanowiła jeszcze przeprowadzić głosowanie na nagrodę publiczności. Tę właśnie zdobyłam. A to moja nagroda (jeszcze jej nie mam, zdjęcie pochodzi ze strony DMC Polska):

 

A jury nagrodziło mnie wyróżnieniem.:)

Przy okazji serdecznie gratuluję dziewczynom, które tu zaglądają, a które też zostały nagrodzone: dwie rozszyfrowałam.:)

Jeżeli chcecie zobaczyć nagrodzone przez jury prace, to wpadnijcie na Facebooka DMC Polska.

Uściski!:)

26 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek wybrałaś:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nagrody! super jest coś wygrać :) świetny, klimatyczny hafcik, podoba mi się pięknie dobrane tło

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie, Justynko. Kartka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia, Twoja kartka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, śliczny haft w delikatnej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka zasługuje na świetną nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, gratuluję nagrody! W pełni zasłużona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo, brawo. U ciebie zawsze ciekawie. Kartka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka :) Gratuluję nagrody!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka zachwyca! gratuluję serdecznie nagrody i wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Kartka była w gronie moich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka przepiękna!!! Ja bym nawet przyznała miejsce, a nie tylko wyróżnienie. Jej piękno widać dopiero na Twoim zdjęciu, naprawdę rewelacyjna!!!😍❤💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście GRATULACJE!!! za zdobycie nagrody publiczności!😍

      Usuń
  14. Moje gratulacje !! Nawet nie wiedziałam , że taki konkurs jesteś i że jest taka stronka na FB. Zdecydowanie muszę ją odwiedzić. A Twój hafcik jest cudowny !! Te dzieciaki mnie urzekły. Pięknie Ci wyszła ta kartka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko gratulacje, przygotowałaś przepiękną kartkę bożonarodzeniową. Super :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. No Gratulacje Justynka:)))Piękną kartkę przygotowałaś:)))Mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta,święta już tuż tuż:) Jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna kartka Justynko! Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jeszcze raz moje gratulacje! Kartka piękna więc nic dziwnego, że skradła więcej serc :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne karteczki zrobiłaś. Gratuluję Justynko wyróżnienia. Jak już będzie ta paczuszka to pochwal się zawartością. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyróżnienia! Piękna kartka! Ten hafcik jest uroczy :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna kartka 😊 Gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się ogromnie, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za każdy miły komentarz.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.